hambergermenu

نظر کارشناس داوری در مورد گل های پرسپولیس در داربی بهمن ۹۸

نظر کارشناس داوری در مورد گل های پرسپولیس در داربی بهمن 98 : با باحال مگ همراه باشید .

 

کارشناس داوری کشورمان تأکید کرد هر دو گل پرسپولیس در دربی 91 در شرایط سالم به ثمر رسیده است.
حیدر سلیمانی در گفت و گویی درباره قضاوت بیژن حیدری در تساوی 2 – 2 تیم های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: در نیمه اول بیژن حیدری تمام صحنه ها را زیر نظر داشت و قضاوت خوبی انجام داد. گل اول پرسپولیس هم در شرایط سالم به ثمر رسید. زمانی که اوساگونا پاس می دهد، دقیقاً بازیکن مقابل او آفساید را پر کرده بود و علیپور در شرایطی کاملاً سالم گلزنی کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: داور یک اخطار هم بعد از گل به علیپور نشان داد که صحیح بود. این بازیکن هواداران استقلال را تحریک کرد. تنها اشتباه حیدری در نیمه اول در دقیقه 19 بود که پشت محوطه استقلال، بازیکن این تیم روی اوساگونا خطا کرد، اما داور به اشتباه خطای مهاجم پرسپولیس را گرفت.
کارشناس داوری کشورمان درباره قضاوت حیدری در نیمه دوم دربی نیز گفت: داوران در نیمه دوم هم قضاوت خوبی داشتند و در این بازی سخت 47، 48 خطا گرفتند که اکثر آنها درست بود. هر چند دو سه اشتباه هم وجود داشت که در میانه زمین بود.
 
سلیمانی داد: دو صحنه مهم در نیمه دوم اتفاق افتاد، در دقیقه 65 مسعود ریگی در داخل محوطه جریمه توپ را از جلوی پای بازیکن پرسپولیس زد که داور به درستی ادامه بازی داد. در مهمترین صحنه این نیمه نیز روی گل دوم پرسپولیس، چندین بار صحنه را نگاه کردم، در هنگام زدن ضربه، مدافع آخر استقلال با استوکس در یک خط قرار دارند و به این ترتیب گل دوم پرسپولیس هم صحیح بود.
دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *