hambergermenu

چه سازهایی مناسب خانه های آپارتمانی است؟

چکیده : اگر قصد دارید نواختن موسیقی را در منزل و در محیط مسکونی یادبگیرید، این مقاله به شما کمک می کند تا ساز مناسبی را برای خانه آپارتمانی انتخاب کنید.

 

اگر از علاقه مندان به فراگیری هنر موسیقی هستید و قصد دارید فعالیت هنری خود را با نواختن ساز در منزل و محیط مسکونی خود انجام بدهید، مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید مناسب ترین ساز هایی که برای خانه های آپارتمانی مناسب است را انتخاب و خریداری کنید.

 

آیا سبک موسیقی خود را انتخاب کرده اید؟

انتخاب سبک موسیقی اولین قدم برای شروع یادگیری است. شما برای آن که بتوانید مناسب ترین ساز را در میان تعداد بالای ساز ها انتخاب کنید باید در ابتدا بتوانید سبک موسیقی خود را انتخاب کنید. از محبوب ترین سبک های موسیقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کلاسیک
  2. بلوز
  3. راک
  4. هیپ هاپ
  5. باروک
  6. پاپ
  7. رمانتیک
  8. اصیل
  9. جاز یا جز
  10. رگتایم
  11. سوینگ
  12. متال
  13. رگی
  14. پانک
  15. الکترونیکا
  16. و سایر سبک ها

 

بهترین روش خرید ساز خانگی چیست؟

در حالت کلی شما 2 روش برای خرید ساز در پیش روی شما قرار دارد.

  1. مراجعه به فروشگاه های حضوری
  2. مراجعه به فروشگاه های آنلاین و اینترنتی

 

هرکدام از روش های فوق مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارند. برای مراجعه به فروشگاه های حضوری می توانید به مناسب ترین فروشگاه در محل زندگی خود مراجعه کنید. در خصوص فروشگاه های اینترنتی نیز با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید انواع فروشگاه های اینترنتی این حوزه را پیدا کنید. یکی از مناسب ترین فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کند، سایت https://sazplaza.com/ است.

 

آشنایی با بهترین ساز های آپارتمانی

ساز های موسیقی در دسته بندی های بسیار متنوع ای قرار می گیرند که تمامی آن ها مناسب برای اجرا در محیط های مسکونی و به خصوص آپارتمان ها نیست! همچنین در ادامه به معرفی ساز هایی می پردازیم که مناسب برای محیط های آپارتمانی است و شما با تهیه و خرید آن ها می توانید وارد صنعت موسیقی شوید.

 

1. ساز پیانو

ساز پیانو یکی از محبوب ترین ساز های خانگی است. اساس کار پیانو به این صورت است که سیم ها به وسیله چکش مورد اصابت قرار می گیرند و صدای زیبای ساز را در این صورت می توانید بشنوید. در واقع نوازنده این ساز با انگشتان شصت و سایر انگشتان دیگر بر روی صفحه کلید ساز اقدام به نواختن موسیقی می کند. نکته ای که در خصوص این ساز وجود دارد این است که هر چه قدرت و فشار انگشتان شما بر روی صفحه کلید بیشتر باشد، شما می توانید صدای بم تری را از این دستگاه خارج کنید پیانو ها انواع مختلفی دارند اما یکی از پیانو هایی که از همه لحاظ مناسب برای خانه های آپارتمانی است پیانو دیجتال است.

 

پیانو دیجییتال قیمت های متفاوتی دارد؛ اما توصیه می‌کنیم، تنها قیمت پایین را ملاک انتخاب خود قرار ندهید؛ زیرا ارزان ترین پیانو دیجیتال به هیچ‌وجه نمی‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد! اما اگر خرید پیانو دیجیتال ارزان جزو الویت‌های خرید شماست، تنها برندی که در کنار قیمت مناسب، کیفیتی ایده‌آل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، برند مشهور یاماها است که هر ساله با تولید انواع پیانو دیجیتال و طراحی منحصربه‌فردی که در محصولات خود دارد، می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.

 

چه سازهایی مناسب خانه های آپارتمانی است؟

 

2. ساز گیتار

ساز گیتار جایگاه ویژه ای در صنعت موسیقی دارد. شما به کمک انگشتان دست و زخمه می توانید ارتعاشی میان سیم های این ساز ایجاد کنید که این ارتعاش در نهایت به ایجاد صدا کمک می کند. ساز گیتار دسته بندی های مختلفی دارد و به دلیل ابعاد مناسب، صدای ایده آل و جذابی دارد و یکی از بهترین ساز های آپارتمانی است.

 

3. ساز هنگ درام

یکی از تازه ترین ساز هایی که توجه بسیار زیادی از افراد را به صدای ماورایی و جذاب خود جذب نموده است، هنگ درام است. این ساز در جلسات مدیتیشن توسط معلمان یوگا و درمانگران موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. صدای جذاب و بسیار شنیدنی آن موجب شده است تا بتوانید از این ساز در منازل آپارتمانی نیز استفاده کنید.

 

4.ساز سه تار

دسته چهارم از ساز های آپارتمانی متعلق به ساز سه تار است. این ساز یکی از اصیل ترین ساز های موسیقی ایرانی با صدای بسیار زیبا و سنتی است که نواختن آن حس و حال عجیبی دارد. این ساز هم برای محیط های آپارتمانی بسیار مناسب است.

 

5. ساز فلوت

از دیگر ساز های شگفت انگیزی که ترکیب آن با سایر ساز ها می تواند صداهای خارق العاده ای تولید کند، ساز فلوت است. این ساز که در دسته سازهای بادی چوبی قرار می گیرد، علاقه مندان خاص خود را دارد و به دلیل صدایی ملایم و ایده آل در دسته بهترین ساز های آپارتمانی قرار می گیرد.

 

6.ساز بلز

یکی از مناسب ترین ساز ها برای فراگیری هنر موسیقی برای کودکان در منازل و خانه های آپارتمانی ساز بلز است. این ساز زیبا، کوچک و رنگارنگ می تواند تجربه لذت بخشی از تولید صدا با فشردن کلید ها بر روی صفحه کلید را برای کودکان شما به ارمغان بیاورد.

 

محدوده خرید ساز های آپارتمانی از چه قیمتی شروع می شود؟

قیمت ساز ها بسته به موارد مختلف و متنوع ای قیمت گذاری می شود و نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای هر ساز در نظر گرفت. با این حال موارد متنوعی همچون متریال ساخت، نوع ساز و سایر موارد دیگر در تعیین قیمت گذاری ساز دخیل می باشند.

 

ساز خود را با حساسیت و وسواس بالایی خریداری کنید!

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان نوازندگی شما ادامه پیدا نخواهد کرد، مگر آن که در انتخاب ساز خود دقت کافی داشته باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *