hambergermenu

از کجا جوراب بخریم ؟ ✔️

از کجا جوراب بخریم ؟

 

از کجا جوراب بخریم ؟ از کجا جوراب عمده بخریم ؟ از کجا جوراب با کیفیت بخریم ؟ نحوه پیدا کردن بهترین تولیدی جوراب چگونه است؟

 

و… سوالاتی از این قبیل ممکن است در ذهن هر شخصی پیش بیاید، حال ممکن است آن فرد جوراب را برای مصرف شخصی بخواهد و یا برای کسب و کار خودش بخواهد. در ادامه پاسخگوی سوالات شما هستیم و بهترین روش ها را برای خرید عمده و تکی جوراب ذکر می کنیم.

 

روش هایی کاربردی برای خرید انواع جوراب

 

جوراب از کجا بخریم ؟ | روش هایی کاربردی برای خرید انواع جوراب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به خرید جورابی رفته باشید ولی پس از مدت کوتاهی استفاده جورابتان سوراخ شده باشد و یا اینکه کشش زود شل شود و زود بو بگیرد. خرید جوراب با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای هر شخصی مهم است.

 

شما باید هنگام خرید جوراب مردانه یا زنانه جنس آن را بخوبی بشناسید و از یک برند و مکان معتبر خرید کنید تا خیالتان از بابت جوراب هایتان راحت شود. ولی واقعا از کجا جوراب بخریم؟

 

قبل از اینکه به این سوال شما جواب دهیم که جوراب از کجا بخریم؟  لازم می دانیم شما را با مواد تشکیل دهنده جوراب و نحوه تشخیص جنس جوراب آشنا کنیم تا با آگاهی کامل خریدتان را انجام دهید.

 

* نخ جوراب: نخ جوراب از اجزای مهم تشکیل دهنده جوراب است و مهم ترین عامل در تعیین جنس جوراب است، بهترین نخی که می توان برای جوراب استفاده کرد نخ های پنبه ترکیب شده با الیاف مصنوعی است، چراکه نخ پنبه خالص بسیار کم دوام است و مناسب جوراب بافی نیست، نخ های پلاستیکی مانند پلی استرهای بازبافتی نیز از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و زود بو می گیرند و موجب بیماری های پوستی می شوند. این نوع نخ ها در جوراب های حراجی و ارزان قیمت استفاده می شوند.

 

برای تشخیص جنس نخ جوراب دستتان را روی جوراب بکشید، نخ های با کیفیت، بسیار نرم و لطیف و ریز بافت هستند و بهم ریختگی در نقشه این نوع جوراب ها وجود ندارد، در مقابل نخ های پلاستیکی زبر هستند و بافت درشتی دارند و بیشتر از رنگ های ملانژ تشکیل شده اند.

 

باید بدانید به دلیل حساسیت پوست خانم ها حتما موقع خرید جوراب زنانه از جوراب های تولید شده با نخ درجه یک استفاده کنید.

 

ولی مطمئن ترین راه برای تشخیص نوع نخ سوزاندن آن است، زائده حاصل از سوختن نخ های بی کیفیت درست مانند زائده سوختن یک قطعه پلاستیک است که پس از سرد شدن سخت و جامد است. زائده حاصل از سوختن نخ های با کیفیت نیز بصورت پودر و خاکستر می باشد.

 

* اسپاندکس جوراب : اسپاندکس نخی است که کشسانی جوراب را تشکیل می دهد و هر چه کیفیت آن بالا باشد جوراب دچار شل شدگی و تغییر حالت نمی شود، بهترین نوع آن نیز اسپاندکس کاور نایلون است.

 

* کش جوراب : برای کش جوراب اگر از کش مغزی استفاده شود موجب رد انداختن روی پا می شود و پاها را اذیت می کند، برای جوراب های اعلاء از کش کاور 110 استفاده می شود، که پاها را اصلا اذیت نمی کند.

 

* بسته بندی جوراب : یکی دیگر از خصوصیات ظاهری جوراب با کیفیت، توجه به نوع بسته بندی جوراب است، جوراب های اعلاء از بسته بندی شیک و برند معتبری برخوردار هستند و تولیدکننده برای حفظ اعتبار برند خود جوراب با کیفیت تولید می کند.

 

پس از آگاهی از معیارهای جنس جوراب باید بدانیم از کجا جوراب بخریم؟

 

پس از آگاهی از معیارهای جنس جوراب باید بدانیم از کجا جوراب بخریم؟

جوراب را باید از جایی بخریم که اولا کیفیت جوراب بالا باشد دوما تنوع بالایی داشته باشد و هرشخصی هر نوع جوراب با هر مدلی که بخواهد بتواند از آنجا تهیه کند مثلا در خرید عمده اگر قصد خرید جوراب مچی زنانه را دارید باید به تنوع طرح و نقشه و رنگبندی این نوع جوراب توجه کنید چراکه بیشترین فروش جوراب های زنانه مربوط به این نوع جوراب است و سوما باید قیمت آن مناسب بوده و مقرون به صرفه باشد.

 

برای اینکار می توانید به روش های زیر عمل کنید:

 

  1. 1. تحقیقات محلی: از دوستان و آشنایان و فعالان در زمینه جوراب بررسی و تحقیق کنید به فروشگاه های معتبر جورابفورشی در شهرتان بروید و برند های جوراب های با کیفیت را دیده و با قیمت و کیفیشان را با هم مقایسه کنید.

 

  1. 2. شبکه های اجتماعی: با سرچ در گوگل و شبکه های اجتماعی مختلف به سایت تولیدکنندگان جوراب بروید و قیمت ها و مشخصات محصولات را مطالعه و بررسی کنید، همچنین در بخش نظرسنجی نظرات کاربران مختلف را به دقت بررسی کنید و از تجربه خرید آنها استفاده کنید.

 

  1. 3. حضور در نمایشگاه ها: در نمایشگاه های بین المللی شرکت کنید در آنجا معروف ترین تولیدکنندگان جوراب با بهترین برند جوراب حضور دارند و براحتی می توانید جورابی درجه یک تهیه کنید.

 

از کجا جوراب عمده بخریم ؟ | معرفی جوراب آدرین

در خرید عمده جوراب قیمت مهم ترین فاکتور است، باید از جایی جوراب بخریم که بهترین کیفیت را با حداقل قیمت ارائه دهد.

 

تولیدی جوراب آدرین با استفاده از مواد اولیه درجه یک و استفاده از دستگاه های بروز دنیا و نیروی کار ماهر در حال تولید بهترین جوراب های مردانه و زنانه است، این کارخانه از بهترین تولیدکنندگان جوراب در ایران است.

 

جوراب های آدرین از اسپاندکس کاور و نخ درجه تشکیل شده، کش جوراب ها نیز کش کاور 110 است، یکی از مهم ترین ویژگی های تولیدات این کارخانه دوام بی نظیر جوراب ها است، اگر جورابی نرم و لطیف می خواهید که بو نگیرد و در عین حال ماه ها برایتان کار دهد سری به سایت جوراب آدرین بزنید.

 

سخت ترین و باداوم ترین جوراب در ایران تولیدات جوراب آدرین است.

 

همچنین برای دوام هر چه بیشتر قسمت پنجه و پاشنه جوراب های آدرین نخ دوبله استفاده شده است تا از سوراخ شدن این دو قسمت آسیب پذیر خیالتان راحت باشد.

 

در آدرین می توانید نسبت به خرید انواع جوراب با طرح ها و نقشه های فانتری و رسمی و کلاسیک اقدام کنید، پرفروش ترین محصولات مردانه ساق دار، این کارخانه ؛ جوراب مردانه ساق دار طرح کبریتی سه خط ، جوراب مردانه ساق دار طرح خطوط ناقص ، جوراب مردانه ساق دار طرح خط ریز و… می باشد.

 

از کجا جوراب عمده بخریم ؟

 

شما با هر سبک سلیقه ای که باشید طرحی از طرح های جوراب آدرین را خواهید پسندید، اگر می خواهید بدانید از کجا جوراب عمده بخریم؟

 

باید بگوییم که معمولا جین 12 عددی جوراب ها بصورت 8رنگ تولید می شوند، جوراب های آدرین در 12 رنگ مختلف تولید می شوند که این امر در فروش شما بسیار تاثیر گذار است.

 

تنوع رنگ در جورابفروشی بسیار حائز اهمیت است.

 

هر شخصی می تواند رنگ مناسبی را برای ست کردن با لباس هایش انتخاب و استایل شیکی داشته باشد.

 

قیمت جوراب های آدرین به دلیل حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم تولیدکننده با با مشتری به حداقل قیمت می باشد و این اطمینان به شما داده می شود که قیمت ها کاملا رقابتی بود و همچنین در خرید عمده جوراب هر چقدر تیراژ شما بالا باشد قیمت تمام شده برایتان پایین تر می افتد، برای خرید عمده جوراب نیز با کارشناسان فروش عمده آدرین در ارتباط باشید تا شما را در زمینه خرید عمده جوراب راهنمایی کرده و قیمت و جزئیات خرید عمده را برایتان شرح دهند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *