hambergermenu

اتفاق عجیب در فوتبال، ما پول نگرفته ایم بیا گل بزن!

به گزارش مجله اینترنتی باحال مگ به نقل از “ورزش سه”، وقتی درگیر فوتبال باشی دیگر برای اینکه سرت را گرم کنی و یا برای اینکه وقتت را پر کنی دیگر مشکل خاصی ندارید. حتی ممکن است یک شبانه روزهم برای پرداختن به اتفافات ریز و درشت آن کافی نباشد و شما دچار کمبود وقت شوید.
شاید یکی از دلایل فراگیر بودن فوتبال، بروز اتفاقات عجیب و غریبی است که حتی در مخیله هیچ کسی نمی گنجد. از نتایج عجیبی که بعضا همه را انگشت به دهان می گذارد و حتی حاشیه های جذابش که گاهی آنقدر جالب و باور نکردنی است که جایی برای پرداختن به خود متن باقی نمی گذارد.

فوتبال مهد تربیت اتفاقات و تصمیمات عجیب و غریب است و در عین حال به شکل بی رحمانه ای صادقانه است و همین نکته اخری شاید بارزترین نکته ای است که دوست داشتن آن حد و مرز و سن و سالی را به جا نمی اورد.

این بار کشور مکزیک میزبان یکی از اتفاقات نادر فوتبال در دنیا بود، جایی که بازیکنان وراکروز مکزیک که چند ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند با تصمیمی عجیب در یک بازی رسمی از سری مسابقات لیگ برتر این کشور در زمین حاضر می شوند اما مثل یک مجسمه در سر جای خود می ایستند تا بازیکنان تیگرز به راحتی دو گل به آنها بزنند.

این شاید عجیب ترین و نادر ترین و شاید بی رحمانه ترین اعتصابی باشد که تاریخ فوتبال تا به حال به خود دیده است که بازیکنان یک تیم بی حرکت می ایستند تا اعتراضاشان را به گوش مسئولان تیمشان برسانند.

 

 

کافی است به آمار و اطلاعات این بازی در چهارچوب رقابت های لیگ MX مکزیک رجوع کنید تا متوجه شوید که تیم فوتبال وراکروز، سه گل در عرض 8 دقیقه دریافت می کند تا با گلی که در دقیقه نود به ثمر می رساند این دیدار را با نتیجه 3 بر 1 به اتمام می رساند.

این در شرایطی است که گفته می شود طبق آیین نامه ماده 65 این رقابت ها داور این دیدار می توانست به دلیل عدم برخورد توپ به پاهای یکی از بازیکنان دو تیم این دیدار عجیب را به حالت تعلیق در آورد و گویا داور دیدار با استفاده از این حربه بازیکنان تیم وراکروز را مجبور به ادامه انجام بازی می کند.

 

بدون شک اخبار زیادی را در روزهای آینده در خصوص این دیدار از سری مسابقات لیگ مکزیک خواهیم شنید و تنها می توانیم ابراز امیدواری کنیم چنین تصمیماتی را در نقاط دیگر دنیا خصوصا در فوتبال خودمان شاهد نباشیم.

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *