hambergermenu

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۳ سیزدهم با بازی شهاب حسینی

برنامه پخش هفته پیش روی شبکه نمایش خانگی به ترتیب زیر است: قسمت 43 جیران، سمت 13 پوست شیر، قسمت 22 بی گناه و قسمت سوم سریال سقوط. دانلود همگی این عناوین با ترافیک مصرفی و حجم دانلودی نیم بها (به صورت نصف محاسبه می شود) در این تاپیک میسر شده است. تماشای آثار روز شبکه نمایش خانگی با کیفیت بلوری HD از سایت جامع و به روز کول دانلود.

 

  • قسمت 3 سریال سقوط!

سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

 

قسمت 3 سریال سقوط

 

  • شما می توانید قسمت 3 سریال سقوط را از لینک زیر:

قسمت سوم سریال سقوط

 

  • و همچنین سایر قسمت های این سریال را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

دانلود سریال سقوط

 

چه بازیگرانی در سقوط حضور دارند؟

الناز ملک , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد , سجاد بابابی , عباس جمشیدی فر

 

موضوع و خط داستانی سریال سقوط درباره چه چیزی ست؟

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد.

 

گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند!

 

سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می کند .

 

سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

 

در قسمت های پیشین سقوط چه گذشت؟

ژاکان و آیسان زوج جوان و عاشق و کردی  هستند که در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده اند و در سنندج زندگی می‌کنند. از سکانس شروع فیلم که گفتگوی تلفنی آیسان با مادرش را نشان می دهد متوجه میشوم که زندگی آنها دستخوش مشکلات شدید مالی است چون با وجود استعدادی که در کاراته دارد توانایی پرداخت شهریه را ندارد و با وجود دندان درد شدید نمی تواند به دندان پزشکی برود. همسرش بخاطر شرایط کاری در ترکیه به سر می برد و آیسان مجبور به تحمل این دوری و شرایط است. بازگشت و آمدن این بار ژاکان به خانه اش بسیار متفاوت است. سفارش شام از بیرون پرداخت شهریه عقب و افتاده و حتی چند ترم بعد بردن آیسان به دندانپزشکی خرید لباس خرید گردنبندی گران قیمت به مناسبت سالگرد ازدواجشان و … باعث تعجب و شک و تردید آیسان نسبت به همسرش می شود.

 

اما در ظاهر با هر شک و تردیدی حق با ژاکان است و خلافی از او سر نزده است تا اینکه ژاکان به همسرش پیشنهاد می‌دهد به جبران  گذشته ماه عسل به ترکیه بروند اما حقیقت این سفر چیز دیگری است و آیسان در  این سفر چهار روزه از همان ابتدا با تنش ها و اتفاقات عجیبی رو به رو می‌شود. آنها به ویلای دوست ژاکان می روند اما آنجا پر از آدم های مختلف است که باعث می‌شود این فکر به ذهن آیسان خطور کند که ژاکان در کار قاچاق آدم است.

 

آیسان بهم ریخته و پریشان و آشفته است و یک لحظه آرام و قرار ندارد. در این شرایط با خبر شدن از بارداری آیسان  حال هر دو رو از ذوق و خوشحالی دگرگون می‌کند. آیسان از ژاکان قول می گیرد که به خانه اشان برگردند و آنجا در کنار هم باشند.

 

فردای رفتن ژاکان به بهانه ی طولانی بودن راه با دادن قرص به آیسان او را در خوابی عمیق فرو می برد و وقتی چشم باز می‌کند خود را در مرز سوریه  و بین گروه های تروریستی می بیند،ژاکان در حالی که به او نزدیک می شود می‌گوید که پدر طفلی که در شکم داری یک مجاهد فی سبیل الله است. آیسان را مجبور به پوشیدن چادر و روبند می‌کند و می‌گوید اگر حرفی بزند هر دو شان کشته می شوند. باید در قسمت بعد دید که چه سرنوشت شومی در انتظار شان است.

 

موصل پاییز ۲۰۱۶ آیسان در شرایط سخت وضع حمل قرار گرفته و به همراه دوستش عطیه با سختی فراوان در حال رفتن به بیمارستان است.

 

شهری که جنگ و کشتار و خونریزی سراسر آن را فرا گرفته است. ماشین های نظامی سربازان مسلح شرایط نابسامان شهر آشفته و درهم و صدای انفجار های پی در پی سر بریدن هایی به نام مخالفان حکومت اسلامی در ملا عام روح زخمی آیسان را دستخوش ناملایمات سختی قرار داده است. فرزند آیسان به دنیا می آید در حالی که یک ماه است که از ژاکان خبری نیست. آیسان که به همراه دوستش عطیه در یک پناهگاه عمومی است (پناهگاهی که محل نگهداری زن و بچه های مردانی است که به  نظر خودشان به جنگ با کفار رفته اند)خسته و نگران می‌گوید که باید به سنندج برگردد عطیه وحشت زده او را به سکوت دعوت میکند از نظر عطیه خانه هایشان در موصول سلول انفرادی و این پناهگاه بند عمومی است پس زیاد فرقی با هم ندارند.

 

آیسان در فرصتی مناسب و با ترس فروان خود رو به تلفن دفتر پناهگاه می رساند و با مادرش تماس می‌گیرد و او را از حال و روزش با خبر می‌کند اینکه مجبور شده اند بخاطر کار ژاکان به عراق بیایند. در پناهگاه به آیسان خبر می دهند که همسرش از جنگ با کفار برگشته است و او می تواند به خانه اش برگردد در حالی که به عطیه گفته اند همسرش در جنگ کشته شده  است و او باید به رقه برود و همسر یک مجاهد در راه خدا دیگری شود.

 

موقع خداحافظی عطیه آیسان را در خفا به گوشه ای می برد و به او می‌گوید که توانسته با تمام پولی که داشته یک گوشی موبایل بخرد اما شانس و اقبال با او یار و همراه نبوده و هیچوقت نتوانسته از آن استفاده کند و خودش را نجات بدهد. به آیسان محل مخفی کردن گوشی و اسم رمز را می‌گوید،اینکه آیسان بخاطر آینده فرزندش می‌خواهد بجنگد و ادامه دهد و خودش را نجات دهد. ۸ ماه از حضور آیسان در موصل میگذرد،شکل و شمایل  مجاهدین و سر و صورت زخمی و اسلحه سیما و چهره جدیدی است که ژاکان به خود گرفته است.

 

چون زن ها اجازه ی تنها بیرون رفتن از خانه را ندارند طبق گفته ی عطیه در شرایط بمباران هوایی و هر لحظه ای که این شهر زیر آتش است و همه در حال فرار بهترین فرصت است که آیسان خود را به طویله ای برساند که عطیه گوشی را در آنجا مخفی کرده است. وقتی این فرصت پیش می آید آیسان با شماره ای که عطیه گفته است تماس می گیرد و با گفتن اسم رمز تقاضای کمک می کند.

 

چه شرایط و لحظات سخت و نفسگیری آیسان که بعد از تماس خود را به خانه رسانده در نزدیکی خانه اش مورد بازخواست و بازجویی دو سرباز قرار میگیرد با ورود ژاکان آیسان را رها می کنند اما در همین لحظه زنگ موبایل به صدا در می آید و همه مات به آیسان نگاه می کنند، ظاهرا راه فراری نیست و اینجا برای آیسان آخر خط است اما با انفجار مهیبی که رخ می دهد دو سرباز نظامی کشته می شوند و ژاکان زخمی و غرق خون چشم به آیسان دوخته است که در حال زجه و زاری ست. بازی الناز ملک واقعا بی نظیر و زیبا و قوی و فوق العاده است.

 

سریال سقوط چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال سقوط ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 13 سریال پوست شیر!

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد. فصل اول این سریال که حدود 5 هفته پیش با پخش قسمت 8 به پایان رسیده بود، با یک فصل 8 قسمتی دیگر در قالب فصل دوم از این هفته منتشر می شود. شایان توجه است که پوست شیر در نهایت در طی سه فصل 8 قسمتی در سایت کول دانلود پخش خواهد شد.

 

این که بین فصل 2 و 3 نیز وقفه ای رخ خواهد داد یا نه، هنوز به طور قطع مشخص نشده است ولی با توجه به این که ساخت و تولید این سریال همچنان در حال انجام است و به پایان نرسیده است، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که علاقمندان و مخاطبان برای تماشای فصل سوم نیز باید چند هفته ای را منتظر بمانند. در هر حال فعلا بهتر است که به تماشای فصل دوم یا همان قسمت نهم پوست شیر بنشینیم. کول دانلود بستری امن، مطمین و سهل الوصول برای این کار را فراهم کرده است. توصیه می کنیم که حتما از این وبسایت بازدید به عمل بیاورید.

 

قسمت 13 سریال پوست شیر

 

  • شما می توانید قسمت 13 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

 

داستان و موضوع پوست شیر درباره حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

پس از این که در قسمت 11 همگان از نحوه و چگونگی قتل دلخراش و دردناک صحرا باخبر شدیم، در اپیزود 12 پوست شیر، نعیم و رضا پروانه به دنبال فرد اصلی این جنایت  که شخصی به نام صمد می باشد، بودند. نعیم و رضا نیمه شب جنازه نریمان را خاک می کنند و نعیم با گریه و داد و فریاد رضا را بغل گرفته و از اینکه ساحل بخاطر جان پدرش حاضر به هیچ تقلایی نبوده خود را مورد سرزنش قرار می دهد.

 

از اینکه جوانی و زندگی همسر سابقش را خراب کرده،دخترش را ازش گرفته و باعث مرگ او شده و زندگی ای که بعد از جدایی با هزار امید و آرزو ساخته را خراب کرده است آرزوی مرگ دارد و فریاد سر می دهد که چرا نمی‌میرد. نعیم به لیلا قول می‌دهد هر طوری شده صمد که نفر اصلی این جنایت است را پیدا کند. رضا و نعیم و صدرا از یکدیگر جدا می‌شود و هر کدام با دردسر هایی مواجه می‌شوند. نعیم در بدو ورود به مسافرخانه متوجه حضور ماموران پلیس می‌شود و سریع از مهلکه فرار می‌کند. رضا با رفتن به خانه با نبود مژگان رو به رو می‌شود.

 

لیلا که در باغ تنها مانده شروع به تمیز کردن و پاکسازی صحنه ی قتل نریمان می‌شود در همین لحظه صدای زنگ گوشی موبایل و دیدن نام صمد بر روی صفحه لیلا را شوک و بهت زده می‌کند. با جواب دادن تماس و شنیدن صدای لیلا تماس قطع می‌شود،لیلا با تلاش زیاد سعی می‌کند رمز گوشی را بیابد وقتی می بیند بی فایده است به محوطه باغ می رود و کندن زمین انگشت نریمان را از خاک بیرون می‌کشد و قفل گوشی را باز می‌کند. مادری که چنان خشم و نفرت او را فرا گرفته که دیگر جای هیچگونه ترس و وحشتی را باقی نمی گذارد.

 

با باز شدن گوشی لیلا  با فیلم دلخراش شکنجه و آسیب دخترش توسط قاتلان رو به رو می‌شود در حدی که او را به مرز جنون می رساند. مژگان که بخاطر حمل مشروبات الکلی در بازداشت به سر می‌برد مجبور می‌شود برای آزادی با رضا تماس بگیرد،تنش و دلخوری و ناراحتی زیادی بینشان به وجود می آید. مامورها برای پیدا کردن نعیم به سراغ منزل رضا می روند اما رضا وانمود می‌کند که از او بی خبر است. با سفارش نعیم پیگیری های رضا از روی شماره ای که از صمد دارند شروع میشود.

 

صدارا لحظاتش را با یاد و خاطره ی ساحل سپری میکند و حدس و گمان هایی که برای ببینده به وجود می آید که به راستی قاتل ساحل چه کسی است یا چه کسی پشت این ماجرا قرار دارد. در روزی که لیلا در حال پاکسازی خانه و اتاق ها از رد خون و سایر آثار جرم بود به یک باره گوشی فرد متجاوزگر زنگ می خورد که آن طرف خط، صمد می باشد.

 

لیلا که ترسیده بود با هیجان و دستپاچگی پاسخ می دهد و به همین خاطر نیز آن طرف خط، مکالمه را قطع می کند! پس از این است که لیلا به دنبال باز کردن گوشی و احیانا یافتن شماره تماس صمد برمی آید که البته تلاش های او برای باز کردن قفل موبایل و چندبار وارد کردن الگوی تصادفی، به جایی نمی رسد. در نهایت وی با کنار زدن خاک های درون باغ و پیدا کردن دست جسد و گذاشتن انگشت وی بر روی موبایل، موفق به گشودن موبایل می شود. او در نخستین اقدام وارد گالری موبایل مقتول می شود و فیلم مربوط به آزار و اذیت دخترش را در آن جا می بیند که همین اقدام موجب عصبی شدن و ناراحتی غیرقابل تحمل وی می شود. از آن سو نیز نعیم و رضا پروانه که حالا شماره تماس صمد را پیدا کرده اند در به در دنبال یافتن وی می شوند. در بخش هایی به محله و دوست صمیمی وی می رسند و همگان فکر می کنیم که در یک قدمی صمد هستند.

 

در ادامه ظاهرا که به وی نیز می رسند. این طور که مشخص است و به بیننده القا می شود در یک جمع 3-4 نفره که شناسایی شده است یکی از این افراد، صمد است ولی به دلیل زیر ذره بین بودن نعیم و این که پلیس ها به دنبال او هستند، امکان درگیر شدن یا حتی رودررو شدن با این افراد مورد نظر را ندارد. برای همین است که این بخش ماجرا را نعیم به رضا پروانه می سپارد و به وی می گوید که از طریق شخص سومی، صمد را به جایی دیگر بکشانند تا آن هنگام وی به نزد او برود. ولی آیا واقعا صمد کیست؟

 

چه حساب کلان و دشمنی بزرگی با او داشته که بدین گونه در صدد انتقام گیری به وحشیانه ترین شکل ممکن برآمده است؟ این ها همه پرسش هایی ست که ذهن مخاطب را درگیر کرده است که ادامه داستان را جذاب تر می کند. پیشنهاد می کنیم که حتما قسمت 13 سیزدهم سریال پوست شیر را از دست ندهید!

 

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 43 سریال جیران

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

قسمت 43 سریال جیران

 

  • شما می توانید قسمت 43 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت 42 سریال جیران دیدیم که خواجه باشی (رییس و مدیر همه خواجه های درباری ناصرالدین شاه) که به دلیل تشخیص ندادن خواجه روشن (که یک خواجه واقعی نبود) و راه دادن او به دربار و اندرونی زنان و حرمسرای شاه، مورد غضب و توبیخ سخت شاه قرار گرفته بود و در یک قدمی شکنجه و مرگی سخت قرار گرفته بود، برای حفظ جانش هم که شده از شاه رخصت می خواهد تا به ده کوهسار برود تا جیران را راضی کند که به دربار برگردد. این تنها شانس او برای زنده ماندن بود و یک زندگی دوباره از سوی شاه.

 

سرانجام خواجه باشی به خانه پدری جیران می رود و با او نیز صحبت می کند ولی با واکنش تند و پرخاشگرایانه جیران روبرو می شود.

 

جیران که خود شاه را هم مقصر در مرگ فرزندش و به ویژه قتل ننه آشوب می داند، با عصبانیت زیاد، خوجه باشی را از خانه بیرون می کند و این گونه اظهار می کند که دیگر به هیچ وجه حاضر به بازگشت به ارگ همایونی نیست.

 

ولی برادر جیران یعنی میرزا اسدلله از آن جایی که به شدت فردی متملق، چابلوس، پول پرست و مال اندوزی است، به جیران فشار می آورد تا هر جور است به درخواست شاه عمل کند و به نزد او برود. در این جا است که جیران با برادرش درگیر می شود و او را می زند ولی اسدالله می گوید که قاتل ننه آشوب خودش بوده است و این او بوده که او را کشته، نه شاه. با روشن شدن این ماجرا است که جیران تصمیم به بازگشت به ارگ می گیرد. در سمت دیگر داستان ولی کفایت خاتون و خواجه اش قرار دارند که همچنان در دخمه و زندان های آقاخان در زیر شدیدترین شکنجه ها قرار دارند. صدراعظم همچنان مصر است که از او اقرار بگیرد که چه کسی پشت ماجرا ها است و اسم رمز متعلق به چه کسی است.

 

در این بین، خواجه بر اثر شکنجه های سخت، تن به اقرار و فاش کردن ماجرا می کند که در همین لحظه است که کفایت خاتون تدبیری می اندیشد. وی درخواست صحبت خصوصی با آقاخان نوری می کند و در زمانی که با هم تنها بودند با او دست به یک معامله می زند و با وعده و وعید همه پول و ثروت خاندانش، او را خام می کند. به این ترتیب است که هم می تواند از فاش شدنش نام سیاوش به عنوان شاه آینده جلوگیری کند و هم این که جان خودش را حفظ کند. حال باید دید که در قسمت چهل و سوم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 43 سریال جیران می کنیم.

 

  • قسمت 22 سریال بی گناه

سریال بی گناه – Bigonah به تهیه کنندگی مصطفا کیایی و کارگردانی مهران احمدی از جمله محصولات تازه شبکه نمایش خانگی است که در این هفته آغاز به پخش می کند. این سریال که به نوعی فصل دوم سریال موفق هم گناه نیز به روایتی می تواند باشد، در واقع جایگزین سریال جوکر می باشد. گرچه با وجود تشابه بازیگران و تیم ساخت ولی عوامل این سریال هیچ گاه به گونه رسمی اعلام نکرده اند که این سریال، هم گناه 2 می باشد.

 

قسمت 22 سریال بی گناه

 

  • شما می توانید قسمت 22 و همچنین سایر اپیزودهای سریال درام خانوادگی تماشایی بی گناه را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

در سریال جذاب بی گناه در حالی مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین وبسایت ها در زمینه پخش و توزیع و همچنین دانلود سریال و فیلم های جدید ایرانی و خارجی است که با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه سال هاست که به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است.

 

این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است.

 

جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *