hambergermenu

تولید چمن مصنوعی فوتبالی در شیراز

چکیده : با خرید چمن مصنوعی  فوتبال مدل آرژانتینی از شیراز چمن ، ما ضمانت نامه کتبی دوام بلند مدت محصول را ارائه میدهیم. در صورت نیاز به تهیه این محصول ، قبل از ثبت سفارش ، حتما با مشاوران شیراز چمن تماس گرفته و در ارتباط باشید. مشاوران ما بر اساس متراژ و نوع محیط زمین شما ، یک چمن مصنوعی باکیفیت و مطلوب را پیشنهاد خواهند داد. ثبت سفارش این محصول به صورت اینترنتی از سایت شیراز چمن ، و یا ثبت سفارش از طریق فضای مجازی  متعلق به شیراز چمن امکان پذیر است .

 

چمن مصنوعی زمین فوتبال

چمن مصنوعی فوتبالی یکی از کفپوش‌هایی است که برای اولین بار در حوزه فوتبال مورد توجه واقع شد.و  تا به حال از این نوع چمن مصنوعی ورزشی استفاده بهینه و ویژه‌ای  انجام شده است.چرا که در گذشته با وجود چمن طبیعی امکان بازی در همه روزهای سال مخصوصا زمانی که پوشیده از برف بود، امکان‌پذیر نبود.

 

برای همین بسیاری از اوقات بازی‌ها یا به تعویق می‌افتاد یا با تاخیر انجام می‌شد که حتی هیجان بازی را از بین می‌برد.در این میان وجود چمن مصنوعی مزایای زیادی برای ورزش مفرح بخشی چون فوتبال داشته است.چمن مصنوعی به کیفیتی که اکنون در زمین‌های بازی می‌بینید، نبود.

 

نیاز به زمان زیادی داشت تا به یک استاندارد و تعادل بین پیشرفت‌های حاصل از تکنولوژی، استانداردهای ورزش و میزان نیاز و کیفیت به مواد اولیه شکل بگیرد.

 

بعدها با ترکیب این سه حالت توانستند به چمنی دست پیدا کنند که مورد تایید کارشناسان ورزش باشد.

 

از طرفی برای بازی فوتبالیست‌ها نیز موثر واقع شود و میزان آسیب‌هایی که تا قبل از این نوع چمن ایجاد می‌شد، تا حد زیادی کاسته شود.

 

با این حال و با تمام این شرایط یک چمن مصنوعی باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشد تا بتواند، خریداران بزرگ را ترغیب کند.

 

چمن مصنوعی فوتبالی در شیراز

 

مشخصات چمن مصنوعی فوتبالی

این محصول با ارتفاع چمن 50 میلی متر و تراکم طولی 140 گره در متر ، در ایران ( شیراز چمن )  تولید شده و در دسته چمن مصنوعی ورزشی قرار میگیرد. الیافت استفاده شده این محصول با کیفیت هلندی می باشد.  نوع دوخت این محصول دو بافت لاتکسی بوده و فاصله خطوط دوخت ها 5.8 اینچ می باشد. این مشخصات ، ویژه یک چمن مصنوعی فوتبالی و دارای استاندارد اولیه ایزو 9001  است . به همین دلیل از این محصول ورزشی میتوان در زمین های بازی فوتبال و فوتسال استفاده کرد.

 

الیافت ترکیبی کار شده در این چمن پلیمر مخصوص پلی اتیلن بوده که با پهنای الیاف 1.4 میلیمتر ، یک ساختار کم اصطحکاک و صاف را تشکیل داده است . ثبات رنگ چمن آرزژانتینی  مطابق با استاندارد 4004 دین آلمان و ثبات در برابر اشعه یو وی ،  مطابق با استاندارد 53387 دین آلمان است . این محصول تولید شرکت چمن ورزشی شیراز بوده و دارای ایران کد معتبر در سازمان استاندارد ملی ایران می باشد .

 

ضخامت الیاف این چمن بالاست. تمامی این امور سبب می‌شوند که الیاف این چمن قابلیت ایستایی بالایی داشته باشند. این چمن در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. این چمن در برابر گرمای ۷۰+ درجه سانتیگراد و سرمای ۳۰- درجه سانتیگراد مقاوم است.

 

معمولا چمن فوتبالی دورنگ آرژانتینی ، در عرض های 4 متر تولید میشود . هر رول این محصول 25 متر طول دارد . در واقع 2 متر از عرض رول ها به رنگ سبز تیره و 2 متر دیگر به رنگ سبز پر رنگ تولید شده است . این دو رنگی ، موجب زیبایی و افزایش دید بازیکنان و داور در زمین میشود .

 

مدل های دیگر چمن مصنوعی با رنگ های ملانژ و حتی دورنگ با سایر مشخصات نیز قابل بافت و تولید در شیراز چمن می باشد . اما استاندارد چمن مصنوعی برای زمین های فوتبالی ، این مشخصات بالا می باشد .

 

نحوه نظافت و نگهداری چمن مصنوعی مخصوص فوتبال

نگهداری این محصول نسب به چمن طبیعی بسیار آسان تر و حتی مقدور به صرفه تر است . به دلیل اینکه این محصول در زمین بازی و در فضای باز نصب میشود ، امکان آلودگی اجسام درشت وجود دارد. جهت نظافت ، کافی است که ابتدا آلودگی های بزرگ را جمع آوری کنید . برای پاک کردن آلودگی های ریز چمن ، میتوان با استفاده از واترجت های فشار قوی و یا دستگاه باد اقدام کرد. هر از مدت نیز نیاز به استفاده از دستگاه فرچه زن چمن مصنوعی ، جهت برگشتن نخ های چمن به حالت اولیه خود است .

 

به دلیل کوبش متعدد وررشکاران بر روی این چمن ، امکان له شدن الیاف چمن در بلند مدت وجود دارد. به همین دلیل در هنگام استراحت زمین فوتبال ، میتوان با دستگاه های فرچه زنی و یا برس ، جهت خواب چمن را به مانند کیفیت اولیه تبدیل کرد.

 

در صورت آلودگی زمین چمن تنیس با لکه روغن ، به هیچ عنوان از محصولات شیمیایی استفاده نکنید چرا که این امر موجب آسیب بیشتر به الیاف چمن میشود. در این مورد با کمی ماسه میتوان لکه های روغن را پاک و تمیز کرد.

 

اجرای چمن مصنوعی فوتبالی شیراز چمن

 

اجرا و نصب چمن مصنوعی فوتبال شیراز چمن

اجرا و نصب چمن مصنوعی فوتبالی ، به تخصص و تجربه قبلی نیاز داشته و همانند چمن مصنوعی تزئینی انجام نمیشود . یک اجرا استاندارد ، نیازمند متریال های خاص و مهم تر از آن تجربه کافی نصاب چمن مصنوعی دارد .

 

مراحل اجرا و نصب چمن مصنوعی فوتبال به صورت خلاصه :

 

  1. اجرای زیرسازی مناسب زمین مد نظر : اجرای سیمان بتن و زمین ورزشی و یا غلطتک زدن زمین گلی ، شیب بندی و هموار شدن زمین فوتبال قبل از نصب چمن مصنوعی
  2. نصب لایه نمدی ژئوتکستایل بر روی زمین به منظور افزایش ضربه پذیری زمین و چمن مصنوعی
  3.  نصب و چسباندن چمن مصنوعی بر روی لایه ژئوتکس و استفاده از چسب مخصوص چمن مصنوعی ( دو جزئی )
  4. تزریق ماده های پرکننده چمن مصنوعی ورزشی همانند شن سیلیس و گرانول در چمن مصنوعی به منظور افزایش ایستایی و تراکم چمن مصنوعی
  5. انجام مرحله فرچه زنی چمن مصنوعی به جهت افزایش ایستایی و آماده شده زمین چمن جهت ورزش فوتبال
  6.  خط کشی های استاندارد چمن مصنوعی به وسیله رنگ و یا چمن مصنوعی ورزشی سفید رنگ

 

کارخانه چمن مصنوعی ورزشی شیراز چمن

مهد چمن های مصنوعی ورزشی و تزئینی ایران ، در شیراز قرار دارد . یکی از بزرگترین مراکز تولید و پخش انواع چمن مصنوعی در مدل های مختلف ، شیراز چمن می باشد . مجموعه شیراز چمن با اجرا و نصب بیش از  300 زمین ورزشی در سرار کشور ، یکی از پیشروان این عرصه می باشد . تقریب به 80 درصد چمن های مصنوعی فوتبال در سراسر کشور ، توسط کارخانه شیراز چمن تولید و پخش شده اند . در کنار چمن مصنوعی ، گرین وال مصنوعی ، فنس چمنی نیز جزئی از تولیدات شیراز چمن می باشد .

 

کارخانه چمن مصنوعی ورزشی شیراز چمن

 

با خرید چمن مصنوعی  فوتبال مدل آرژانتینی از شیراز چمن ، ما ضمانت نامه کتبی دوام بلند مدت محصول را ارائه میدهیم. در صورت نیاز به تهیه این محصول ، قبل از ثبت سفارش ، حتما با مشاوران شیراز چمن تماس گرفته و در ارتباط باشید. مشاوران ما بر اساس متراژ و نوع محیط زمین شما ، یک چمن مصنوعی باکیفیت و مطلوب را پیشنهاد خواهند داد. ثبت سفارش این محصول به صورت اینترنتی از سایت شیراز چمن ، و یا ثبت سفارش از طریق فضای مجازی  متعلق به شیراز چمن امکان پذیر است .

 

توجه داشته باشید که تولید این محصول نیاز به زمان دارد . بعد از ثبت سفارش و عقد قرار داد با مجموعه شیراز چمن ، بسته به متراژ زمین فوتبال ، مدت زمان تولید چمن مصنوعی در شیراز بین 7 تا 14 روز طول خواهد کشید .

 

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه قرارداد ها با شرکت های دولتی و خصوصی ، با کارشناسان شیراز چمن به شماره های 09367363131  و یا 09332339070 در ارتباط باشید .

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *