hambergermenu

دانلود فیلم و سریال های جدید ۲۰۲۲ با دوبله فارسی

 

فیلم و سریال 2022

در سال 2022 لیست بزرگی از فیلم های جدید وجود دارد که میتوان آنها را زمره بهترین فیلم های 2022 قرار داد اما اگر بخواهیم از بین آنها به چند فیلم پیشنهاد اشاره کنیم که بتوانید آنها را در ژانرهای مختلف نظاره گر باشید تا انتها با ما همراه شوید تا به دست رنج کمپانی های بزرگ فیلمسازی اشاره کنیم که مورد انتظارترین های دنیای سینما می باشند اشاره نمائیم که آنها را میتوانید دررسانه دانلود فیلم جدید نیکی دیلی بیابید.

 

فیلم های 2022 برتر

1- دنیای ژوراسیک: قلمرو

 

دنیای ژوراسیک قلمرو دانلود فیلم

 

دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion) یک فیلم ماجراجویی علمی تخیلی محصول 2022 آمریکا به کارگردانی کالین ترورو است که در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم دنبالهٔ دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی (۲۰۱۸)، ششمین بخش از فرنچایز پارک ژوراسیک و سومین فیلم از سه‌ گانه دنیای ژوراسیک است. مراحل فیلم‌برداری این فیلم به دلیل انتشار ویروس کرونا برای مدت نامشخصی به تعویق افتاد. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن، سم نیل، جف گلدبلوم، مامودو آتی، اسکات هیز، دیچن لاچمن، دنیلا پیندا، کمپبل اسکات، ایزابل سرمون، جاستیس اسمیث، عمر سی، دی‌ واندا وایس، بی‌ دی ونگ از بازیگران این فیلم هستند.

 

2- مرگ بر روی نیل

مرگ بر روی نیل (Death on the Nile) یک فیلم جنایی، درام و معمایی محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی کنت برانا است که توسط سه کمپانی 20th Century Studios و Kinberg Genre و Scott Free Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل گرین براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال 1937 نگاشته و هنرمندانی چون کنت برانا، گل گدوت، آرمی همر، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز، لتیشیا رایت در آن بازی می کنند؛ این اثر سینمایی که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 11 فوریه سال 2022 میلادی توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای آمریکا و توسط Walt Disney Studios Motion Pictures International نیز در سینماهای کشور انگلستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 41.4 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ مرگ بر روی نیل دنباله فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق Murder on the Orient Express محصول سال 2017 میلادی محسوب می‌شود که تام بیتمن و کنت برانا به ترتیب در نقش بوک و هرکول پوآرو بار دیگر بازگشته‌اند؛ این فیلم پس از اکران نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ آن‌ها فیلمنامه را مورد انتقاد قرار دادند اما در مقابل بازی بازیگران، سبک قدیمی و شخصیت‌پردازی‌ها را ستودند؛ فیلمبرداری اولیه فیلم در سپتامبر سال 2019 آغاز گردید و در استودیو لانگکراس در انگلستان و مصر انجام شد و در نهایت در دسامبر همان سال به اتمام رسید.

 

3- آنچارتد

آنچارتد (Uncharted) که با عنوان (Uncharted: Drake’s Fortune) نیز شناخته می‌ شود، یک فیلم اکشن و ماجراجویی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی روبن فلیشر است که توسط سه کمپانی Columbia Pictures و Atlas Entertainment و Arad Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز راف لی جودکینز، آرت مارکوم و مت هالووی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل، آنتونیو باندراس، سارا پتریک ایفای نقش می کنند؛ این فیلم که با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 11 فوریه سال 2022 میلادی توسط کمپانی Columbia Pictures Corporation در سینماهای کشور انگلستان اکران می‌شود سپس در 18 فوریه نیز توسط Columbia Pictures در سینماهای ایالات متحده آمریکا نمایش داده شد؛ در مورد نیتن دریک (با بازی تام هالند) و شریک او ویکتور سالیوان (با بازی مارک والبرگ) است که برای یافتن بزرگترین گنجی که هرگز پیدا نشده، تلاش می‌کنند. در این میان آن‌ها به دنبال یافتن سرنخ‌هایی برای پیدا کردن سم، برادر گمشده ناتان نیز هستند. این فیلم زیبا و جذاب در دانلود فیلم دوبله فارسی رسانه نیکی دیلی قرار دارد.

 

4- عملیات فورچن: ترفند جنگی

 

عملیات فورچن ترفند جنگی دانلود فیلم

 

عملیات فورچون: ترفند جنگی (Operation Fortune: Ruse de guerre) با نام قبلی فایو آیز یک فیلم آمریکایی آماده اکران در ژانر فیلم جاسوسی و کمدی، اکشن به کارگردانی گای ریچی با بازی جیسون استاتهام در نقش اورسون فورچون است. جیسون استاتهام نقش یک مامور به‌نام اورسن فورچون را بر عهده دارد که توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام «فایو آیز» استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید را که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد. او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند.

 

برای دانلود فیلم های 2022 جدید رسانه نیکی دیلی مرجع کاملا مناسبی می باشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *