hambergermenu

دانلود فیلم های ایرانی قانونی و رایگان از آپ مدیا

فیلم و سریال های ایرانی طی سال های اخیر رونق و بازدید بسیاری داشته است. وب سایت آپ مدیا یکی از برترین وب سایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی بوده است. چرا که دور از هر گونه صحنه غیر اخلاقی و نامناسب میباشد و تمامی فیلم و سریال های ایرانی را در سریع ترین زمان پس از انتشار در اختیار کاربران قرار میدهد. هم اکنون میخواهیم به نقد و بررسی چند فیلم و سریال ایرانی بپردازیم.

دانلود فیلم قانونی و رایگان

آپ مدیا فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است و تاکنون توانسته جز بهترین و پر مخاطب ترین رسانه فیلم به شمار بیاید. فیلم های ایرانی در این سایت به صورت آرشیو تمامی فیلم های قدیمی، جدیدترین فیلم های منتشر شده و حتی فیلم های در حال اکران سینما قرار میگیرد.

 

فیلم انفرادی با فروشی نزدیک به 77 میلیارد تومان ، فیلم سگ بند با 42 میلیارد و فیلم علف زار با 22 میلیارد فروش به ترتیب بهترین پرفروش ترین فیلم های سینما در سال 1401 هستند که به زودی منتشر خواهد شد.

 

دانلود فیلم های ایرانی قانونی و رایگان از آپ مدیا

فیلم انفرادی

 

فیلم انفرادی آپ مدیا

 

فیلم انفرادی ، فیلمی در ژانر کمدی و به کارگردانی سید مسعود اطیابی است. بازیگران سرشناسی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند از جمله رضا عطاران ، احمد مهرانفر ، مهدی هاشمی ، شکیب شجره ، شقایق دهقان و… .

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: موسسه اعتباری متقلبی که سه فرد شخصیت داستان را به هم وصل میکند ، نداشتن جا و مکان و تلاش برای رفتن به زندان اتفاقات جالبی را برای انفرادی رقم میزند. تاریخ پخش فیلم انفرادی هنوز مشخص نیست ولی پس از پایان اکران در سینما منتشر خواهد شد. هم اکنون شما میتوانید برای دانلود فیلم انفرادی به آدرس https://upmedia.movie/ مراجعه نمایید.

فیلم سگ بند

 

فیلم سگ بند آپ مدیا

فیلم سگ بند، به کارگردانی مهران احمدی و در ژانر کمدی ، اجتماعی است. در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری ، بهرام افشاری ، نازنین بیاتی ، سیروس گرجستانی ، بهاره کیان افشار ، مهران احمدی و… به ایفای نقش پرداخته اند. سگ بند درباره ی دو برادر که پس از مرگ پدرشان برسر مسائل مالی به مشکلاتی میخورند ، برادری که فکر میکند میتواند برادر کوچک خود را از اعتیاد نجات دهد خودش در دام خلاف می افتد. دانلود فیلم سگ بند با لینک مستقیم و کیفیت عالی.

فیلم علفزار

 

فیلم علفزار آپ مدیا

فیلم علفزار ، فیلمی اجتماعی به کارگردانی کاظم دانشی است. در این فیلم پژمان جمشیدی یکی از بهترین بازیگر های کمدی سینمای ایران به هنرمندی پرداخته و  سارا بهرامی ، ترلان پروانه ، ستاره پسیانی ، مائده طهماسبی و… از بازیگران این فیلم بوده اند. همچنین در چهلمین جشنواره فیلم فجر علفزار جزو پر نامزدترین فیلم ها بود.

خلاصه داستان : داستان زندگی بازپرس دادگاه که ماجراهای پیچیده ای در انتظار اوست و مربوط به راز هایی است که برخی باید برای همیشه دفن و برخی فاش شوند. هم اکنون میتوانید دانلود فیلم علفزار را با لینک مستقیم و کیفیت عالی تماشا کنید.

فیلم تی تی

 

فیلم تی تی آپ مدیا

این فیلم در تیر ماه 1401 در سینما های ایران اکران شد جزو پرفروش ترین فیلم های اجتماعی تاریخ ایران بوده است. کارگردانی فیلم تی تی آیدا پناهنده بر عهده داشته است و بازیگرانی چون پارسا فیروزفر ، هوتن شکیبا ، الناز شاکر دوست و… در این فیلم ایفای نقش کرده اند. فیلم تی تی داستان یک محقق و استاد فیزیک که در آستانه مرگ هم دست از کارش برنمیدارد تا اینکه با یک زن روستایی که در بیمارستان کار میکند آشنا میشود و زندگی او را معنا میکند… شما میتوانید فیلم تی تی را با کیفیت Full HD از سایت دانلود و تماشا کنید.

هم اکنون میتوانید برای دانلود فیلم های ایرانی رایگان و قانونی و سریال های نمایش خانگی با بهترین کیفیت و لینک مستقیم وارد وب سایت (upmedia.movie) شوید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *