hambergermenu

درمان برنزه شدن ?? با ماسک صورت خانگی

درمان برنزه شدن با ماسک صورت خانگی : اگر شما در یک کشور استوایی زندگی می کنید، تقریبا غیر ممکن است که از برنزه شدن فرار کنید .

قرار گرفتن هر روزه پوست شما در معرض آفتاب می تواند شما را با پوستی ناهموار روبرو کند. برگشتن از تعطیلات ساحلی با پوست برنزه شده، تنها جنبه منفی یک تعطیلات هست. 😐

 

با این حال، خوشحال خواهید شد که بدانید ما به شما بهترین راه حل برای رهایی از شر برنزه شدن را بیان می کنیم.

 

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به آشپزخانه خود بروید و مواد شوینده مفید برای پوست مانند لیمو، گلاب، آووکادو و خیار را از قفسه خود بردارید .

 

این یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما برای شروع کار است .

 

آماده کردن ماسک صورت برای درمان برنزه شدن

 

گام 1 : یک آووکادو را خرد کنید و آن را تا تبدیل شدن به یک خمیر یکدست هم بزنید. اطمینان حاصل کنید که خمیر کاملاً عاری از تکه های درشت باشد .

 

گام 2 : یک قاشق سوپ خوری خمیر آووکادو و نصف قاشق چای خوری عصاره لیمو را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید .

 

گام 3 : سپس چند تکه خیار بردارید و آن را مخلوط کنید تا خمیر درست شود . همچنین شما می توانید از عصاره خیار نیز استفاده کنید .

 

گام 4 : یک قاشق چای خوری خیار را به مخلوط بالا اضافه کنید .

 

گام 5 : در نهایت، نصف قاشق چای خوری آب را به مخلوط اضافه کنید .

 

گام 6 : به خوبی مخلوط کنید و تمام ماسک را روی صورت و گردن تان به طور مساوی بمالید .

 

گام 7 : قبل از شستن با آب ولرم، حدود 20 تا 25 دقیقه آن را بر روی صورت خود بگذارید .

 

برای نتیجه مؤثر، پوست خود را 2 یا 3 بار در هفته با این ماسک صورت طبیعی درمان کنید .

 

مزایا

آووکادو یک ماده دوست داشتنی پوست است که به دلیل خواص سرشار از ویتامین های C و E سود بسیار زیادی به پوست شما می رساند.

 

این کار نه تنها ظاهرا خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد بلکه آسیب های پوستی را نیز ترمیم و آکنه را درمان می کند.

 

بهترین قسمت در مورد استفاده از آووکادو روی پوست شما این است که به از بین بردن مضرات برنزه شدن کمک می کند و باعث می شود که پوست شما روشن تر و بی نقص شود.

 

خیار : آیا می دانید که خیار دارای منابع آب بالایی است؟ خیار از حدود 96 درصد آب تشکیل شده اند. خواص خنک کنندگی آن به تسکین پوست و در عین حال، از بین بردن مضرات برنزه شدن و درمان آفتاب سوختگی کمک می کند.

 

همچنین پوست شما را به خاطر منابع ویتامین C خود تغذیه و مرطوب می کند. این را هم در نظر بگیرید که ویتامین C به عنوان ماده تسکین دهنده پوست عمل می‌کند.

 

لیمو : لیمو که سرشار از اسید سیتریک و ویتامین C است به محو شدن لکه های تیره کمک می کند و پوست شما را از برنزه شدن شدید نجات می دهد.

 

با این وجود، مهم است که پوست خود را با مصرف زیاد عصاره لیمو خراب نکنید. اسید سیتریک در لیمو میتواند پوست شما را بسوزاند و تحریک کند و به مشکلات پوستی شما اضافه کند.

 

گلاب : گلاب مانند یک ماده تازه کننده پوست است. با این حال، شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید این ماده قدرتمند همچنین می تواند به از بین بردن برنزه شدن و تسکین آفتاب سوختگی کمک کند.

 

گلاب به عنوان یک تونر عمل می کند و پوست شما را ساکن و آرام می کند. اضافه کردن گلاب به برنامه مراقبت از پوستتان در واقع می تواند باعث تغییرات شگفت انگیزی در بهبود آثار آفتاب سوختگی، کاهش قرمزی، سوزش و حفظ صافی پوست شود.

 

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *