hambergermenu

راهنمای خرید بهترین ادکلن های اصل اماراتی

با بالا رفتن قیمت ارز و گران شدن عطرهای اورجینال، مردم به سمت خرید ادکلنهای اصل اماراتی روی آورده اند که هم ماندگاری مناسبی دارد و هم قیمت مناسبی برای خرید دارند. در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین عطر های اماراتی اشاره میکنیم.

 

همانطور که گفتیم، اگر قصد خرید عطر ادکلن اورجینال را داشته باشید، از لحاظ اقتصادی بهترین گزینه خرید ادکلن های اصل امارتی هستند که ماندگاری مناسب به همراه پخش بوی مناسب دارند و بسیاری از آنها از عطرهای معروف دیگر مثل کوکو شنل و … الگوبرداری کرده اند و رایحه های آنها را برای عطرهای خود برگزیده اند.

 

در این مقاله قصد داریم شما را بهترین ادکلنهای اورجینال و اقتصادی آشنا کنیم.

 

 

  • ادکلن ساکریفایس اصل

ادکلن ساکریفایس اصل

ادکلن ساکریفایس زنانه Sacrifice for her یکی از خوشبوترین ادکلنهای برند اجمل می باشد که در دبی تولید و روانه بازار می شود. رایحه اصلی این ادکلن گرم و شیرین است و این گونه عطر ها به عنوان رایحه چهارفصل به شمار می روند ولی بهتر هست که در فصل پاییز و زمستان بیشتر استفاده شوند.

 

ادکلن ساکریفایس اصل دارای شیشه ای بنفش رنگ می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و حجم این ادکلن ۵۰ میلی لیتر می باشد که به راحتی برای مصرف یک ماه بانوان پاسخگو می باشد.

 

از لحاظ ماندگاری نیز این ادکلن دارای ماندگاری بالایی می باشد و به راحتی بین ۳ تا ۶ ساعت بر روی انواع لباس باقی می ماند و با کمک آن می توانید تا شعاع ۲ متری خود را در یک مهمانی تحت تاثیر قرار دهید.

 

  • ادکلن رساسی چستیتی زنانه

عطر ادکلن رساسی چستیتی زنانه، مخصوص بانوان جوان و جذاب می باشد که با رایحه خنک خود مناسب برای فصل بهار می باشد. رایحه این ادکلن با رایحه تند و تیز دریایی و مرکباتی ترش و شیرین آغاز می شود و با گذر زمان رایحه این عطر شیرین تر و ملایم تر شده و رایحه ای ملایم از گل یاس نیز به آن اضافه می شود.

 

حجم این ادکلن ۱۰۰ میلی لیتر می باشد و قیمت مناسبی برای خرید دارد و اگر قصد خرید یک ادکلن اصل با ماندگاری بالا هستید، ما به شما خرید ادکلن رساسی چستیتی زنانه را پیشنهاد می کنیم.

 

  • ادکلن ایوروشه مگنولیا

ادکلن مگنولیا ایوروشه با رایحه ای شیرین و لطیف، می تواند یک انتخاب خوب برای فصل بهار باشد. این محصول از قدیمی ترین محصولات کمپانی ایو روشه می باشد و سمبلی از الهه شعر و موسیقی است.

 

رایحه اولیه این ادکلن شامل سیب و مگنولیا می باشد و رایحه میانی آن دارای گل یاس، گل مریم، سوسن و یاسمن است و رایحه پایانی آن شامل نعناع هندی، خزه، چوب صندل، سدر، وانیل و مشکل می باشد.

 

حجم این ادکلن ۶۰ میل می باشد و شما برای خرید عطر ایورشه مگنولیا می توانید به سایت مادام موسیو مراجعه کنید و این محصول را به صورت اورجینال و اصل تهیه کنید.

 

  • ادکلن رین دراپس

ادکلن رین دراپس

ادکلن رین دراپس، یکی دیگر از ادکلن های معروف و خوشبو برند اجمل می باشد که در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن معرفی شد.

 

ادکلن رین دراپس اورجینال، با رایحه شیرین و شاداب مرکبات  آغاز می شود و با گذر زمان عطر تلخ شده و حالتی چوبی پیدا می کند که باعث می شود رایحه ای رسمی و جدی پیدا کند ولی به علت حضور رایحه شاداب میوه ها و گل ها، تلخی بالانس و قابل قبولی خواهد داشت.

 

شما برای خرید این ادکلن ها و سایر ادکلن های اصل اماراتی، می توانید به سایت مادام موسیو مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *