hambergermenu

اظهار نظر پدر فدریکو والورده هافبک رئال مادرید در مورد پوگبا

اظهار نظر پدر فدریکو والورده هافبک رئال مادرید در مورد پوگبا . با بخش اخبار ورزشی از مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید.

 

فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید این روزها تبدیل به ستاره محوری و کلیدی رئال شده و در برنابئو می درخشد.

 

خولیو پدر فدریکو در مورد او می گوید :” نمی دانم که فدریکو در رئال بی جانشین است یا نه اما حضورش ضروری است. قطعا توقعاتمان از او بیشتر از این هم هست. من هم مثل او بازی می کردم اما سبک بازیم بیشتر مثل کاسمیرو بود. به او گفتیم که بیشتر شوت بزند و به همین خاطر این کار را می کند. قطعا نخریدن پوگبا به سود او نشد چرا که در صورت خرید او، نیمکت نشین می شد.”

 

وی در مورد ال کلاسیکو هم صحبت کرد:” هر چند که به نظرم نتیجه 0-0 عادلانه بود اما رئال مادرید بهتر بود. مسی نتوانست کاری انجام بدهد. رویای فدریکو این است که فوتبالش را در رئال تمام کند. همیشه این را به ما گفته است. من خودم همیشه رئالی بوده ام. زیدان یک غول است، همه چیز را بررسی می کند اما زیدان فوق العاده است.”

 

دوریس مادر فدریکو والورده نیز در این مصاحبه شرکت کرد:” برای این که پول در بیاورم، دستفروشی می کردم و اسباب بازی می فروختم. آبل که عکاس بود در 9 سالگی او را دید و گفت که باید به پنیارول برود. به من گفت  که درون زمین انگار پرواز می کند و به همین خاطر لقب ال پاخاریتو (گنجشک کوچک) را برای او انتخاب کردند. به من گفت که بچه ام به جاهای بزرگی خواهد رسید. در 9 سالگی او را کشف کردند. فدریکو لیاقتش را دارد که به این جا برسد. او همیشه حرفه ای بوده است. یادم است که یک بار به جشن تولد دهوت شد اما نرفت چرا که فردایش باید تمرین می کرد. به او گفتم که برود و لذت برود اما به من گفت که فقط به تمرین فکر می کند. همیشه هدف روشنی داشت.”

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *