hambergermenu

بهترین کرم ضد جوش ایرانی [لیست ۶ تایی]

مقدمه: انواع مختلف کرم های ضد جوش طراحی و به بازار عرضه شده اند که به ریشه کن شدن جوش ها کمک می کنند. این محصولات با جوش ها مبارزه کرده و پوست ملتهب و تحریک شده را تسکین می دهند. تنوع این محصولات موجب شده انتخاب بین گزینه های متعدد خسته کننده باشد.

 

ما در این مطلب تعدادی از بهترین محصولات ضد جوش ایرانی را بر اساس توصیه های متخصصان پوست و نظرات مصرف کنندگان در فروم های ایرانی گرد آوری کرده ایم تا تصمیم گیری را برای شما ساده تر کنیم. قبل از معرفی پیشنهاد میکنیم جهت خرید هر نوع محصول آرایشی حتما از داروخانه ها خرید کنید. البته امروزه داروخانه های آنلاین بسیاری با خدمات مناسبی مانند داروکده، مثبت سبز، داروبوم و … راه اندازی شده اند که می توانید به راحتی با چند کلیک از آنها خرید کنید.

 

بهترین کرم ضد جوش ایرانی [لیست 6 تایی]

 

برای انتخاب کرم ضد جوش به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای انتخاب بهترین ژل ضد جوش به این نکته توجه داشته باشید که اثر یک محصول از فردی به فرد دیگر متفاوت است چراکه انواع جوش و انواع پوست وجود دارد.

 

انواع جوش ها

همه جوش ها و آکنه ها یکسان نیستند. از جوش های سطحی با سر سفید گرفته تا جوش های سرسیاه، پاپول ها و حتی کیست ها هر نوع جوش به محصول خاصی نیاز دارد تا آنها را کنترل کند. با اینکه در بین محصولات ضد جوش مواد فعالی مانند اسید سالیسیلیک و رتینوئیدها می توانند اکثر جوش ها را درمان کنند، اما به خاطر داشته باشید که برخی از کرم ها و ژل های ضد جوش ممکن است برای آکنه فعلی شما مناسب نباشند.

 

ترکیبات موثر

مانند سایر محصولات مراقبتی پوست مواد فعال موجود در کرم های ضد جوش برای درمان آکنه و جوش از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از موثرترین موادی که می توان به آن اشاره کرد عبارتند از AHA و BHA (مانند اسید گلیکولیک، اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پراکسید) و ویتامین هایی مانند نیاسینامید.

 

اگر پوست چربی دارید، سالیسیلیک اسید و نیاسینامید را در ترکیبات محصول ضد جوش جستجو کنید. اگر پوست شما خشک یا حساس است، به دنبال روغن درخت چای، لاکتیک اسید یا آزلائیک اسید باشید.

 

این مواد شاید برای انواع جوش ها به خصوص جوش های هورمونی کارساز نباشند اما به کنترل و جلوگیری از ایجاد جوش های جدید کمک شایانی می کند. برای درمان جوش های هورمونی توصیه می کنیم به متخصص پوست مراجعه کنید. اما در بقیه افراد محصولات ضد جوش بدون نسخه موجود در داروخانه، التهاب و قرمزی جوش ها راا کاهش داده، بافت پوست را صاف و یکدست می کند و با استفاده منظم آنها را به حداقل می رساند.

 

نوع محصول

نوع محصول نیز مهم است. برخی از محصولات ضد جوش موجود در این لیست برای استفاده بر روی کل صورت در نظر گرفته شده اند، در حالی که برخی دیگر فقط نقطه ای روی جوش ها استفاده می شوند. انواع مختلف آکنه نیاز به درمان‌های متفاوتی دارند، بنابراین حتماً برچسب و دستورالعمل را قبل از خرید بخوانید. در ادامه برخی از بهترین کرم های ضد جوش فوری ارزان و قیمت مناسب را معرفی خواهیم کرد.

 

در زیر لیست انواع کرم ضد جوش در داروخانه داروبوم را می توانید مشاهده نمایید.

 

darooboom.com/189-ضد-جوش

 

سرم ضد آکنه آزتینول لافارر 20 میلی لیتر

این سرم حاوی ترکیبات قوی شامل اسیدهای لایه بردار، پاک کننده های منافذ، آنتی اکسیدان ها و عصاره گیاهان است تا به کمتر جوش زدن شما کمک کند. همچنین با دارا بودن آزلائیک اسید لایه برداری جزئی انجام می دهد. سرم ضد آکنه آزتینول لافارر سلول های مرده پوست را از بین می برد، منافذ پوست را باز می کند و ظاهر پوست را صاف و روشن می کند تا احتمال و مدت زمان جوش را به حداقل برساند.

 

حجم: 20 میلی لیتر

 

مناسب برای: پوست های آکنه ای

 

ترکیبات کلیدی: آزلائیک اسید و عصاره های گیاهی

 

ژل ضد جوش پریم

از هر کسی که تا به حال با آکنه دست و پنجه نرم کرده بپرسید، حداقل یک بار نام ژل ضد جوش پریم را شنیده است. فقط یک قطره از ژل ضد جوش و خشک کننده پریم یک شبه می تواند جوش ها را التیام بخشد و خشک کند. روغن درخت چای، آلفا هیدروکسی اسید و سالیسیلک اسید کارایی این محصول را تضمین می کند. اگر نمی دانید، روغن درخت چای یک ماده طبیعی است که خواص زیادی برای جوش و جای جوش دارد. محصولات تولید شده بر پایه روغن درخت چای برای آکنه های خفیف تا متوسط، جوش های سرسفید، جوش های سرسیاه و پاپول بهترین عملکرد را دارند.

 

حجم: 30 میلی لیتر

 

مناسب برای: پوست‌های چرب و جوش‌دار

 

ترکیبات کلیدی: روغن درخت چای، آلفا هیدروکسی اسید، سالیسیلک اسید

 

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک

 

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک

بهترین کرم ضد جوش فوری پوست های تحریک شده و مستعد آکنه را تسکین می دهد؛ کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک نیز این قائده مستثنی نیست. این محصول دارای گیاه آلوئه ورا برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و تنظیم PH پوست است، همچنین فاقد الکل برای کنترل تولید چربی و جلوگیری از بروز جوش های جدید است. عنصر اصلی در فرمولاسیون کرم ضد جوش درماتیپیک سالیسیلک اسید است که به بهبود سریع و بازسازی پوست کمک می‌کند. البته ویتامین E را نباید فراموش کرد که به دلیل خواص تسکین دهنده و مرطوب کنندگی خود شناخته شده است.

 

حجم: 30 میلی لیتر

 

مناسب برای: پوست های چرب و جوش دار

 

ترکیبات کلیدی: سالیسیلک اسید، ویتامین ای، آلوئه ورا

 

بیشتر بدانیدمقاله روش های خانگی رفع جوش

 

ژل کرم ضد جوش مناسب پوست مستعد جوش سینره

اگر جوشی زده اید که ملتهب است و می‌خواهید سریع آن را از بین ببرید، ژل کرم ضد جوش سینره یک درمان عالی و فوری است. این محصول ضد جوش به عمق پوست نفوذ می کند؛ محیط پوست را مرطوب و قابل نفوذ نگه می دارد و در عین حال از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. این ژل کرم توانایی منحصربفردی برای برطرف کردن بدترین جوش ها و کاهش التهابات آنها دارد.

 

حجم30 میلی لیتر

 

مناسب برایانواع پوست ها

 

ترکیبات کلیدیآلوئه ورا، سالیسیلیک اسید

 

ژل کنترل کننده چربی آکنه زوم حاوی AHA فیس دوکس

اگر همه محصولات ضد جوش را برای کنترل آکنه های خود امتحان کرده اید و بی فایده بوده، ممکن است این ژل برای شما مناسب باشد. ژل کنترل کننده چربی آکنه زوم فیس دوکس سرشار از مواد مغذی آربوتین و گلیکولیک اسید است که چندین مشکل پوستی را هدف قرار می دهد، از جمله اسکارهای آکنه، اگزما، هیدراتاسیون و هایپرپیگمانتاسیون.

 

این ژل به سرعت جذب پوست می شود تا ظاهری بدون چربی به ارمغان آورد. ما این محصول را بیشتر به این خاطر دوست داریم که به کم کردن لک های ناشی از جوش نیز کمک می کند. مصرف کنندگان می گویند که دارای خواص ضد التهابی است و چهره آنها بعد از مصرف شفاف تر و درخشان شده است.

 

حجم: 30 میلی لیتر

 

مناسب برایپوست های مستعد جوش

 

ترکیبات کلیدی: گلیکولیک اسید، آربوتین

 

ژل کرم ضد جوش 6 در 1 اسکین وان

 

ژل کرم ضد جوش 6 در 1 اسکین وان

نیاسینامید یا ویتامین B3 یکی از مواد مورد نیاز برای از بین جوش ها است، قرمزی جوش را کاهش می دهد و با کنترل ترشح روغن اضافی، ایجاد آکنه ها و جوش های سرسخت را مهار می کند. ژل کرم ضد جوش اسکین وان برای به حداقل رساندن احتقان پوست، روشن کردن رنگ پوست و تنظیم تولید سبوم است. این محصول همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

 

حجم: 30 میلی لیتر

 

مناسب برایانواع جوش

 

ترکیبات کلیدی: BHA، آزلائیک اسید، نیاسینامید

 

سخن پایانی

اگر می خواهید یک کرم ضد جوش را به روتین مراقبت پوست خود اضافه کنید در این راهنما به معرفی برخی از بهترین کرم های ضد جوش ایرانی پرداختیم. برای خرید این محصولات نیازی به نسخه پزشک نیست و با راهنمایی کارشناسان پوستی ما در داروبوم مناسب ترین محصول را برای خود تهیه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی