hambergermenu

چگونه یک نقاش حرفه ای شویم؟ مسئله این است

چگونه یک نقاش حرفه ای شویم

 

چگونه یک نقاش حرفه ای شویم؟ مسئله این است.

وقتی مردم کلمه نقاش را می شنوند، اغلب به کسی فکر می کنند که دیوار خانه ها، ادارات یا مراکز خرید را با یک فرچه و رنگ های خریداری شده در فروشگاه رنگ می کند. اما هنرمندان با استعدادی که آثارشان دیوار گالری‌ها و موزه‌ها را زیبا می‌کند، چطور؟ اگر آماده جهش به دنیای هنر به عنوان یک نقاش هستید و احساس می کنید که هنر شما توسط اطرافیان و دوستان تحسین می شود، پس حرفه ای جذاب به عنوان یک نقاش ممکن است برای شما مناسب باشد. پس می توانید برای شروع یک تکنیک مانند دوره های آموزش نقاشی مدادرنگی را انتخاب کنید و آن را با جدیت پیگیری کنید.

 

شروع به کار در نقاشی و یادگیری اصول اولیه

 

  1. 1.شروع به کار در نقاشی و یادگیری اصول اولیه

سعی کنید تمام اصول اولیه و پایه هنر نقاشی را بیاموزید. برای این کار نزد آموزگاران برتر این رشته بروید و از آنها بیاموزید. این مهم است که در ابتدا با الگوهای تراز اول نقاشی نشست و برخواست داشته باشید تا در بلند مدت فوت کوزه گری را خود از آموزش و رفتار استاد استخراج کنید. منتظر این نباشید که استاد تمام داشته هایش را برای شما رو کند. اساتید برتر بدنبال هنرجویان واقعی هستند که تلاش و کوشش و تفکر خود را بر روی آموزش خود متمرکز کنند و خودی نشان بدهند. اگر زمان کافی برای شرکت در کلاس های حضوری دارید و همچنین از لحاظ مالی نیز مشکلی ندارید به دنبال یک استاد موفق در این رشته بگردید که البته نیازمند صرف هزینه بسیار هستید.

 

همچنین می توانید از دوره های مجازی آموزش نقاشی مدادرنگی نیز بهره ببرید. اما باید به دنبال بهترین و برترین آکادمی مدادرنگی مجازی بگردید و کیفیت کار آنها را قبل از ثبت نام باهم مقایسه کنید. این مهم است که پول خود را صرف چه آموزشی می کنید. کیفیت و کمیت هردو مهم هستند. رزومه استاد را ببینید و با او در ارتباط باشید. این شیوه آموزش برای کسانی که وقت کم و درگیری زیادی در روز دارند خوب و مفید است.

 

نقاشان بازخوردهای متفاوتی از دنیای اطراف خود ایجاد می کنند، به این امید که با کار خود واکنش احساسی مردم را برانگیزند. هنرمندان مورد توجه و موفق مانند ویلند و بنکسی، از نقاشان پیشرو در نظر گرفته می شوند. نقاشی‌های بزرگ در فضای باز در مناطق شهری و کلان‌شهری خلق می‌کنند، در حالی که هنرمندان پیشگام اولیه مانند ونسان ون گوگ و لئوناردو داوینچی مکان‌های کوچک‌تری را برای بیان هنر خود انتخاب می‌کردند. نقاش امروزی آزاد است تا در آینده ای به وسعت نقاشی های دیواری و گرافیتی در فضای باز یا به اندازه یک بوم کوچک به کاوش در آینده بپردازد.

 

یک نقاش بر روی سطوح مختلف، از بوم سنتی، چوب و کاغذ گرفته تا کناره‌های ساختمان، آثار هنری خلق می‌کند. آنها معمولاً از رنگ های مدادرنگی ، آبرنگ، اکریلیک یا رنگ روغن برای تکمیل کار خود استفاده می کنند و ممکن است انواع مختلف رنگ و همچنین مواد دیگر مانند ماسه را برای رسیدن به بافت مورد نظر ترکیب کنند. نقاشان ممکن است فردی و یا گروهی کار کنند و ممکن است برای یک موزه، یک شرکت یا مستقل کار کنند.

 

حرفه ای به عنوان یک نقاش بسیار رقابتی است، و برای اینکه به اوج رشته خود برسید، باید در دنیای هنر حرفه ای کمک یا پشتیبان بیابید. به عنوان یک جامعه منزوی، دنیای هنر به سرعت در حال حرکت است و هنرمندان محبوب را به سرعت بالا می برد و سپس کنار می گذارد. شخصیت و مهارت های اجتماعی شما ممکن است به اندازه استعداد هنری واقعی شما مهم باشد. بسیاری از نقاشان در حالی که تلاش می کنند در دنیای هنر به موفقیت برسند، برای گذران زندگی خود به فعالیت هایی از قبیل تدریس نقاشی یا انجام سفارش نقاشی می پردازند.

 

 

 

  1. به اصول اولیه تسلط داشته باشید و مهارت های خود را افزایش دهید2. به اصول اولیه تسلط داشته باشید و مهارت های خود را افزایش دهید

 

هر کسی که استعداد هنری داشته باشد می تواند یک نقاش حرفه ای شود و با کمی خوش شانسی به یک نقاش بزرگ تبدیل شود. با این حال، یک شبه تبدیل شدن به یک نقاش بزرگ به ندرت و برای تعداد کمی از هنرمندان اتفاق می افتد. برای اکثر نقاشانی که نشانی از خود را در دنیای هنر بجای گذاشتند، تمرین و آمادگی، کلیدی برای صعود به اوج رشته آنها بوده است. از آنجایی که در دنیای پر زرق و برق تجارت امروز تمام افرادی که دارای مهارتی هستند باید بیشتر به بازاریابی و تبلیغات خود را بپردازند، برای هنرمندان مشتاق عاقلانه است که یادگیری هنر را در کنار تجارت یا بازاریابی را با هم ترکیب کنند تا به عنوان یک نقاش زندگی خوبی داشته باشند.

 

نقاشان حرفه ای به استعداد هنری خود متکی هستند، اما مانند بسیاری از رشته های هنری، آموزش و کشف روش ها و تکنیک های مختلف نیز باید آموخته و پرورش داده شود. بهترین راه برای شروع این آموزش با مدرک هنرهای زیبا است. در حالی که برای رسیدن به موفقیت به عنوان یک نقاش، آموزش رسمی و دانشگاهی مطلقاً ضروری نیست، همیشه عاقلانه است که اصول اولیه هنر خود را قبل از اینکه بخواهید به تنهایی به کار خود ادامه دهید، بیاموزید. نقاشان با تکرار و تمرین مهارت های خود را یاد می گیرند و بهبود می بخشند. اگر بدنبال آموزش نقاشی با مدادرنگی به کودک خود هستید حتما قبل از هرچیز صبر و حوصله در کنار تمرین و تکرار فراوان را یاد بدهید. در واقع، اکثر هنرمندان خوب تحصیلات پس از متوسطه را دنبال می‌کنند که نه تنها مهارت‌ها و تکنیک‌های آنها را بهبود می‌بخشد، بلکه چشم‌انداز شغلی آنها را نیز بهبود می‌بخشد. بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌ها، و همچنین مدارس هنر خصوصی، پس از گذراندن دوره های مورد نظر مدارک آنها را نیز صادر می کنند که این خود یک مزیت محسوب می شود. دوره های مفید ممکن است شامل تاریخ هنر، هنر استودیویی، هنر سه بعدی، تئوری رنگ، هندسه، فیزیولوژی و تصویربرداری باشد.

 

مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در هنرهای زیبا معمولاً برای سمت‌های مدیریتی یا اداری در بنیادهای خصوصی، موقعیت‌های تدریس در سطح کالج یا سمت‌هایی در دولت ضروری است. برای تدریس در یک مدرسه دولتی، هنرمند علاوه بر مدرک لیسانس باید گواهی تدریس نیز داشته باشد. دوره های کارآموزی، گالری ها و کارآموزی راه های عالی برای کسب تجربه در دوران مدرسه هستند. کارآموزی در یک گالری یا موزه هنری می تواند به نقاشان مشتاق تجربه لازم را بدهد، که در هنگام سفارش کار قطعا به درد خواهد خورد.

 

هنگامی که یک هنرمند جنبه فنی دنیای هنر را یاد گرفت، باید جنبه اجتماعی دنیای هنر را بررسی کند. تبدیل شدن به بخشی منظم از صحنه هنرمندان برای شناخته شدن و همچنین ارائه کار شما بسیار مهم است. اگر هدف شما نمایش آثارتان در گالری‌ها است، آشنایی با گالری‌داران محلی یک قدم طبیعی است. نقاشان حرفه ای نیز باید پوست ضخیم داشته باشند، زیرا رد کار آنها امری مسلم است. مانند همه هنرها، سلیقه امری ذهنی است و تنها راه برای یافتن حامیان کارتان این است که به نمایش آن ادامه دهید تا زمانی که کسی آن را ببیند و دوستش داشته باشد.

 

نمونه کارها و رزومه خود را بسازید

 

  1. 3. نمونه کارها و رزومه خود را بسازید

 

نمونه کارها

هر نقاش به یک نمونه کار حرفه ای نیاز دارد .مجموعه ای از بهترین نقاشی خود را جمع آوری کنید و در مدید عموم قرار دهید. بهترین راه ها برای ارائه رزومه و نمایش نمونه کار داشتن یک وب سایت یا صفحه اینستاگرام است. ایجاد نمونه کار احتمالاً بخش مهمی از برنامه یادگیری شما خواهد بود، اما این مهم است که به ساخت و ایجاد نمونه کار ادامه دهید تا رشد هنری خود را نشان دهید. نمونه کارها شواهد قابل مشاهده ای از استعداد و تخصص شما و همچنین سلیقه و سبک هنری شما ارائه را به بیننده ارائه می دهد. مثلا اگر در حال گذراندن دوره آموزش نقاشی رئال با تکنیک مدادرنگی و یا دوره نقاشی مدادرنگی چهره های عروسکی هستید در پی افزایش سطح مهارت خود و بازتاب آن در نمونه کارهای خود باشید.

 

ساخت رزومه

در حالی که همه دوست دارند یک هنرمند کاملاً جدید را کشف کنند، اکثر مردم هنوز در جستجوی یک نقاش قابل اعتماد و کارکشته برای سفارش نقاشی چهره یا آموزش و کسب تجربه هستند. در حالی که روی نمونه کار خود کار می کنید و سبک شخصی خود را توسعه می دهید، کسب درآمد از کار در هنر راهی عالی برای افزودن تجربه به رزومه شما است. با شهرداری ها برای ایجاد نقاشی‌های دیواری در مراکز شهر در حال رشد، کشیدن نقاشی پرتره از حیوانات خانگی و خانواده‌ها، انجام کارهای تجاری برای آژانس‌های تبلیغاتی، یا تماس با ناشران برای ایجاد نقاشی برای جلد کتاب‌ها، همکاری کنید. هر اثر هنری که انجام می دهید به شما تجربه ای در این زمینه می دهد و کارتان را در معرض دید عموم قرار می دهد.

 

افق های شما

وقتی نوبت به فروش نقاشی هایتان می رسد خلاق باشید. غرفه‌ خود را در نمایشگاه‌های هنری معتبر داخل یا خارج از کشور اجاره کنید. نقاشی های خود را در یکی از ده ها حراج هنرهای زیبا که به صورت آنلاین فعالیت می کنند، به حراج بگزارید. سایت‌هایی مانند Paddle 8 آثاری را از نقاشان معروفی مانند Wyland، Andy Warhol و Paul McCartney به حراج می‌گذارند. با هزاران خریدار در سراسر جهان، حراج های آنلاین با تنوع آثار هنری بسیار زیاد و شانس دیده شدن و حتی فروش آثار خود گزینه ای بسیار خوبی برای رسیدن به آینده ای روشن در زمینه نقاشی است.

 

اکثر نقاشان شاغل از منابع مختلف دیگری امرار معاش می کنند: آثار سفارشی، نقاشی هایی که در گالری ها فروخته می شوند، هزینه سخنرانی، مشاوره ،تدریس و آثار تجاری. بر اساس دفتر آمار کار، متوسط ​​دستمزد هنرمندان برجسته، از جمله نقاشان، در سال 2015 حدود 45000 دلار بود. وقتی مشتریان پول بیشتری داشته باشند، می توانند روی هنر بیشتری سرمایه گذاری کنند، بنابراین درآمد یک نقاش اغلب مستقیماً با وضعیت اقتصاد ملی مرتبط است. مبلغی که یک نقاش به دست می آورد به عوامل مختلفی مانند محبوبیت، شهرت، در دسترس بودن سایر منابع درآمد مربوط به نقاشی و موقعیت جغرافیایی محل زندگی و کار یک نقاش بستگی دارد.

 

آموزش دهید تا بیشتر یاد بگیرید

 

  1. 4. آموزش دهید تا بیشتر یاد بگیرید

حتما بعد از تسلط نسبی به یک تکنیک مثل مدادرنگی سعی در معرفی خود و سپس آموزش دادن به افراد باشید. برای این کار لازم نیست که یک آموزشگاه تاسیس کنید و خود را در یک مسیر پرفراز و نشیب بیندازید. می توانید با مراجعه به آموزشگاه های نقاشی رزومه خود را جهت تدریس ارائه کنید و شروع به تدریس کنید. آموختن در واقع یاد گرفتن است. از دل آموختن سوالاتی که قبلا در ذهن داشتید توسط خود شما پاسخ داده خواهند شد و مطمئن باشید در این حین به گنجی بزرگ به نام تجربه خواهید رسید. تجربه ای ارزشمند که قطعا به شما در راه رسیدن به یک نقاش حرفه ای و معروف کمک می کند. مطمئن باشید بعد از مدتی آموزشگاه های دیگر به دنبال شما خواهند آمد و با مبالغ زیاد سعی در جذب شما دارند.

 

جمع آوری نمونه کار های خاص

 

  1. 5. جمع آوری نمونه کار های خاص

یک هنرمند نقاشی باید یک گنج پنهان داشته باشد تا در زمان مناسب آنها را به دنیا نشان دهد. سعی کنید تابلوهایی با موضوعات مورد علاقه اقوام و یا کشور های همسایه خود نقاشی و بایگانی کنید. این یک هدف بلند مدت است. پس با وسواس زیاد طرح و یا مدل مورد نظر خود را انتخاب و شروع به کشیدن کنید. سعی کنید خاص باشد. در همه زمینه ها. گاهی باید یک تابلو در اندازه بزرگ و نامتعارف بکشید و گاهی هم باید کوچک. گاهی باید دو تکنیک را با هم ادقام کنید مثلا تکنیک سیاه قلم با پاستل. بعضی از بزرگان از عناصر ارزشمندی نظیر طلا در تابلوهای خود استفاده می کنند که ارزش آن را چندین برابر می کند. آثار خود را به درستی و در شرایط مناسب محیطی نگهداری کنید و منتظر فرصتی برای ارائه آنها باشید. شانس یک بار در می زند.

 

  1. 6. راه اندازی یک سایت

برای دیده شدن باید از قوانین روز پیروی کنید. امروزه برای دیده شدن و پیشرفت در حرفه خود چه هنر باشد و چه رشته دیگر باید از شبکه جهانی اینترنت استفاده کنید. بستری برای به رخ کشیدن توانایی های خود و البته کسب درآمد. حتما و بدون شک به فکر تاسیس یک سایت برای خود باشید. نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و سفارش بگیرید. در شبکه های اجتماعی عضو شده و با دیگر هنرمندان در سراسر جهان در ارتباط باشید. گاهی یک سایت شما را چند سال جلو می اندازد. پس غافل نشوید.

 

کلام آخر

برای تبدیل شدن به یک نقاش حرفه ای باید هدف و ذهن خود را روی آن متمرکز کنید و انتخاب خود را انجام دهید و سپس با تواضع شروع به یادگیری کنید و سختی های آن را به جان بخرید و بدانید نابرده رنج گنج میسر نمی شود. بدانید این هدف با صرف زمان زیاد همراه خواهد بود پس خسته و نا امید نشوید. بعد از آنکه تمام ماجرا را یاد گرفتید و شناخته شدید بدانید این مردم بودند که شمارا به این بزرگی و جایگاه رساندند پس در مقابل آنها متواضع و افتاده باشید و غرور را از خود دور کنید. راز اصلی همین است یک انسان خوب بودن و انسان شدن. این دنیا نیز می گذرد…

جهت خرید دوره های آموزش نقاشی با مدادرنگی به سایت www.colorpencilacademy.art مراجعه کنید.

 

دوره های آموزش نقاشی با مدادرنگی

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *