hambergermenu

شیر پاکن چیست ؟

شیر پاکن ها از قدمی ترین محصولات پاک کننده آرایش هستند . پودر ها و سایر مواد آرایشی پوست را کثیف کرده و منافذ آن را مسدود می کنند و ما مجبور هستیم به دفعات آن هارا پاک کنیم .

با مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید .

آب و صابون به تنهایی برای بیرون آوردن این ذرات کافی نیست بلکه باید موادی به کار ببریم مانند اجسام چرب که به زور مواد رنگی پودر ها و جرم هایی پوست را بگیرند و انها را بیرون بکشند و در نهایت باعث جذب بهتر اکسیژن توسط پوست شوند.

 

به این فراوردها روغن هایی پاک کننده یا شیر زیبایی میگویند که در آنها مواد چربی کم و سبکی وجود دارد و برای پاک کردن روزانه پوست بکار می رود.

 

? 2 پیشنهاد پوستی باحال مگ ? : 10 روش روشن شدن پوست | رازهای طب چینی برای سلامت پوست

 

شیر پاک کن ها از قدمی ترین محصولات پاک کننده هستند که بیشتر به فرم روغن در آب استفاده می شوند . روغن ها نیز از نوع پارافن انتخاب می گردد .

 

حدود ۷۰% وزن این فراورده ها از آب و ۳۰% آنها از روغن می باشد. امروزه با ساخته شدن ظروف پلاستکی این لوسیون ها در حدود وسعی تولید شده اند ، ساخت آنها آسان بوده و به کرم های پاک کننده از نظر مصرف برتری دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است .

میزان اسید به این فراورده ها هم خوانی زیادی با اسیدیته پوست داشته و محصول خوبی از نظر اسیب نرساندن به پوست محسوب می شود. این مواد را می توان به عنوان پاک کننده آرایش و برطرف کننده آلاینده های صورت استفاده کرد.

 

? پیشنهاد ویژه باحال مگ : آیا آرایش کردن باعث جوش زدن می شود ؟

 

برای پاک کردن آرایش چشم از مواد پاک کننده آرایش که ویژه چشم است استفاده کنید. چشمان شما بسیار حساسند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند .

آرایش صورت شما مانند کرم پودر و روژه لب به راحتی به وسیله پاک کننده ای آرایشی که پایه ی آبی دارند از روی پوستتان پاک میشوند ولی آرایش چشم مانند سرمه و ریمل و خط چشم نیاز به مواد پاک کنند قوی تر دارند.

 

این مواد پاک کننده باید پایه ی روغنی داشته باشند تا این مواد آرایشی سمج را از چشمان شما پاک کنند . برای پاک کردن آرایش چشمتان  حرکات ملایم تر دستتان روی پوست اطراف چشم استفاده کنید چون پوست این نواحی بسیار حساس است و امکان آسیب دیدن و چروک خوردن آن زیاد است.

 

? به نظر شما چه اشتباهاتی از ناحیه ی زنان ، به رابطه ی عاطفیشان لطمه وارد می کند ؟

مقاله ی 3 اشتباه مهلک زنان در مورد احساسات مردان را به شما پیشنهاد می دهیم .

 

برای پاک کردن آرایش یک تکیه پنبه یا پد را به مواد پاک کننده آغشته کنید و روی پوست صورت اطراف چشم و گردن خود بکشید.

در صورتی که با این روش آرایش شما پاک نشد چند نقطه از ماده پاک کننده را در چند جای صورتتان بگذارید ، سپس با یک گلوله پنبه مرطوب آنرا در تمام صورتتان پخش کنید با این روش حتی مواد آرایشی نفوذ کرده به منافذ پوستتان خارج می شوند.

 

در صورتی که اصلا آرایش نمی کنید لازم است شما هم در پایان روز صورتتان را با یک پاک کننده ملایم تمیز کنید تا بقایای گردو غبار و آلودگی های هوا از روی سطح پوست شما پاک شود.

این روش از چرب شدن پوست شما جوش زدن آن جلوگیری می کنند تمیز کردن منظم پوست آنرا براق و سالم می کنند.

 

پاک کننده هایی را که در آن الکل به کار رفته است خریداری نکنید. این پاک کننده ها اگر چ باعث می شوند در سطح پوستتان احساس تازگی کنید ولی در طولانی مدت موجب خشکی پوست شما می شود.

 

? و اما پیشنهاد آخر این مقاله : مدل های جدید کفش عروسی زنانه

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی