hambergermenu

با انواع سمعک هوشمند آشنا شوید!

 

سمعک هوشمند

 

سمعک هوشمند نسل جدیدی از سمعک های امروزی است که با فراهم کردن امکانات منحصربفرد، توانسته راه حل های شنوایی مفیدی را برای مشکلات شنیداری کاربران ارائه کند. سمعک هوشمند در انواع مختلف ظاهری پشت گوشی، داخل گوشی و نامرئی به بازار ارائه شده است. برندهای تولید کننده معتبر توانسته ­اند سمعک های هوشمند باکیفیتی را به بازار عرضه کنند.

 

چنانچه قصد خرید سمعک هوشمند دارید، بهتر است به مراکز شنوایی و کلینیک های معتبر مراجعه کنید. کلینیک سمعک آلفا یکی از بهترین مراکز شنوایی و تجویز سمعک در شهر تهران است که 24 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات شنوایی دارد. این مرکز نمایندگی رسمی فروش انواع سمعک هوشمند است.

 

کلینیک آلفا نمایندگی رسمی فروش انواع سمعک هوشمند

 

سمعک هوشمند چیست؟

این محصول نوعی وسیله کمک شنوایی است که برای اولین بار در سال 2012 عرضه شد. سمعک هوشمند قدرت تشخیص اصوات محیطی و تغییر اتوماتیک تنظیمات را متناسب با محیط را دارا است. این نوع سمعک به کمک فناوری های پیشرفته ای که دارد، می­تواند برخی تنظیمات و فرایند ها را به صورت خودکار و بدون اینکه کاربر متوجه شود انجام دهد.

 

سمعک های هوشمند امروزی می­توانند تمامی کارهای کاربر را یاد بگیرند؛ در نتیجه به مرور زمان نیازی به تنظیم دستی نبوده و سمعک می­تواند متناسب با نیاز کاربر و محیط شنیداری، تنظیمات موردنیاز را انجام دهد. سمعک های هوشمند بالاترین سطح فناوری را در بین مدل های موجود دارند. سیستم های پیشرفته به کار رفته در این مدل سمعک ها می­تواند طیف های فرکانسی گفتار و نویز را از هم تشخیص داده و جدا کند. به بیان دیگر این سیستم هوشمند ابتدا صدای مزاحم را شناسایی کرده و در مرحله بعدی آن را از صدای گفتاری اصلی متمایز می­کند.

 

ویژگی های سمعک هوشمند

سمعک هوشمند می­تواند صدای جلو را از فضای عقب و همچنین صدای مرد را از زن تشخیص دهد. تشخیص صدای گفتار از محیط شلوغ از دیگر ویژگی هایی که سمعک هوشمند به بهترین نحو انجام می­دهد. اتصال بی سیم سمعک هوشمند این امکان را فراهم می­کند که بتوانید سمعک خود را به وسایل هوشمندی مانند تلفن همراه و تلویزیون متصل کنید. همچنین امکان مکالمه تلفنی به صورت مستقیم از سمعک امکان پذیر است. انواع سمعک هوشمند بالاترین کیفیت صدا را دارند و همین موضوع باعث رضایت مندی کاربران شده است.

 

انواع سمعک هوشمند می­توانند اصوات مختلف را تشخیص دهند و بر روی صدای موردنظر شما مانند صدای گفتار، متمرکز شود. به بیان دیگر، این دسته از سمعک ها این قابلیت را دارند که صدای گفتار را از سایر اصوات محیطی متمایز کنند. سمعک های هوشمند قابلیت یادگیری دارند. به این معنا که این دسته از سمعک ها اصوات ورودی را آنالیز می­کنند و با ورود دوباره کاربر به آن محیط، برنامه ها به صورت اتوماتیک تنظیم می­شوند.

 

انواع سمعک هوشمند

برندهای معتبر با استفاده از جدیدترین فناوری های موجود شنوایی توانسته ­اند سمعک های هوشمند باکیفیتی را به بازار ارائه کنند.

 

  • سمعک هوشمند زیمنس(سیگنیا)

سمعک های هوشمند زیمنس دارای میکروفون جهت دار هستند که مشکل جهت یابی را برای بسیاری از کاربران برطرف می­کنند. سمعک های هوشمند این کمپانی، سیگنال های دریافتی را از نویز محیطی تفکیک می­کنند و در نتیجه صدا را با کیفیت بهتری به شما ارائه می­کنند.

 

محصولات زیمنس به طور کلی در سه سطح تکنولوژی 3، 5 و 7 به بازار عرضه شده ­اند که از لحاظ قیمتی متغیر هستند. پلتفرم  Ax، X و Nx سه پلتفرم جدید زیمنس(Signia) هستند. سمعک هایی که بر اساس این پلتفرم ها طراحی شده­اند، امکانات ویژه ای برای کاربران فراهم کرده اند.

 

سمعک هوشمند اتیکن

 

  • سمعک هوشمند اتیکن

اتیکن برند نام آشنا و موفق در حوزه سمعک است که تجربه زیادی در ارائه سمعک های هوشمند دارد. بسیاری از فناوری های به کار رفته در سمعک های هوشمند امروزی، برای اولین بار توسط این برند معرفی شده­اند. از جمله سمعک های هوشمند اتیکن می­توان مدل پشت گوشی Xceed، مدل Opn S و مدل Ruby را نام برد.

 

  • سمعک هوشمند ویدکس

سمعک های هوشمند ویدکس نسبت به سایر محصولات پایه این کمپانی، تعداد کانال و باند های پردازشی بیشتری دارد و همین موضوع باعث شده کیفیت صدای بهتری داشته باشند. وضوح صدای بیشتر سمعک های هوشمند تنها ویژگی آنها نیست. تنظیم خودکار و درک گفتار عالی از دیگر ویژگی های سمعک هوشمند ویدکس است. سمعک هوشمند MOMENT از یک سیستم آنالیز صدا بهره مند است که می­تواند در محیط های شنیداری مختلف، عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 

  • سمعک هوشمند فوناک

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده سمعک، برند سوییسی فوناک است که توانسته سمعک هایی مطابق با استاندارد جهانی و با کیفیت بالا ارائه کند. سمعک های هوشمند فوناک دارای قابلیت اتصال بی سیم، راحتی شنیداری قابل توجه و درک گفتار عالی است.

 

سمعک هوشمند فوناک می­تواند با تجزیه و تحلیل اصوات محیطی، بهترین درک گفتار را برای کاربر فراهم کند. سمعک Naida V از نوع هوشمند بوده که به صورت پشت گوشی به بازار عرضه شده است و دارای قابلیت اتصال وایرلس می­باشد. این مدل برای انواع کم شنوایی خفیف تا شدید و عمیق مناسب است.

 

بهترین مرکز برای خرید سمعک هوشمند

کلینیک سمعک آلفا نمایندگی رسمی فروش انواع سمعک برندهای معتبر است که انواع سمعک هوشمند را به شما مراجعین گرامی ارائه می­کند. علاوه بر تجویز سمعک، انجام انواع آزمایشات شنوایی، تعمیر و تنظیم انواع سمعک و همچنین ارائه مشاوره درمانی از دیگر خدمات این مرکز معتبر شنوایی است. تمامی خدمات با استفاده از جدیدترین دستگاه های شنوایی و توسط پرسنل حرفه ای و با تجربه ارائه می­شود. برای دریافت نوبت و یا هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن های اعلامی با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا در ارتباط باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *