hambergermenu

دانلود قسمت ششم سریال راز بقا و قسمت دوم نوبت لیلی

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت ششم سریال راز بقا، قسمت دوم نوبت لیلی، قسمت اول فصل ششم جوکر و قسمت 11 جیران! در این میان، سریال های خسوف، شب های مافیا، مهمونی و بندبازی نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در این مقاله دریافت کنید! همچنین قسمت 1 سریال یاغی نیز به زودی آماده پخش خواهد شد!

 

 

  • قسمت 6 سریال راز بقا

 

سریال راز بقا از جمله سریال های نوروزی نمایش خانگی است که از 1 فروردین 1401 آغاز به پخش کرد. سریال بسیار از لحاظ بار فنی و کمدی در رده بالایی بود و خیلی زود توانست مخاطبین خود را پیدا کند. راز بقا یک اثر سراسر کمدی و طنز است که قطعا در تمام دقایق آن شما را به خنده وادار خواهد کرد. تهیه کنندگی راز بقا با: مصطفا احمدی ، نویسندگی با: امیر وفایی و همچنین کارگردانی این اثر بر عهده: سعید آقاخانی می باشد.

در این سریال طنز و کمدی، بهرام افشاری, سعید آقاخانی, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, سیروس میمنت, هدیه بازوند, علیرضا زمانی نسب، فریبا جدیکار، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی (قهرمان بوکس) به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان راز بقا آمده است که : بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!

 

***جهت دانلود و یا تماشای قسمت ششم و همچنین سایر قسمت های این سریال طنز و کمدی بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

سریال راز بقا قسمت 6

 

 

در قسمت های پیشین راز بقا چه گذشت؟

سریال راز بقا با پخش دو قسمت نشان داد که بسیار پرمحتوا و خوش ساخت است و با خلق آیتم ها و صحنه های طنز و کمدی ناب به خوبی از عهده خنداندن و راضی نگه داشتن مخاطبین بر می آید. بیشتر حجم طنز و کمدی سریال بر دوش بهرام افشاری است. وی که در این سریال به رحیم تیمسار شناخته می شود یک جوان بیکار و پرکار است که تقریبا هر چند مدت یک بار یک شغل عوض می کند، به سبب دردسرهای عجیبی که بر سر راه وی قرار می گیرد او نمی تواند هیچ کدام از این مشاغل را حفظ کند و بی درنگ اخراج می شود.

در قسمت های پیشین دیدیم که رحیم پس از این که با گروه قاچاقچی واکسن های فایزر درگیر می شود با وجود این که از یکی از اعضای آن تیم، گلوله می خورد ولی می تواند از آن جا فرار کند. عملی که باعث تعجب همگان می شود. هنگامی که وی به بیمارستان می رود مشخص می شود در جریان درگیری مذکور وی 5 گلوله خورده بوده!! این نامیرایی و توانایی های خاص وی در مقابله با عواملی که در حالت عادی باعث مرگ انسان می شود، از وی فردی مشهور و معروف می سازد چرا که پس از جریان عمل جراحی وی، شبکه خبر به بیمارستان می آید و از وی یک گزارش خبری تهیه می کند. نتیجه این می شود که پیج اینستاگرام رحیم از 50 فالور به 1 میلیون 200 هزار نفر می رسد. همچنین یک شرکت تبلیغاتی حاضر به امضای قراردادی 1 میلیارد تومانی با وی می شود. ولی این همه داستان نیست، چرا که…

 

  • قسمت 2 سریال نوبت لیلی

 

به گزارش کول دانلود، نوبت لیلی جدیدترین سریالی است که به تازگی آغاز به پخش کرده است. این سریال به حالت و فرم کاملا متفاوت ساخته و ارایه شده است، تا جایی که می توان گفت شبیه به هیچ کدام از سریال های ایرانی نمایش خانگی نیست. نوبت لیلی بیشتر در سبک و سیاق سریال های معمایی، رازآلود و فانتزی خارجی می باشد که سعی داشته است تا کلا کاری بالاتری را به مخاطب ارایه دهد.

مهدی شیرزاد فیلمنامه نوبت لیلی را نوشته است و همچنین تهیه کننده و کارگردان این اثر نیز روح الله حجازی می باشد.

لیلی کتابی را می یابد که داستانش دو قرن قبل در بالکان می گذرد و وقایع آن شباهت های بسیاری به سرگذشت خانواده‌ اش دارد. او باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می تواند پرده از آن چه در گذشته بر مادر و خانواده‌ اش گذشت بردارد و..‌. لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی ‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌ داند، از طریق کتابی مرموز در می ‌یابد که او و خانواده ‌اش تاکنون در زمان و مکان‌ های موازی بسیاری زیسته‌ اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌ های زیسته معنا بدهد.

 

***جهت دانلود و یا تماشای قسمت 2 و همچنین سایر قسمت های سریال نوبت لیلی بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

سریال نوبت لیلی قسمت 2

 

چه هنرپیشه هایی در نوبت لیلی حضور دارند؟

لادن مستوفی , پردیس احمدیه , حمید فرخ نژاد , گوهر خیراندیش , محمدامین شعرباف , مریلا زارعی , مهران غفوریان ، خسرو احمدی، نادر فلاح، مسعود کرامتی، علیرضا ثانی فر، ساغر قناعت، مهدخت مولایی، راضیه منصوری، افسانه کمالی، نیوشا علیپور، فرزین محدث، علیرضا جعفری، میلاد یزدانی، اصغر پیران، محمود نظرعلیان، مینا جعفرزاده، ناصر علی پاشا.

 

 

در قسمت های گذشته نوبت لیلی چه گذشت؟

در قسمت 1 دیدیم که شخصیت اول زن داستان (مریلا زارعی) به پاریس سفر می کند و تمام پولی که با فروختن خانه مجلل خود، تهیه کرده بود را یک جا صرف خریدن یک نقاشی گرانقیمت می کند، در حالی که پس از بازگشت به ایران متوجه می شود که آن اثر هنری، تقلبی بوده و ارزش آنچنانی ندارد.

روح انگیز به این نتیجه می رسد که بدبیاری های خانواده اش نتیجه‌ پشت گوش انداختن وصیت جدش است. برای همین به تکاپو می افتد تا نگارگری قدیمی را به هر قیمت به خانه برگرداند. در کل داستان نوبت لیلی درباره‌ یک دختر جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌ کند، رفتن در این مسیرهای پرپیچ و خم باعث می‌ شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد سایه‌ای که می‌ تواند آرامش یک شهر را تهدید کند!

 

 

 

  • قسمت 1 فصل 6 سریال جوکر

 

سریال جوکر که از 6 آذرماه و به کارگردانی احسان علیخانی و با اجرای سیامک انصاری آغاز به پخش کرد یکی از سریال های موفق امسال بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در جدیدترین فصل این کمدی جذاب، کمدین های مشهور و پرطرفداری با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

در این برنامه، تعدادی از چهره‌ های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یکدیگر رقابت می‌ کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند. رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی ساخته شده است. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. کارگردانی این سریال به گونه مشترک بر عهده احسان علیخانی و حامد میرفتاحی می باشد.

 

***جهت دانلود و یا تماشای قسمت 1 از فصل 6 سریال جوکر و همچنین دیگر قسمت های آن بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

فینال رئالیتی شو جوکر در دو بخش آماده می شود

 

قواعد و موضوع جوکر به چه ترتیب است؟

مسابقه جوکر یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن 8 هنرمند، 6 ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند. در این میان هر شرکت‌کننده‌ ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

در فصل نخست این مسابقه امیر کاظمی , امیرمهدی ژوله , امین حیایی , بیژن بنفشه خواه , رضا نیکخواه , سام درخشانی , سهیل مستجابیان , هومن حاجی عبداللهی با یکدیگر به جدال پرداختند که در نهایت هومن حاجی عبدالهی و سهیل مستجابیان  به گونه مشترک برنده بازی بود.

فصل دوم نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت تا جایی که به ادعای بسیاری حتی از فصل نخست نیز موفق تر بود. در فصل 2 وحید آقاپور , ایمان صفا , هومن برق نورد , شهرام قایدی , سپند امیر سلیمانی , بهنام تشکر , عباس جمشیدی و آرش نوذری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان هومن برق نورد , شهرام قایدی برنده بازی بودند.

فصل سوم ولی با حضور امیر غفارمنش , حمید لولایی , رضا شفیعی جم , سروش جمشیدی , سیاوش چراغی‌ پور , میرطاهر مظلومی , علی استادی, بابک نهرین برگزار شد.

مهمان های فصل چهارم جوکر نیز بدین شرح می باشند: پوریا پورسرخ , مهران رجبی , یوسف تیموری , یوسف صیادی , سیاوش مفیدی , شهاب عباسی , بهزاد محمدی , علی صالحی.

فصل پنجم جوکر که به گواه آمار و ارقام محبوب ترین و متفاوت ترین فصل این برنامه کمدی جذاب می باشد با حضور امیرحسین صدیق , حامد آهنگی , محمدرضا علیمردانی , مهران غفوریان , علی اوجی , مجید واشقانی , سیروس میمنت، علی مشهدی همراه بود!

 

 

 

  • قسمت 11 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

***جهت دانلود و یا تماشای قسمت 11 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

سریال جیران قسمت 11

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت های گذشته دیدیم که سیاوش سرانجام می پذیرد به عنوان قراول، به جرگه اعضای تیم حافظت از ارگ سلطنتی بپیوندد! در حالی که همگان می دانیم این تصمیم وی صرفا برای انتقام گرفتن از شاه و فراری دادن جیران می باشد. در یکی از روزها که شاه و جیران قصد بیرون رفتن از کاخ جهت انجام شکار می کنند، سیاوش در صدد انجام این عمل می شود. در همین هنگام است که جیران متوجه نیت سیاوش شده و از طریقی سخت با زنهار دادن به سلمان، او را وادار به انجام تصمیمی جهت مرخص کردن سیاوش از اردوگاه شاه می کند تا مبادا اتفاق بدی در آن محل رخ دهد.

در قسمت دهم جیران نیز بیشتر مسایل بر سر ازدواج مجدد ملک زاده (همسر پیشین امیرکبیر) می گذرد در جایی که مادر ناصرالدین شاه (مهد علیا) در پی اتحادی از پیش تعیین شده با آقاخان (صدراعظم کشور) قصد دارد که پسر آقاخان را به دامادی بپذیرد تا با این وصلت، بیشتر بتواند سهمی در قدرت داشته باشد. آقاخان نیز که فردی بسیار فاسد و قانون شکن و طماع است، خیلی راحت این شرایط را پذیرفته و تن به آن می دهد ولی ملک زاده که از طرفی به شدت در سوگ امیرکبیر نشسته است و از سویی دیگر آقاخان را مسبب قتل یا حداقل غصب کننده جایگاه و زندگی و مقام امیرکبیر می داند، به هیچ وجه در مقابل این تصمیم مهدعلیا نرمش نشان نمی دهد. وی برای سر باز زدن از این تصمیم، قصد دارد که دست به دامان شاه شود که البته به دلیل اختلافات گذشته حاضر به انجام این کار نیست، پس به ناچار با جیران ملاقات می کند و از از آن جایی که از محبوبیت و مقام و منزلت جیران در نزد شاه آگاه است، از وی می خواهد که با شاه صحبت کند. جیران نیز خواسته وی را اجابت می کند ولی به نظر می رسد که کارشکنی های دیگر زنان دربار در این راه مخاطرات بسیاری را خواهد آفرید.

 

 

 

  • سریال یاغی به زودی می آید

 

سریال یاغی، جدیدترین اثر محمد کارت (کارگردان شنای پروانه) می باشد که با جنجال و هیاهوی بسیار دل به پخش در این روزها بسته است. این سریال رقابت سختی را با راز بقا، جوکر و جیران خواهد داشت.

سید مازیار هاشمی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد و فیلمنامه آن بر اساس رمان «سالتو» توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پور امیری نوشته شده است. تصویربرداری این سریال اواخر اسپند ماه 1400 در گرجستان به پایان رسید و در حال حاضر محمد کارت و گروهش در حال آماده سازی قسمت ها هستند تا نخستین قسمت این سریال را برای پخش در اردیبهشت 1401 آماده کنند.

 

***جهت دانلود و یا تماشای سریال پرستاره و جنجالی یاغی بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

سریال یاغی قسمت 1

 

داستان سریال یاغی درباره چه موضوعی است؟

هنوز خلاصه داستانی از این اثر در دست نیست. به محض انتشار از سوی سازندگان، در پست درج خواهیم کرد! ولی بنا بر گفته ها و شنیده ها سریال یاغی داستانی ملتهب و جذاب دارد که فیلمنامه آن بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش (رمانی معمایی/جنایی) نوشته شده است!

 

بازیگران یاغی را چه کسانی تشکیل داده اند؟

پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , الناز شاکردوست , فرهاد اصلانی , علی شادمان , نیکی کریمی از جمله بازیگران این سریال می باشند.

 

منبع: CoolDl.Net

کول دانلود یکی از به روزترین و معتبرترین وبسایت ها در زمینه پخش و توزیع فیلم و سریال های روز ایران و جهان است که با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه سال هاست که به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این سایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و همه جانبه بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *