hambergermenu

شوک به ستاره ملی‌پوش پرسپولیس

 

امروز گویا ، روز خبرهای داغ و باورنکردنی از پرسپولیس است . پس از خبر استعفای ایرج عرب که منتظر تصمیم گیری وزیر ورزش است ، خبر دیپورت ستاره پیشین استقلال از تیم کالدرون می توانست ، بمب خبری دوم امروز از اردوی ارتش سرخ باشد.

 

عدم حضور محمد حسن کنعانی‌زادگان در بین نفرات اصلی پرسپولیس در بازی دوستانه با گل‌گهر باعث شد این شایعه در فضای مجازی مطرح شود که گابریل کالدرون از عملکرد او رضایت ندارد و  نام این بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است.

 

بر اساس ادعای ایلنا ، محمدحسین کنعانی‌زادگان ، مدافع پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات تابستانی با جدایی از ماشین‌سازی به این تیم پیوست، در طول چند هفته گذشته نتوانسته نظر کالدرون، سرمربی آرژانتینی این تیم را برآورده کند و با اعلام کالدرون در فهرست خروج قرار گرفته است.

 

کنعانی‌زادگان پیش از آمدن کالدرون به پرسپولیس جذب این تیم شد و در طول تمرینات و دیدارهای تدارکاتی عملکردش زیر ذره‌بین سرمربی سرخپوشان بود ولی در نهایت نتوانست خواسته‌های او را برآورده کند.

کالدرون از مسئولان باشگاه خواسته تا با کنار گذاشتن کنعانی‌زادگان، مقدمات جذب یک مدافع دیگر را فراهم کنند تا هرچه زودتر تیم برای فصل جدید تکمیل شود.

شنیده می‌شود یک مدافع از شهر خودرو مد نظر کالدرون است و در صورت موافقت این باشگاه مقدمات جذبش فراهم خواهد شد.

 

پس از انتشار این خبر به سراغ کنعانی زادگان رفتیم تا پیگیر این خبر شویم.

این شایعه با واکنش قاطع مدافع تیم ملی همراه شد.

 

کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این مورد گفت:

نمی‌دانم هدفشان از پرداختن به این مسئله چه بوده و الان هم قصد صحبت کردن در این مورد را ندارد. می‌خواهم بدون حاشیه کارم را انجام دهد. هواداران مطمئن باشند در پرسپولیس خواهم ماند چرا که تازه به خانه‌ برگشته‌ام.

 

 

 

** مجله اینترنتی حال مگ  این خبر را از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام  و ایلنا برای مخاطبان تهیه نموده است . (درستی و صحت به عهده ناشر می باشد) **

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *