hambergermenu

آموزش تکنیک های خاص خیاطی برای درآمد بیشتر

 

آموزش تکنیک های خاص خیاطی برای درآمد بیشتر

 

به نقل از سایت آموزشگاه خیاطی نگار عبداللهی، هنر خیاطی با ده ها تکنیک خاص در عرصه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. هر چه مهارت های افراد در این زمینه بیشتر باشد، کسب درآمد در این حوزه نیز افزایش می یابد.

 

تکنیک های خیاطی شامل مهارت های مختلف دوخت و دوز در بخش های مختلف پوشاک می شوند. برای شروع هر مهارتی، راهنمایی و آموزش دو اصل اولیه کار است. در ادامه در خصوص نحوه یادگیری این مهارت ها و آشنایی با تکنیک ها و اصول خیاطی اطلاعاتی را ارائه می دهیم.

 

نقطه آغاز کار؛ آشنایی با ابزار

آموزش زیپ مخفی ، آموزه های مربوط به دوخت انواع پوشاک و… از اصول و قوانین جانبی خیاطی است. در این خصوص آشنایی با ابزارها و لوازم خیاطی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شناخت ابزار خیاطی پیچیدگی های خاص خود را دارد. در صورتی که با این لوازم آشنایی نداشته باشید فعالیت در این حوزه کمی دشوار می شود. به همین خاطر باید این مرحله را به درستی پشت سر بگذارید.


آموزش جیب فیلتاب و هر یک از قسمت های پوشاک با استفاده از ابزار به خصوصی انجام می شود. رسم، اندازه گیری، دوخت، برش و … از فرایندهای اساسی خیاطی هستند که هر یک با وجود انواع ابزارها به سهولت انجام می شوند. در این دوره ها به صورت کامل با مجموعه این لوازم آشنا خواهید شد و اطلاعات کافی در این خصوص به دست می آورید.

 

قدم دوم، آشنایی با انواع پارچه

 

قدم دوم؛ آشنایی با انواع پارچه
برای این که سرعت عمل شما در هر یک از مراحل کار بیشتر شود، باید با انواع پارچه های مورد استفاده در این فرایند آشنایی داشته باشید. آموزش دوخت بلیطی یقه و سایر مدل های پوشاک، با استفاده از مدل های به خصوصی از پارچه انجام می شود.

 

مرکز آموزشی نگار عبداللهی شما را با انواع مدل های پارچه آشنا می کند. هر یک از این پارچه ها برای آماده سازی برخی از مدل های پوشاک به کار می روند. برای این که با آگاهی بیشتری این پارچه ها را انتخاب کنید، کیفیت آماده سازی لباس های مورد نظرتان بیشتر می شود.

 

به علاوه ایستایی پوشاک با استفاده از پارچه آن ها تعیین می شود. آموزش زیپ مخفی در هر یک از این پوشاک نیز با در نظر گرفتن جنس پارچه آن ها ارائه می شود. در این دورها فرصت آزمون و خطای انواع پارچه را به دست می آورید.

 

آشنایی با ترفندهای اندازه گیری

در مرحله بعدی از آموزش خیاطی باید با نکات و قوانین مربوط به اندازه گیری آشنا شوید. آموزش جیب فیلتاب و هر یک از اجزای پوشاک با در نظر گرفتن این نکات انجام می شود. برای شروع خیاطی باید با هر یک از این نکات آشنایی داشته باشید. آجر اولی که در آماده سازی هر لباسی گذاشته می شود، اندازه گیری صحیح اندام مشتری است. در این زمینه باید به اصول اندازه گیری و محاسبه ابعاد به دست آمده نیز توجه داشته باشید.

 

آموزش دوخت بلیطی یقه، نیز از این نکات و اصول مهم پیروی می کند. در حین دوخت هر یک از پوشاک باید با نحوه قرارگیری اجزای مختلف آن ها آشنایی داشته باشید. برای دوختن یک لباس بی عیب و نقص در نظر گرفتن ترفندهای اندازه گیری بسیار مهم است.

 

فوت و فن های ترسیم الگو

 

فوت و فن های ترسیم الگو

در کلاس های آموزش خیاطی با فوت و فن های ترسیم الگوی پوشاک نیز آشنا می شوید. حتی خیاط های باسابقه و حرفه ای هم بدون داشتن نقشه راه نمی توانند لباس های مورد نظر را بدوزند. الگوی لباس های مورد نظر شما در واقع نقشه راهی است که به شما کمک می کند که فرایند دوخت و دوز را بهتر انجام دهید.

 

در حین آموزش زیپ مخفی برند نگار عبداللهی، دوخت جیب ها و سایر بخش های این پوشاک به ترسیم الگوهای مربوط به این پوشاک نیز پرداخته می شود. در این زمینه نیز از انواع ابزارهای ترسیم استفاده می کنند. انواع کاغذهای الگو، صابون ها، مدادهای مخصوص خیاطی و … در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرند. هر چه در ترسیم الگوها قوی تر عمل کنید، کیفیت دوخت لباس ها افزایش می یابد. فرم و ایستایی پوشاک مورد نظر به نحوه ترسیم الگوی آن ها بستگی دارد.

 

نحوه برش زدن الگو و پارچه

آموزش جیب فیلتاب و سایر بخش های لباس، با استفاده از ترفندهای این دوره به سهولت به افراد ارائه می شود. در این دوره های آموزشی به دلیل حضور اساتید معتبر کیفیت آموزه ها بسیار بالا است. برای این که فرایند خیاطی را ساده تر بیاموزید، باید با ترفندهای برش زدن پارچه ها نیز آشنایی داشته باشید. برای دوخت انواع لباس باید الگوی کار را بر روی پارچه قرار دهید و سپس برش پارچه را انجام دهید.

 

برش پارچه با استفاده از ترفندهای خیاطی، با بهترین کیفیت انجام می شود. هر چه کیفیت برش الگوها بر روی پارچه مطلوب تر باشد، بی شک استانداردهای خیاطی نیز بیشتر رعایت می شوند. در این دوره با نحوه پیدا کردن خواب پارچه ها برای برش زدن اصولی و دقیق آن ها نیز آشنا می شوید. برش زدن پارچه برای دوخت انواع لباس ریزه کاری های بسیار زیادی دارد که برای زیباتر شدن پوشاک مورد توجه قرار می گیرد.

 

آموزش های اصولی خیاطی

آموزش دوخت بلیطی یقه، دوخت انواع زیپ و … سبب تکمیل اطلاعات هنرجویان در این دوره ها می شود. برخی از این آموزش ها را که برند نگار عبداللهی به صورت حرفه ای به آن ها می پردازد، به شرح زیر هستند:

  • مهارت های نازک دوزی در این حوزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. آموزش زیپ مخفی

 

  • برند نگار عبداللهی و سایر مفاد آموزشی این دوره ها در این آموزشگاه با استفاده از مهارت های نازک دوزی به علاقه مندان ارائه می شود.

 

  • دوخت انواع درزها در بخش آموزش جیب فیلتاب در آموزش نگار عبداللهی نیز یکی از مهم ترین ارکان این دوره ها به شمار می رود. این مهارت ها هویت کاری خیاط های حرفه ای را نمایان می کند. در این خصوص از انواع لوازم تخصصی خیاطی استفاده می کنند. دوخت انواع درزها به ظاهر بسیار ساده به نظر می آید، اما برای انجام این فرایند دقت و تجربه افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

  • ضخیم دوزی در فرایند خیاطی به عنوان یکی از اساسی ترین مهارت ها این حوزه به شمار می رود. آموزش دوخت بلیطی یقه توسط برند نگار عبداللهی با استفاده از انواع پارچه های ضخیم و نازک به هنرجویان ارائه می شود. آموزش ضخیم دوزی از اساسی ترین بخش های این دوره ها به شمار می رود. این بخش از خیاطی بسیار دشوار است.

 

  • آموزه های مربوط به دیزاین لباس ها با استفاده از هنر نقاشی و جواهر دوزی نیز در بخش هایی از این دوره های کاربردی ارائه می شود.

 

جمع بندی

در این مطلب به بررسی دوره های آموزشی معتبر نگار عبداللهی پرداختیم. معرفی بهترین پارچه برای مانتو و شلوار، انواع پارچه های مجلسی و … در این دوره ها انجام می شود. خانم های خانه دار با استفاده از این مهارت ها یک کسب و کار پردرآمد خواهند داشت.

 

در صورتی که از آموزش رایگان خیاطی استفاده کنید، ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی برای دوخت انواع لباس ها آماده می شوید. در این دوره ها تکنیک های اصولی و خاص خیاطی نیز به افراد ارائه می شوند. این دوره ها فرصت یادگیری یک مهارت کاربردی را در اختیار خانم های خانه دار قرار می دهد.

 

https://negarabdollahi.ir

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *