hambergermenu

دانلود فیلم های تاریخی

فیلم های تاریخی

 

فیلم های تاریخی معمولا بر اساس داستان های واقعی ساخته میشوند و تولید آنها نیاز به دانش فنی و تاریخی بالایی است که پیش تولید آن نیاز به تحقیق گسترده ای پیرامون مکان ها، شخصیت ها، حاکمان و جنگ های به وقوع پیوسته می باشد. هر کشور با توجه به پیشینه تاریخی خود می تواند سریالی تازه و مخاطب پسند تولید کند که مثلا کشور ایران در ساخت سریال های تاریخی و مذهبی و کشور کره در ساخت سریال های امپراطورهایی که بر کشورشان سلطنت کردند موفق است. دانلود فیلم تاریخی از سایت عسل دانلود بصورت رایگان است.

 

پیشنهاد فیلم های تاریخی جدید و پر مخاطب

1- وقتی هیتلر خرگوش صورتی مرا ربود

 

فیلم تاریخی وقتی هیتلر خرگوش صورتی مرا ربود When Hitler Stole Pink Rabbit به کارگردانی لینک کارولین محصول 2019 کشور المان است. و ژانری تاریخی، اکشن و جنایی دارد. آنا بروگمان جودیت کر (رمان) کارولین لینک نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. و هنرمندانی چون ریوا کریمالوفسکی، مارینوس هومان، کارلا جوری در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : در سال 1933 برلین، آنا تنها 9 سال دارد که زندگی او از ابتدا تغییر می کند. برای فرار از دست نازی ها، پدرش آرتور کمپر، ​​روزنامه نگار معروف یهودی، باید به زوریخ فرار کند. خانواده او – آنا، برادر 12 ساله اش مکس و مادرش دوروتیا – اندکی پس از آن او را دنبال می کنند. آنا باید همه چیز را پشت سر بگذارد، از جمله خرگوش صورتی محبوبش، و با زندگی جدیدی پر از چالش ها و محرومیت ها در خارج از کشور روبرو شود.

 

2- دختر دیگر بولین

دختر دیگر بولین فیلم تاریخی

 

فیلم تاریخی دختر دیگر بولین The Other Boleyn Girl به کارگردانی جاستین چادویک محصول 2008 کشور امریکا و انگلیس است. و ژانری درام ، عاشقانه و تاریخی دارد. پیتر مورگان (فیلمنامه) فیلیپا گرگوری نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. و هنرمندانی چون ناتالی پورتمن، اسکارلت جوهانسون، اریک بانا در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : یک داستان مجلل و پر احساس از دسیسه، عاشقانه و خیانت در پس زمینه یک لحظه تعیین کننده در تاریخ اروپا: دو خواهر زیبا، آن (ناتالی پورتمن) و مری بولین (اسکارلت جوهانسون) که به دلیل جاه طلبی کور خانواده خود به رقابت می پردازند، برای دستیابی به … عشق به پادشاه خوش تیپ و پرشور هنری هشتم (اریک بانا).

 

3- افسر و جاسوس

 

فیلم تاریخی افسر و جاسوس An Officer and a Spy به کارگردانی رومن پولانسکی محصول 2019 کشور فرانسه است. و ژانری درام ، هیجانی و تاریخی دارد. رابرت هریس (فیلمنامه) رومن پولانسکی نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. و هنرمندانی چون لویی گارل، کریستف ماراتیه، پیر پوآرو در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : در سال 1894، کاپیتان فرانسوی آلفرد دریفوس، افسر جوان آینده‌دار، به دلیل جاسوسی برای آلمان تحقیر می‌شود، به اشتباه به جرم خیانت محکوم می‌شود و در جزیره شیطان به حبس ابد محکوم می‌شود. از جمله شاهدان تحقیر او، ژرژ پیکوارت است که برای اداره واحد ضد اطلاعات نظامی که او را ردیابی کرده بود، ارتقا یافت. اما وقتی پیکوارت متوجه می‌شود که اسرار هنوز به آلمانی‌ها سپرده می‌شود، به هزارتوی خطرناک فریب و فساد کشیده می‌شود که نه تنها ناموس، بلکه زندگی او را تهدید می‌ کند. دانلود فیلم خارجی افسر و جاسوس با دوبله فارسی پیشنهاد می گردد.

 

4- عیسی مسیح (ع)

 

فیلم تاریخی عیسی مسیح (ع) The Jesus Film به کارگردانی جان کریش پیتر سایکس محصول 1979 کشور امریکا است. و ژانری درام ، هیجانی و تاریخی دارد. بارنت بین نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. و هنرمندانی چون برایان دیکن، ریوکا نیومن، الکساندر اسکوربی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : داستان عیسی ناصری، پسر خدا، که توسط یک نجار یهودی بزرگ شده است. بر اساس انجیل لوقا در عهد جدید، در اینجا زندگی عیسی از تولد معجزه آسا باکره تا دعوت شاگردان او، معجزات عمومی و خدمت است. با مرگ او به صلیب کشیده شدن به دست امپراتوری روم و رستاخیز در روز سوم پایان یافت.

 

5- زن به پیش می رود

فیلم تاریخی زن به پیش می رود Woman Walks Ahead

 

فیلم تاریخی زن به پیش می رود Woman Walks Ahead به کارگردانی سوزانا وایت محصول 2017 کشور امریکا است. و ژانری درام ، وسترن و تاریخی دارد. استیون نایت نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. و هنرمندانی چون جسیکا چستین، لوئیزا کراوز، بوتس ساوترلند در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : کاترین ولدون، نقاش پرتره از بروکلین دهه 1890، به داکوتا سفر می کند تا پرتره ای از گاو نشسته بکشد و درگیر مبارزه مردم لاکوتا بر سر حقوق سرزمینشان می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *