hambergermenu

موفقیت سهراب مرادی در تورنمنت سوئیس/ سهراب یک گام دیگر به المپیک نزدیک شد

به گزارش مجله اینترنتی باحال مگ و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات وزنه‌برداری سوئیس که به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک 2020 توکیو نیز محسوب می‌شود، امشب در اوزان مختلف برگزار شد که سهراب مرادی به عنوان نماینده کشورمان موفق به ثبت صحیح حرکات یکضرب و دوضرب و ثبت وزنه مجموع شد تا علاوه بر پشت سرگذاشتن این مرحله، یک گام دیگر نیز به المپیک 2020 نزدیک شود.

سهراب مرادی در حرکت یک‌ضرب وزنه 80 کیلوگرمی و در دوضرب وزنه 120کیلویی (حرکت اول 110 کیلو بود) را بالای سر برد و با مجموع 200 کیلوگرم، این مرحله از گزینشی المپیک را با موفقیت پشت سر گذاشت. این رکوردها با توجه به مصدویت مرادی و حضورش در دوران درمان، رضایت بخش به شمار می رود.

کیانوش رستمی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات است که باوجود مخالفت میزبان و مسئولان فدراسیون بین‌المللی مبنی بر محاسبه نتیجه برای سهمیه المپیک 2020، به صورت آزاد وزنه خواهد زد. مسئولان فدراسیون جهانی اعلام کرده‌اند چون رستمی دیرتر از موعد مقرر برای ثبت‌نام اقدام کرده، وزنه زدنش تأثیری در المپیکی شدن وی نخواهد داشت. وی در پایان رقابت های دسته 96 کیلوگرم، رکورد 165 کیلوگرم را در یکضرب، 190 کیلو را در دوضرب و در مجموع 355 کیلو را برجای گذاشت.

مرادی با توجه به اینکه همچنان مشغول درمان مصدومیت خود است، وزنه‌های سبکی را در نظر گرفت تا امتیازات لازم را از دوره دوم مسابقات گزینشی المپیک گرفته باشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *