hambergermenu

از فرصت یادگیری برنامه نویسی تا کسب درآمد میلیونی در تابستون استفاده کن !

سنین نوجوانی و جوانی بهترین دوران برای یادگیری یک مهارت پولساز است ، مهارتی که بتوان بعد از دوران کوتاهی آموزش و یادگیری وارد بازار کار شد و از آن کسب درآمد کرد. از طرفی این مهارت باید مورد استقبال بازار کار ایران و خارج از ایران باشد و بازار تشنه نیروی متخصص در این حوزه باشد.

 

برنامه نویسی یکی از شاخه های پولساز مهندسی نرم افزار است که بوسیله آن می‌توانید به سادگی در مدت زمان کم به تسلط بالایی از آن دست یابید ، اما به شرط آنکه افرادی با تجربه و با سواد آن را به شما یاد بدهند. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید چراکه یک پیشنهاد هیجان انگیز برایتان داریم.

 

 

چگونه باید برنامه نویسی را یاد بگیریم؟

قبلا به این صورت بود که برای یادگیری برنامه نویسی حتما باید منتظر می‌ماندیم تا در دانشگاه در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار قبول شویم و واحد های مربوط به برنامه نویسی را بگذرانیم تا کم کم با ادبیات برنامه نویسی آشنا شویم .

 

این فرایند برای یک نوجوان علاقه‌مند به برنامه نویسی که 16 سال سن دارد دست کم 4 سال زمان می‌برد و اصلا ممکن است هیچگاه به این مقصود نرسد و علاقه یادگیری برنامه نویسی در دلش بماند.

 

اما امروزه داستان کمی فرق کرده است . برای یادگیری برنامه نویسی نیاز نیست سال ها پشت کنکور بمانید یا سال ها زحمت به دانشگاه رفتن و گذراندن دروس غیر مرتبط به علاقه‌تان را به جان بخرید .

 

کافیست به یکی از این دو روشی که ما می‌گوییم پیش بروید.

 

  • یادگیری برنامه نویسی از طریق وب سایت های خارجی : وب سایت های خارجی بسیاری همچون کوئرا ، Udacity ، Coursera ، w3schools و …هستند که از مبانی آموزش برنامه نویسی به شما به صورت متنی یا ویدیویی درس داده اند و شما می‌توانید از طریق آن ها به یادگیری برنامه نویسی مشغول شوید . اما ایراد اینچنین وب سایت ها این است که محتوا آنان با زبان انگلیسی است و دوم اینکه اغلب تجربه محور و متناسب با بازار کار نیست و سوم اینکه برای یادگیری از طریق این وب سایت ها باید زمان زیادی بگذارید.

 

  • یادگیری برنامه نویسی از طریق سایت سون لرن : سایت سون لرن با بیش از 15 سال سابقه در حوزه آموزش برنامه نویسی از طریق اساتید خبره برنامه نویسی اسنپ ، دیجی کالا ، آپارات ، تخفیفان و … می‌تواند ظرف مدت کوتاهی شما را به یک متخصص برنامه نویسی در حوزه دلخواهتان تبدیل کند.

 

از چه طریق می‌توان از برنامه نویسی کسب درآمد داشت ؟

امروزه با گسترش اینترنت و تکنولوژی روز به روز نیاز مردم به برنامه های کامپیوتری و یا اپلیکیشن های موبایلی بیشتر می‌شود به حدی که پس از گذشت حدودا 10 سال ، بیش از چند میلیارد اپلیکیشن اندروید در پلی استور قرار گرفته است و اغلب آنها توسط مردم نصب بسیار بالایی داشتند. ما در زیر روش های مختلف کسب درآمد از برنامه نویسی را می‌گوییم :

 

کسب درآمد از برنامه نویسی از طریق استخدامی

امروزه شرکت های بسیاری در ایران مانند دیجی‌کالا ، تخفیفان ، اسنپ و … هستند که در به در به دنبال یک برنامه نویس متخصص در حوزه خاصی هستند.

 

این شرکت ها حتی حاضرند برای جذب آن برنامه نویس دستمزد های بسیار بالایی در ماه هم پرداخت کنند. اما مشکل اینجاست که نیرو متخصص در بازار کم است و یا نمی‌تواند خودش را به آن شرکت ها معرفی کند.

 

مجموعه سون لرن به شما کلیپ آموزش برنامه نویسی نمی‌دهد بلکه شما را تبدیل به یک متخصص برنامه نویسی کرده و از شما آزمون های متعدد چندمرحله ای می‌گیرد و نهایتا شما را به بازار کار عرضه می‌کند.

 

یعنی اگر همراه مجموعه به درستی آموزش ببینید و تلاش کنید دیگر دغدغه استخدام شدن را نخواهید داشت.

 

کسب درآمد از برنامه نویسی از طریق فریلنسری

فریلنسری یا دورکاری برای نسل جوان یکی از ایده‌آل ترین حالات مختلف شغلی است چرا که قرار نیست برای رفتن به سرکار صبح زود از خواب بیدار شوند و تاکسی بگیرند و با لباس رسمی 8 تا 10 ساعت کار کنند.

 

فریلنسری این امکان را به شما می‌دهد که با لباس راحت در زمان آزاد درون منزل کار کنید و کسب درآمد کنید.

 

با یادگیری برنامه نویسی به سادگی می‌توانید از طریق وب سایت های فریلنسری مانند پونیشا ، پارس کدرز و … پروژه دریافت کنید و کسب درآمد کنید.

 

گذشته از همه اینها به سادگی می‌توانید از درون منزل خود با دریافت پروژه های خارجی از سایت freelancer.com کسب درآمد دلاری داشته باشید .

 

کسب درآمد از برنامه نویسی از طریق تاسیس کسب و کار خوتان

بسیاری از برنامه نویسان موفق منتظر این نیستند که سر ماه بشود و از شرکتی که در آن کارمند هستند حقوق بگیرند یا فریلنسر باشند و منتظر دریافت پروژه .

 

اینها با خلاقیت و مهارت بالا آستین بالا می‌زنند و کسب و کار شخصی خودشان را تاسیس می‌کنند.

 

گرچه لازمه تاسیس کسب و کار شخصی مهارت برنامه نویسی نیست اما اگر هم شما این مهارت را بلد نباشید یا باید هزینه سنگین به برنامه نویسان بدهید تا برایتان برنامه ای را بنویسند یا برنامه نویسی را استخدام کنید .

 

با این حال یکی از روش های جذاب کسب درآمد از برنامه نویسی تاسیس کسب و کار شخصی است.

 

کسب درآمد از برنامه نویسی از طریق مهاجرت

بدون شک برای مهاجرت یکی از پولسازترین مهارت هایی که می‌توانید کسب کنید ، همین برنامه نویسی است.

 

این مهارت به شما این امکان را می‌دهد که بر مبنا کشور هدف خود ، زبان برنامه نویسی متناسب با نیاز های آن کشور را یادبگیرید و برای مهاجرت به آن منطقه اقدام نمایید.

 

اما لازم به ذکر است که مهارت های معمولی در برنامه نویسی برای مهاجرت به کار شما نمی‌آید و باید متخصص این حوزه شوید تا بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. این متخصص شدن را از مجموعه سون لرن بخواهید.

 

پیشنهاد باحال مگ به شما مخاطبین عزیز چیست ؟

ما برای شما کد تخفیف اختصاصی باحال مگ را در نظر گرفتیم که اگر مایل بودید در دوره الفبای برنامه نویسی سون لرن شرکت کنید و با مفاهیم ابتدایی برنامه نویسی آشنا شوید همین حالا بتوانید این کار را انجام دهید.

 

دوره الفبای برنامه‌نویسی یک راهنماى جامع و مناسب براى تازه‌واردهاست.

 

این دوره به شما مسیر یادگیری برنامه نویسی را یاد می‌دهد . بعد از گذراندن این دوره می‌توانید با دریافت مشاوره رایگان از مشاوران سون لرن مسیر یادگیری خود را بر مبنا علاقه و بازار کار انتخاب کنید .

 

سرفصل‌های این دوره شامل:

  • معرفی فرصت‌های کسب درآمد از برنامه‌نویسی
  • آشنایی با شاخه‌ها و حوزه‌های مختلف برنامه‌نویسی
  • معیارهای انتخاب زبان برنامه نویسی درست
  • آشنایی با اصول و نکات مهم در یادگیری برنامه‌نویسی

 

برای شرکت در دوره الفبای برنامه نویسی سون لرن همین حالا با کد تخفیف 50  درصدی bahalmag50 این دوره را به مبلغ 50 هزار تومان خریداری نمایید و از این دوره بسیار کاربردی سون لرن نهایت استفاده را ببرید.

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *