hambergermenu

رزرو هتل های مشهد برای دی ماه

چکیده : دی ماه فصل ارزان هتل های مشهد

 

رزرو هتل برای دی ماه پیشنهاد زواران

 

مشهد، شهری است که در زمستان، به خصوص در ماه دی، معمولاً از استقبال کمتری از مسافران برخوردار است. این موضوع بیشتر به دلیل برودت هوا و بارندگی‌های فراوان در این ماه است.

 

افراد معمولاً ترجیح می‌دهند در این فصل به مناطق گرمسیر سفر کنند. اما این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی باشد برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند.

 

با سفر به مشهد در این ماه، شما می‌توانید از قیمت‌های بسیار مناسب و استثنایی هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های این شهر بهره‌مند شوید.

 

قیمت‌ها در این ماه معمولاً حداقل 50 درصد کمتر از ایام پیک و شلوغ مشهد است. این یعنی شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر، اقامتی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر داشته باشید.

 

خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) و سایر مکان‌های گردشگری نیز در این ماه خلوت‌تر هستند و از تخفیفات خوبی برخوردارند. این یعنی شما می‌توانید با آرامش بیشتری از دیدن این مکان‌ها لذت ببرید و بدون نگرانی از شلوغی، تمام جاذبه‌های گردشگری را کشف کنید.

 

علاوه بر این، با استفاده از خدمات مجموعه زواران، شما می‌توانید رزرو خود را به صورت بیعانه انجام دهید.

 

این به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر در هزینه‌های خود مدیریت کنید و بدون نگرانی از هزینه‌های غیرمنتظره، لذت سفر خود را ببرید.

 

این یک فرصت عالی است برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستند.

 

پس از تجربه سفر به مشهد در زمستان، ممکن است نگاه شما به سفر در فصل‌های سرد سال تغییر کند.

 

در اینجا ما سه هتل خوب و قیمت مناسب جهت رزرو قبل از سفر به شهر مشهد را به شما معرفی می کنیم.

 

هتل سقا مشهد

هتل سقا مشهد یک هتل دو ستاره تمیز و مجهز در مشهد است که در کوچه کربلا، امام رضا 2 واقع شده است.

 

این هتل با فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.

 

از این هتل تا باب الرضا و صحن جامع رضوی فاصله اندکی وجود دارد. همچنین نزدیکی به بازار رضا و مجتمع های تجاری 17 شهریور از دیگر ویژگی های این هتل است.

 

این هتل در سال 90 شروع به کار کرده و در سال 96 بازسازی و بازگشایی مجدد شده است.

 

هتل سقا دارای 81 واحد اقامتی با 240 تخت و 24 کاناپه است که همگی دارای سینک ظرفشویی هستند.

 

اتاق های این هتل بسیار تمیز و مرتب هستند و با وسایل جدید و مدرن چیدمان شده اند. اتاق های این هتل شامل 2 تخته و 3 تخته می شوند و از تنوع بالایی برخوردار نیستند.

 

از امکانات داخل اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، آینه دراور، حمام، ملزومات بهداشتی و … اشاره کرد..

 

هتل سقا دارای لابی شیک و بزرگی است که میهمانان می توانند با آرامش خاطر در آن استراحت کنند. لابی این هتل دارای آبنمای زیبا، مبل های راحت، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … است.

 

هتل سقا همچنین دارای رستوران بزرگ با ظرفیت 120 نفر در طبقه 1 و کافی شاپ دنج و آرام در طبقه 2 است.

 

رستوران این هتل غذاهای لذیذ و باکیفیت را به صورت منو انتخابی به مهمانان سرو می کند..

 

هتل سقا امکانات و خدمات خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به پارکینگ به ظرفیت 25 خودرو، لاندری، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات باربری، صندوق امانات و … اشاره کرد.

 

این هتل با خدمات کامل و مطلوب خود، رضایت زائرین زیادی را کسب کرده است.. برای رزرو اتاق در این هتل می‌توانید از سایت زواران استفاده کنید.

 

کافیست با زواران تماس بگیرید و از خدمات ویژه آن‌ها بهره‌مند شوید

 

هتل آپارتمان ایزد مشهد

هتل ایزد مشهد یک هتل سه ستاره نوساز و عالی در شهر مقدس مشهد است که در مهرماه سال 1398 افتتاح شده است.

 

این هتل با فاصله تنها 7 دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. همچنین نزدیکی به بازارها و پارک وحدت از دیگر ویژگی های این هتل است. این هتل دارای بیش از 80 اتاق و واحد اقامتی با چشم انداز زیبا و دکوراسیون شیک است.

 

رستوران این هتل نیز در وعده های صبحانه، ناهار و شام غذاهای لذیذ و خوشمزه ای را با مواد اولیه تازه و با کیفیت برای شما آماده می کند.

 

هتل ایزد همچنین از امکانات و خدمات دیگری مانند پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، نمازخانه، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، خدمات خانه داری و خدمات ویژه برای معلولین و ناتوانان برخوردار است. این هتل با خدمات کامل و مطلوب خود، رضایت زائرین زیادی را کسب کرده است.

 

هتل آپارتمان ایزد نیز یکی از هتل اپارتمان های تمیز و مرتب در مشهد است که در اطراف حرم قرار دارد.

 

شما می توانید با 7 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسید. این هتل دارای اتاق های نورگیر، دلباز و شیک است که با وسایل جدید و مدرن مجهز شده اند..

برای رزرو اتاق در این هتل می‌توانید از سایت زواران استفاده کنید. کافیست با زواران تماس بگیرید و از خدمات ویژه آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

 

هتل دو ستاره نسیم مشهد

هتل نسیم مشهد یک هتل دو ستاره نوساز در مشهد است که در خیابان امام رضا 8 واقع شده و فقط هفت دقیقه پیاده روی تا حرم امام رضا فاصله دارد.

 

این هتل در مهرماه سال 1397 تاسیس شده و دارای پرسنل آموزش دیده و مجرب است.

 

این هتل هشت طبقه دارای 60 اتاق با 160 تخت است که بر اساس نیاز میهمانان به صورت دوتخته، سه تخته و چهارتخته قابل تغییر هستند.

 

برخی از اتاق ها دارای جکوزی و وان هستند و برخی دیگر دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

 

رستوران این هتل در طبقه هشتم واقع شده و دارای 130 نفر ظرفیت است. منوی رستوران انتخابی است و غذاهای ایرانی با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ می شوند.

 

هتل نسیم همچنین دارای کافی شاپ، لاندری، گشت شهری، خدمات معلولین، اینترنت رایگان و آسانسور با 6 نفر ظرفیت است.

 

لابی این هتل بزرگ و زیبا است و دارای دستگاه واکس کفش، نمازخانه است. این هتل را برای زائران فراهم کرده است تا از محیط آرام و خدمات کامل این هتل در زمان اقامت خود بهره مند شوند و سفری همراه با آرامش را در شهر مقدس مشهد تجربه کنند.

 

برای رزرو اتاق در این هتل می‌توانید از سایت زواران استفاده کنید. کافیست با زواران تماس بگیرید و از خدمات ویژه آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

رزرو هتل برای دی ماه پیشنهاد زواران

 

رزرو هتل برای دی ماه پیشنهاد زواران

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی