hambergermenu

جاهای دیدنی بلک آنتالیا

چکیده : منطقه بلک آنتالیا از دیدنی‌های بسیار زیبای آنتالیا است که بازدید از آن در فصل های مختلف سال جذاب و لذت بخش است.

 

منطقه بلک آنتالیا از دیدنی‌های بسیار زیبای آنتالیا است که بازدید از آن در فصل های مختلف سال جذاب و لذت بخش است. منطقه بلک آنتالیا شهری ساحلی است که در فاصله 36 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. یکی از خوش آب و هوا ترین و پر جاذبه ترین شهرهای آنتالیا منطقه بلک آنتالیا نام دارد که سواحل بسیار زیبایی نیز دارد.

 

درباره منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا برای توریست‌ها و گردشگرانی که از کشورهای دیگر می‌خواهند تجربه سفری لذت بخش داشته باشند و همچنین از تفریحات متنوعی که در این منطقه وجود دارد می‌توانید دیدن کنید. گردشگرانی که به منطقه بلک آنتالیا سفر می‌کنند می‌توانند تفریحاتی همچون گلف، تفریحات آبی یا بازی هایی مانند تنیس، فوتبال و … داشته باشند و از داشتن سفری مرفه به آنتالیا لذت ببرند. با خرید تور آنتالیا میتوانید به منطقه بلک سفر کنید و از دیدن جاذبه‌های گردشگری این منطقه لذت ببرید.

 

منطقه بلک آنتالیا

 

منطقه بلک منطقه ای لاکچری و لوکس در آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا در 45 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و منطقه‌ای بسیار لاکچری و لوکس است که اقامتی لاکچری را تمام و عیار برای گردشگران و توریستان ایجاد کرده است. توریستانی که به این شهر سفر می‌کنند با کوهی از هیجان و شور و نشاط روبرو می‌شوند. این منطقه بدلیل قرارگیری در منطقه‌ای آفتابی با آب و هوای مناسب و مطبوع سواحل پاک مدیترانه‌ای در تمام طول سال حتی در فصل زمستان پذیرای بسیاری از گردشگران است.

 

امکانات منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا که به یکی از مناطق محبوب در ترکیه برای گردشگری تبدیل شده است باعث شده تا گردشگران بسیاری برای دیدن این منطقه آرام که فضایی برای تمدد اعصاب و داشتن آرامش است بیایند و از دیدن آن لذت ببرند. شهر بلک آنتالیا از امکانات بسیاری برخوردار است که گردشگران با استفاده از این امکانات می‌توانند تجربه سفری لذت بخش و شاد به آنتالیا را داشته باشند.

 

چه تعداد اقامتگاه در منطقه بلک وجود دارد؟

در منطقه بلک آنتالیا 47 هتل و اقامتگاه مجهز برای رفاه مسافرانی که به این منطقه می‌روند ایجاد شده تا بتوانند از سفرشان به این شهر زیبا لذت ببرند. گردشگرانی که به بلک می‌روند می‌توانند از 10 زمین گلف، 50 زمین مختص بازی های فوتبال و 200 زمین بازی تنیس و سایر امکانات مانند رستوران ها و غذاهای لذیذی که در این منطقه برای مسافران درنظر گرفته شده است بهره ببرند. در منطقه بلک آنتالیا هتل های 5 ستاره بسیار عالی‌ای وجود دارد که برای کسانی که می‌خواهند در هتل‌های لاکچری اقامت کنند مناسب است.

 

شهر بلک آنتالیا

 

تفریحات شهر بلک آنتالیا

در بلک تا بخواهید می‌توانید جاذبه ها و مناطق گردشگری بسیاری که می‌توانید ساعت‌ها با آنها تفریح کنید و از تفریح با آنها لذت ببرید را بیابید. در بلک آنتالیا می‌توانید تفریحات آبی همچون جت اسکی، پاراگلایدر، غواصی، رافتینگ، قایق سواری و هزاران تفریح دیگر بیابید تا بتوانید زمانی را که به شهر بلک آنتالیا رفته‌اید تفریح کنید و سفری لذت بخش را تجربه کنید. تفریحاتی همچون زمین‌های گلف، فوتبال و تنیس نیز برای کسانی که به این ورزش ها علاقه دارند وجود دارد.

 

رافتینگ در منطقه بلک آنتالیا

در منطقه بلک آنتالیا بخشی جنگلی با 36000 هزار هکتار وسعت به نام کاپروسی وجود دارد که در بین این جنگل رودخانه‌ای خروشان و طولانی به همین اسم وجود دارد. در این جنگل زیبا علاوه‌بر رودخانه می‌توانید از تماشای حیواناتی زیبا مانند خرس، خرگوش، گوزن و بزها و حیوانات وحشی و اهلی دیگر دیدن کنید.

 

در منطقه بلک آنتالیا تفریحات دیگری همچون پاراسل، رافتینگ، گلف، فوتبال و … وجود دارد که می‌توانید در مدت زمان اقامتتان در این منطقه از آن دیدن کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی