hambergermenu

معرفی بهترین شیشه بری در تهران

بهترین شیشه بری در تهران 

یکی از پردرخواست‌ترین سرویس‌هایی که خیلی از افراد به آن نیاز پیدا می‌کنند، شیشه‌ بری است. شیشه بری تهرانی با 15 سال سابقه درخشان خود در زمینه خدمات شیشه بری در تهران، موجب رضایت خاطر مشتریان خود شده است.

امروزه در بخش‌های زیادی از خانه و همینطور محل کار با سازه‌های شیشه‌ای مواجه هستیم. به همین دلیل خدمات شیشه بری سیار مورد استقبال عده‌ی زیادی قرار گرفته است. علاوه بر آن افراد می‌توانند با استفاده از پیشرفت تکنولوژی بهترین شیشه بری را پیدا کرده و از خدمات آن استفاده نمایند.

بهترین شیشه بری در تهران می‌تواند در انواع تجهیزات ساختمانی که در آن‌ها از شیشه استفاده شده، از درب‌های شیشه‌ای گرفته تا بالکن‌های شیشه‌ای و نرده‌های شیشه‌ای خدمات خود را ارائه دهد.

 

بهترین شیشه بری تهران

 

در طراحی و دکوراسیون شیک، شیشه و آینه کاری دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. با استفاده از آینه می‌توانید به دکوراسیون داخلی خود زیبایی خاصی ببخشید. مجموعه شیشه بری تهرانی با داشتن پرسنل مجرب، توانسته خدمات باکیفتی را در این زمینه ارائه نماید.

نقل و انتقالات در خدمات شیشه و آینه به دلیل حساسیت این کالا بسیار دشوار است. با انتخاب بهترین شیشه بری شهرک غرب می‌توانید از سالم رسیدن شیشه‌ی خود اطمینان حاصل کنید. با تماس با بهترین شیشه بری در تهران، محل مورد نیاز شما برای نصب شیشه و آیینه کاری مورد بررسی قرار گرفته و ابعاد صحیح آن نیز متر می‌شود. مجموعه شیشه بری تهرانی پس از بررسی تمامی نکات، اقدام به نصب شیشه نموده و شما هیچ نگرانی از بابت حمل و نقل و یا ابعاد شیشه نخواهید داشت.

 

بهترین شیشه بری در تهران

شیشه بری در شمال تهران با ارائه خدمات گوناگونی مانند نصب و تعویض شیشه‌های در و پنجره، ساخت انواع آینه دکوراتیو، طراحی و ساخت شیشه سکوریت، طراحی و ساخت انواع پنجره دو جداره و نصب توری آکاردئونی توانسته خود را مطرح نماید.

همانطور که می‌دانید شیشه یکی از قدیمی‌ترین لوازمی‌ست که در ساختمان‌ سازی به کار می‌رود و از انواع آن برای محافظت و زیباسازی استفاده می‌نمایند. با وجود پیشرفت‌هایی که در زمینه مواد و مصالح ساختمانی ایجاد شده، شیشه هنوز هم کاربرد وسیعی دارد.

بهترین شیشه بری در تهران از ابزار مخصوص برای این کار استفاده می‌کند. این ابزارها در انواع طرح‌ها و اندازه‌ها تولید شده و هر کدام از آن‌ها کارایی ویژه‌ای دارند. شیشه بری تهرانی دارای پرسنل حرفه‌ای است که سال‌ها در این زمینه مهارت و تجربه کسب نموده‌اند. لازم به ذکر است که ماهرترین شیشه برها هم بدون ابزار مناسب نمی‌توانند کارهای بی‌نقصی ارائه دهند.

در ساختمان‌های مسکونی و اداری و تجاری انواع شیشه‌های سکوریت، مشجر و تخت نصب می‌شوند. شیشه‌ها با توجه به کارکرد و همینطور محل نصب‌شان دارای ضخامت و ابعاد مختلفی هستند. به عنوان مثال شیشه‌های سکوریت برای حفظ ایمنی ساختمان و در ورودی نصب شده و بعضی از شیشه‌های ایمنی نیز ضد گلوله می‌باشند.

شیشه بری غرب تهران خدمات آینه کاری برای دکوراسیون داخلی خانه ارائه می‌نماید. این شیشه‌ها برای طراحی دکوراسیون لوکس مناسب بوده و نقشی در امنیت ساختمان ندارند. در هر کدام از این موارد، ابزار به کار رفته در نصب و برش شیشه متفاوت است. ابزارهای عمومی در تمامی پروژه‌های شیشه بری استفاده می‌شوند.

 

شیشه بری حرفه ای در تهران

همانطور که اشاره شد برای برش شیشه نیاز به ابزار خاص است و شیشه بری در سعادت آباد از الماس برای برش شیشه استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که الماس‌های برش شیشه از رایج‌ترین ابزار در شیشه بری بوده و برای مصارف مختلف در اندازه و شکل‌های گوناگون تولید می‌شوند.

 

• الماس دسته نفتی

در دسته الماس دسته نفتی نوعی فرآورده نفتی به کار می‌رود. برای بهترین شیشه بری در تهران کار با این وسیله بسیار راحت بوده و هنگام نگه داشتن در دست هیچ سختی و فشاری ندارند. تمامی برندهای تولید کننده ابزارهای شیشه بری در کیت پیشنهادی خود، نمونه‌ای از الماس شیشه بری را هم قرار می‌دهند.

 

• الماس دسته چوبی

در الماس دسته چوبی همانطور که از نامش مشخص است، از چوب استفاده شده و قسمت دسته الماس شیشه بر چوبی و قسمت مخصوص برش، الماس مخصوص برش به کار رفته است. در الماس برش شیشه تنوع زیادی وجود داشته و شیشه بری خوب در تهران با توجه به نیاز بهترین وسیله را انتخاب می‌نماید.

 

• الماس آهنی از ابزار شیشه بری

یکی از ضروری‌ترین ابزارها در کارگاه شیشه بری در تهران، الماس آهنی است. این وسیله از ابزارهای فلزی و پرکاربرد در کیت شیشه‌ای بوده و با توجه به بدنه آهنی ابزار، فشار وارد شده در زمان برش دادن شیشه نسبتا بیشتر از نمونه‌های مشابه می‌باشد. به همین دلیل از این الماس شیشه بری برای شیشه‌های با ضخامت بالا که مقاومت بیشتری دارند، استفاده می‌کنند.

 

شیشه بری خوب در تهران

• انواع الماس هارد متال

ابزار شیشه بری در تهران با متریال متفاوت و در انواع مختلفی کار می‌شود. بهترین شیشه بری در تهران برای انتخاب ابزار مناسب، نوع شیشه را در نظر می‌گیرد. از الماس شیشه بری با دسته و بدنه محکم‌تر برای شیشه‌های مقاوم استفاده شده و الماس هارد متال دارای بدنه و دسته فلزی می‌باشد و دارای مقاومت زیادی نسبت به ابزارهای دیگر است. طول عمر این وسیله نیز از الماس آهنی بیشتر است.

 

• الماس پیستولی

برش شیشه همیشه همراه با خطوط صاف و مستقیم نیست و برای اینکه اشکال مختلفی توسط بهترین شیشه بری در تهران بر روی شیشه‌ها اجرا شود، از ابزارهای برش منحنی استفاده می‌گردد. یکی از معروف‌ترین ابزار شیشه بری که برای طراحی اشکال منحنی روی شیشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، الماس پیستولی است.

 

• ابزار شیشه بری قواره بر

از ابتدایی‌ترین ابزارهای مورد استفاده در شیشه بری حرفه ای در تهران می‌توان به قواره بر اشاره کرد. با کمک این ابزار شیشه بر می‌تواند به راحتی و با سرعت هر طرحی را روی شیشه اجرا نماید. انواع قواره در حالت‌های مختلف به فروش می‌رسند.

 

• ابزار برش گردبر

از ابزار برش گردبر برای برش‌های دایره‌ای استفاده می‌شود. بهترین شیشه بری در تهران با کمک این وسیله اشکال دایره‌ای را با قطر دلخواه ایجاد می‌کند و با این وسیله هیچ آسیبی هم به شیشه وارد نمی‌شود.

 

گردبر شیشه وسیله ای برای برش شیشه به صورت گرد می باشد

 

از گردبر برای اجرای آینه کاری هم استفاده می‌گردد. این ابزار امکان ایجاد برش‌های تمیز و منظم را فراهم کرده و باعث سهولت کار شیشه برها شده است.

 

• انبر شیشه گیر

از این ابزار برای جداسازی شیشه بعد از برش استفاده می‌گردد. ابتدا با الماس روی شیشه، خط برش ایجاد نموده و برای جداسازی شیشه از انبر شیشه گیر استفاده می‌کنند. این وسیله باعث راحتی کار شیشه برها شده است. این ابزار به صورت مماس بر خط الماس قرار گرفته و نوع دیگر انبر مرسوم به خط زن نیز به صورت عمودی روی خط برش استفاده می‌شود.

 

• ابزار شیشه بری گان چسب

گان شیشه بری مشابه چسب تفنگی است و چسب مخصوص در داخل دستگاه قرار داده می‌شود که برای چسباندن شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین شیشه بری در تهران علاوه بر بریدن شیشه‌ها، اتصال شیشه‌های برش خورده را هم انجام می‌دهد. برای چسباندن قطعات شیشه نیز از این ابزار استفاده می‌کنند. کار کردن با گان شیشه بری بسیار راحت است. چسب نیز به صورت پمپی از آن خارج می‌گردد.

 

• قاپ ابزار جابه‌جایی در شیشه بری

همانطور که گفته شد حمل و نقل شیشه‌ها در کارگاه شیشه بری دارای اهیمت زیادی بوده و شیشه‌ها در عین شکنندگی، سنگین هم می‌باشند. قاپ وسیله‌ای مناسب برای انتقال شیشه‌ها در تعداد بالا و وزن سنگین است.

 

• چنگک شیشه بری

چنگک وسیله‌ای دارد که کار آن شبیه به قاپک است. از این وسیله برای انتقال و بلند کردن شیشه‌ها استفاده می‌نمایند. بلند کردن و جابه‌جایی شیشه‌های سنگین کاری سخت و دشوار است و بدون استفاده از چنگک امکان‌پذیر نخواهد بود. این ابزار در انواع مدل‌ها طراحی شده و شیشه بر می‌تواند وسیله متناسب با کار خود را انتخاب نماید.

 

کارگاه شیشه بری

یکی از ابزارهای رایج در بسیاری از کارگاه‌ها، گونیا است. این ابزار برای برش‌های با زاویه 90 درجه و هم به عنوان خط کش به کار می‌رود. گونیاها در انواع مختلفی تولید می‌گردند. طراحی این وسیله به شکلی است که امکان برش 90 درجه را ایجاد می‌نماید. بدون استفاده از این وسیله می‌توان برش‌هایی تمیز و منظم به صورت 90 درجه کامل ایجاد نمود.

بهترین شیشه بری در تهران از ابزارآلات با کیفیت و مناسبی برای کار خود استفاده می‌کند. امروزه در سطح جهان، ابزار شیشه بری زیادی فعالیت داشته و برخی از محصولات این شرکت‌‌ها در ایران هم وجود دارند. در ادامه به تعدادی از برندهای اصلی ابزارآلات شیشه بری جهان که در کشور ما هم خدمات گسترده‌ای را ارائه میدهند، اشاره کرده‌ایم:

• بوش

• آاگ

• متابو

• ماکیتا

• دیوالت

• لیزرلاینر

• کارچر

• آنووی

• دی سی ای

• توسن

• آروا

• اریکسون

• هیوندای

• رونیکس

شیشه بری تهرانی بهترین ابزارآلات موجود در بازار را برای خدمات خود استفاده می‌کند. به کارگیری پرسنل مجرب باعث شده تا این مجموعه بتواند رضایت مشتریان خود را به دست آورد و افراد زیادی را به مشتریان دائمی تبدیل نماید.

علاوه بر آن هزینه شیشه بری نیز به موارد زیادی بستگی دارد. اما شیشه بری خوب در تهران با در اختیار داشتن افراد با تجربه توانسته هزینه مناسبی را برای خدمات خود در نظر بگیرد. کارشناسان با بررسی جنس شیشه، متراژ و سرویس‌های مختلف می‌توانند حدود قیمت را مشخص کنند.

 

انواع شیشه‌های موجود در بازار

• شیشه سودا لایم

شیشه‌های سودا لایم یا شیشه معمولی از بیشترین نوع شیشه‌های موجود در جهان بوده و در بسیاری از موارد کاربرد دارند. این نوع شیشه دارای قیمت پایین‌تری است، زیرا دارای مقاومت پایینی می‌باشد.

 

• شیشه فلوت

شیشه فلوت بدون موج و صاف است. برای صاف شدن این شیشه پس از بیرون آوردن آن از کوره، شیشه را در حوضچه مذاب قلع غوطه‌ور می‌کنند تا به شیشه فلوت تبدیل شود. اولیه‌ترین حالت شیشه تولید شده، شیشه فلوت یا شیشه تخت است.

 

شیشه فلوت شمال تهران

 

این شیشه در ضخامت‌هایی از 2 میلی ‌متر تا بیش از 2 سانتی ‌متر تولید می‌شود. برای ساختمان و پنجره‌ها از ضخامت 4-8 میلی ‌متری آن استفاده می‌گردد.

 

• شیشه مشجر

بهترین شیشه بری در تهران از شیشه مشجر برای خصوصی سازی محیط استفاده می‌نماید. این نوع از شیشه‌ها نیز از قدیم مورد استفاده بوده‌اند.

 

• شیشه دو جداره

شیشه بری حرفه ای در تهران در این نوع شیشه از دو لایه شیشه ساده به موازات هم استفاده می‌کند. فضای خلا ایجاد شده در بین این دو شیشه موجب عایق گرما، سرما، رطوبت و صدا می‌باشد. شیشه‌های دو جداره در پنجره سازی بسیار پرکاربرد هستند.

 

• شیشه سکوریت

شیشه بری در تهران برای ساخت شیشه سکوریت عملیاتی انجام می‌دهد که منجر به افزایش مقاومت سه الی پنج برابری در مقابل ضربه و حرارت می‌شود. از این نوع از شیشه‌ها در ویترین فروشگاه‌ها، درب‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌کنند.

 

شیشه سکوریت شمال تهران

 

شیشه بری تهرانی همواره انواع شیشه‌ها را با بهترین کیفیت تولید کرده و با هزینه مناسبی به خریداران عرضه می‌نماید.

 

معرفی شیشه رفلکس

سطح این نوع شیشه دارای پوشش منعکس کننده نور و حرارت می‌باشد و در کاهش حرارت و درخشندگی نور نیز موثر است. این شیشه جوری ساخته می‌شود که از بیرون فضای داخلی خانه مشخص نیست و در برخی موارد برای بالکن‌ها هم از آن استفاده می‌کنند.

شیشه رفلکس زیبا بوده و تنوع رنگی بالایی دارد، به طوری که در رنگ‌های دودی، نقره‌ای، برنزه، سبز، طلایی و همینطور صورتی عرضه شده و به همین دلیل دارای طرفدران زیادی است. بهترین گزینه برای نمای داخلی ساختمان شیشه‌های رفلکس هستند که توسط بهترین شیشه بری در تهران ساخته می‌شوند.

شیشه‌های رفلکس برای پنجره در ابعاد مختلفی تولید شده و این نوع از شیشه‌ها در شب مانند آینه عمل می‌کنند. شیشه رفلکس دارای دو جداره لایه داخلی شیشه شفاف و دیگری شیشه رفلکس می‌باشد.

مزیت شیشه‌های رفلکس به دلیل کاهش دادن نور و گرمای خورشید و همینطور میزان اشعه رادیواکتیو به داخل ساختمان است. به همین علت این نوع از شیشه‌ها می‌توانند کارایی کولر را هم افزایش دهند.

برای نصب این شیشه باید طرف آینه‌ای رو به داخل و طرف دیگر نیز رو به نمای خارجی قرار بگیرد. شیشه‌های رفلکس دو جداره ضخامت زیادی دارند و معمولا برای پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ساخت این نوع از شیشه‌ها ترکیبی از آلیاژ و فلز به کار می‌رود که خواص شیشه را تغییر می‌دهد.

شیشه بری تهرانی آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می‌باشد. این مجموعه می‌تواند با ارائه خدماتی با کیفیت پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

منبع: https://tehraniglass.com

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *