hambergermenu

زرین سرویس مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت در تهران

 

زرین سرویس مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت در تهران

 

با شروع شدن فصل تابستان و زمستان استفاده از لوازم خانگی سرمایشی و گرمایشی در این دو فصل بسیار زیاد خواهد بود و اکثر افراد برای منازل مسکونی خود و همچنین شرکت‌های تجاری و اداری از داکت اسپلیت جهت گرم کردن و خنک کردن محیط‌های ساختمانی خود استفاده می‌کنند، داکت اسپلیت مانند دیگر وسایل سرمایشی و گرمایشی در تنوع‌های ظاهری مختلفی و هم چنین از چندین برند و شرکت‌های معتبری طراحی و به تولید می‌رسد این دستگاه از لحاظ مکانیزم و عملکرد دارای قطعات و آپشن‌های به‌روزی است که به صورت یکسان محیط ساختمان و منازل شما را خنک و یا گرم می‌کند دستگاه داکت اسپلیت دارای قطعه‌ای به نام کمپرسور است که این قطعه مهم‌ترین و اصلی‌ترین ،کار این دستگاه را انجام می‌دهد.

 

همان‌طورکه در بالا اشاره کردیم داکت اسپلیت یک سیستم گرمایشی و سرمایشی است که امکان دارد این دستگاه به دلیل سرویس نکردن به موقع دچار مشکلاتی مانند سوختگی، ارورها و خطاهای متعدد سیستمی، اتصال و قطعی برق و.. شود که در هنگام مواجعه با چنین مشکلاتی به تعمیر داکت اسپلیت نیازمند می‌شوید که بهتر است با مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت در ارتباط باشید، که این مراکز بتوانند خدمات خود را به صورت کامل و حرفه‌ای با دانش لازم به شما ارائه دهند و مشکلات سیستم تهویه مطبوع هوا شما را حل کنند.

 

بهترین مرکز تخصصی سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت

سرویس و تعمیر کردن دستگاه داکت اسپلیت امروزه یک امر بسیار ضروری برای منازل مسکونی و شرکت‌های اداری و تجاری است؛ زیرا سرویس نکردن به موقع این دستگاه باعث مشکلات بزرگتری می‌شود و همچنین هزینه‌های گزافی را برای افراد به دنبال دارد، تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همان‌طور که میدانید به تخصص ویژه‌ای نیاز دارد که باید فرد تعمیرکار دانش و مهارت لازم را داشته باشد تا بتواند در صورت هرگونه بروز مشکل در کمترین زمان بهترین سرویس‌دهی ارائه دهد، یکی از مرکزهای تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت مرکز تخصصی زرین سرویس می‌باشد که خدماتی ارزنده‌ای را شامل: نصب دستگاه داکت اسپلیت، سرویس کردن کامل و جامع دستگاه، تعمیر و تعویض قطعات سوخته، شارژ کردن مخزن گاز، تنظیم فشارگاز املاح شده در مخزن و.. را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

خدمات زرین سرویس (بهترین نمایندگی تعمیر انواع داکت اسپلیت در تهران)

 

خدمات زرین سرویس (بهترین نمایندگی تعمیر انواع داکت اسپلیت در تهران)

 

رایج‌ترین مشکلاتی که می‌تواند برای دستگاه گرمایشی و سرمایشی داکت اسپلیت شما اتفاق بی‌افتد عدم توجه و به کارگیری نامناسب سرویس و تعمیر دوره‌ای این دستگاه است که باید سالانه و یا هر شش ماه یکبار به صورت کاملا تخصصی جهت بالا بردن راندمان و کارکرد صحیح این سیستم انجام شود، مرکز تخصصی زرین سرویس می‌تواند خدماتی شامل:

 

  • تعمیرات و تعویض قطعات

 

  • تعمیر و تعویض کنترول و ریموت دستگاه

 

  • رفع عیوب صداها و لرزش‌های دستگاه

 

  • گرفتن نشتی لوله‌های داخلی و خارجی

 

  • تعمیر و تعویض فن‌ها

 

  • انجام شستشویی کامل دستگاه

 

  • تنظیم کردن برد الکترونیک دستگاه

 

  • از بین بردن و تخلیه رسوب‌ها

 

  • تنظیم فشار و شارژ مجدد مخزن گاز

 

  • رفع اتصالی و قطعی سیم‌های دستگاه

 

  • تعویض و تعمیر کمپرسور

 

 

تعمیر و تعویض قطعات

یکی از خدمات این مرکز تعمیر و تعویض قطعات سوخته و یا فرسوده داکت اسپلیت است؛ که ممکن است این دستگاه به خاطر گذر زمان و یا سرویس نکردن سالانه، قطعات آن سوخته و یا فرسوده شده باشند که توسط تعمیرکار با مهارت بالا قطعات تعویض و یا تعمیر می‌شوند.

 

تعمیر و تعویض کنترول و ریموت دستگاه

از شایع‌ترین مشکلات دستگاه داکت اسپلیت خراب شدن و یا کار نکردن ریموت کنترولی دستگاه می‌باشد، که ممکن است بر اثر اتصالی و خراب شدن خازن‌های به کار رفته شده در آن، ریموت به درستی کار نکند که این امر توسط تکنیسین‌های ماهر رفع می‌شود.

 

رفع عیوب صداها و لرزش‌های دستگاه

یکی دیگر از مشکلات داکت اسپلیت که بیشتر افراد را کلافه می‌کند صداها و لرزش‌های بی‌حد و اندازه این دستگاه است که ممکن است مهم‌ترین دلیلش خرابی ترموسات دستگاه باشد که باید توسط تعمیرکار تست و سرویس‌دهی شود.

 

گرفتن نشتی‌ لوله‌های داخلی و خارجی

از بیشترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه سرمایشی و گرمایشی  داکت اسپلیت رخ بدهد، نشتی لوله‌های گاز و آب داخلی و خارجی این دستگاه است، که با سرویس نکردن به موقع باعث خسارات جبران ناپذیری مانند سوختگی قطعات دستگاه شده که این خدمات هم توسط متخصصان زرین سرویس کاملا  به صورت حرفه‌ای و مجزا انجام می‌شود.

 

تعمیر و تعویض فن‌ها

در دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت فن‌هایی جهت خنک کردن موتور و کمپرسور دستگاه در داخل و خارج از دستگاه به کار گرفته شده که ممکن است بر اثر گرد و غبار و یا اتصال سیم‌ها این سیستم به خوبی کار نکند و نیاز به تعمیر و تعویض فن‌ها شود که این خدمات توسط مراکز تخصصی انجام می‌شود.

 

انجام شستشویی کامل دستگاه

یکی  از مواردی که باید جدی گرفته شود و باعث عملکرد بهتر سیستم و طول عمر بیشتر می‌شود شستشوی دستگاه داکت اسپلیت است که باید به صورت دوره‌ای سالانه و یا هر شش ماه یکبار انجام شود، مهم‌ترین عامل‌هایی که با شستشوی دستگاه از بین می‌روند شامل رفع گرد و غبار از فیلترها، بوی بد فیلترهای هوا، از بین بردن حشرات موزی و… که این خدمات توسط تعمیرکاران زرین سرویس انجام می‌شود.

 

از بین بردن و تخلیه رسوب‌ها

در ساختار داکت اسپلیت لوله‌هایی برای ورود و خروج آب جهت خنک کردن و گرم کردن محیط ساختمانی به کار گرفته شده که حالا ممکن است بر اثر مدت زمان طولانی این لوله‌ها به خاطر آبی که از آن‌ها عبور می‌کند دچار رسوب گرفتگی شوند و راندمان و بهبود عملکرد این سیستم را پایین بیاورد به همین دلیل باید رسوب‌ها به صورت کاملا تخصصی توسط تکنیسین‌های مجرب تخلیه شوند.

 

تنظیم  کردن برد الکترونیک

تمامی اتصالات و جریانت الکتریکی دستگاه داکت اسپلیت توسط قطعه برد الکترونیک انجام می‌شود که امکان دارد دچار اختلال و اتصالی پی‌درپی شود که تعمیر این برد می‌تواند توسط متخصصان ماهر سرویس‌دهی شود.

 

تنظیم فشار گاز و شارژ مجدد مخزن گاز

تنظیم فشار گاز املاح شده در مخزن و شارژ مجدد گاز مخزن دستگاه داکت اسپلیت یکی از ضروری‌ترین مواردی است که باید حتما هر شش ماه یکبار توسط مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت انجام شود، زیرا نادیده گرفتن و بی‌توجهی به تنظیم شدت فشار گاز و شارژ مجدد گاز خسارت‌های جبران ناپذیری مانند کاهش راندمان، مصرف انرژی بسیار بالا، سوختگی کمپرسور و تولید نکردن باد سرد و گرم را در پی دارد.

 

 رفع کد خطاهای نمایش داده شده از طریق بانک ارور داکت اسپلیت

هرکد خطایی که روی سیستم داکت اسپلیت  نمایش داده می‌شود نشانه یک مشکل اساسی در قطعات این  سیستم است که تعمیرکاران زرین سرویس می‌توانند از طریق بانک ارور داکت اسپلیت این خطا را رفع کنند.

 

رفع اتصالی و قطعی سیم‌های دستگاه

برد داخلی دستگاه داکت اسپلیت دارای سیم‌های زیادی است که ممکن است هر سیم دچار اتصالی و یا سوختگی شود، که باید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای اتصالات سیم‌های داخلی و خارجی چک و اصلاح شود.

 

تعمیر و تعویض کمپرسور

کمپرسور یکی از مهم‌ترین قطعات در داکت اسپلیت است که این قطعه مانند یک موتور قوی عمل می‌کند که امکان دارد بر اثر ضربات و یا اتصالات سیم‌ها یا تمام شدن گاز دچار خرابی و یا سوختگی شود که در این صورت باید تعمیر و یا تعویض گردد.

 

تمام موارد بالایی که برای شما توضیح دادیم از خدمات و امکاناتی است که مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت زرین سرویس برای مشتریان خود در تهران و به صورت کاملا مجزا انجام می‌دهد؛ همچنین یکی از سرویس‌هایی که توسط  این مرکز انجام می‌شود تعمیرات داکت اسپلیت از همه برندهای مجاز اعم از تعمیر داکت اسپلیت ال جی است که کاملا مجزا تعمیر و سرویس‌دهی می‌شود.

 

هزینه و قیمت تعمیر و نصب داکت اسپلیت چگونه است؟

 

هزینه و قیمت تعمیر و نصب داکت اسپلیت چگونه است؟

 

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای مشتریان بسیار مهم و ضروری می‌باشد این است که، هزینه سرویس‌دهی و تعمیرات داکت اسپلیت به  چه صورت محاسبه می‌شود، از مهم‌ترین نکات و عواملی که می‌تواند در محاسبات هزینه داکت اسپلیت دخیل باشند عبارتنداز:

 

  • نوع مشکل سیستم داکت اسپلیت

 

  • میزان زمان صرف شده برای تعمیر

 

  • تعداد نیروهای به کار گرفته شده

 

  • مقدار پیچیدگی تعمیر قطعات

 

  • برند و نوع داکت اسپلیت

 

  • جایگزین کردن قطعات و تعویض آنها

 

زرین سرویس به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات و سرویس‌دهی داخلی و خارجی داکت اسپلیت  از تمامی برندها با چندین سال سابقه و تجربه است، که تکنیسین‌های مجرب و آموزش دیده‌ی خود را برای خدمات‌دهی عالی  جهت تعمیرات داکت اسپلیت  به مشتریان خود عرضه می‌کند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *