hambergermenu

قبل از عید با رشته‌های آرایشگری زنانه گل گیس به درآمد بالا برسید!

چکیده : در سالهای اخیر توجه به زیباتر شدن و جوان ماندن بین افراد بسیار بیشتر شده و نیاز به خدمات آرایشگری نیز بسیار زیادتر از قبل است. به این خاطر آرایشگری بازارکار خوبی دارد و افراد زیادی تمایل دارند که وارد یکی از رشته های آرایشگری شوند. حوزه آرایشگری امروزه به صورت تخصصی درآمده و شامل رشته های مختلفی می باشد.

 

در سالهای اخیر توجه به زیباتر شدن و جوان ماندن بین افراد بسیار بیشتر شده و نیاز به خدمات آرایشگری نیز بسیار زیادتر از قبل است. به این خاطر آرایشگری بازارکار خوبی دارد و افراد زیادی تمایل دارند که وارد یکی از رشته های آرایشگری مانند آموزش کاشت مژه شوند. حوزه آرایشگری امروزه به صورت تخصصی درآمده و شامل رشته های مختلفی می باشد. برای آموزش و شروع کار در برخی از این رشته ها باید هزینه زیادی خرج کرد، در حالی که رشته هایی هم هستند که با یک سرمایه کم می توان وارد بازارکار آنها شد. در اینجا سعی داریم شما را بیشتر با این رشته ها آشنا کنیم.

 

 بازارکار آرایشگری و درآمدزایی بالای آن

آرایشگری از جمله خدماتی است که می توان گفت همه، حداقل به صورت ماهیانه، به برخی از آنها نیاز دارند. برای مثال برخی از خدمات از جمله کاشت و طراحی ناخن، اکستنشن مژه و … هستند که ماهانه به ترمیم نیاز دارند و مشتری ها هر ماه باید به آرایشگاه مراجعه کنند. این نشان دهنده وجود بازار کار  بسیار مناسب و امکان درآمدزایی انواع خدمات آرایشگری است. البته افراد زیادی هم هستند که در این کار مشغول اند و یا می خواهند وارد آن شوند. پس در صورتی می توان در این بازار رقابتی موفق بود و درآمد خوبی کسب کرد که یک آرایشگر حرفه ای و ماهر باشید و  اصول کار و مشتری مداری را کاملا رعایت کنید.

 

بازارکار آرایشگری و درآمد زایی آن - گل گیس

 

 همیشه سرمایه زیاد لازم نیست

برای اینکه بخواهید کار آرایشگری را آغاز کنید، مانند شروع هر کار دیگری نیاز به سرمایه دارید؛ اما اینکه چه مقدار سرمایه نیاز است، در رشته های مختلف آرایشگری کاملا متفاوت است. برخی از رشته های تخصصی هستند که اگر تصمیم بگیرید کار خود را در آنها شروع کنید، نیاز به سرمایه کمی دارید و به راحتی پس از دیدن دوره آموزشی کامل و کسب دانش و تخصص، می توانید وارد بازارکار شوید.

 

 رشته های آرایشگری بدون نیاز به سرمایه زیاد

بسیاری از رشته های آرایشگری هستند که برای شروع نیازی به سرمایه زیاد ندارند. اگر شما هم به دنبال کار در این حرفه هستید و سرمایه زیادی هم ندارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

آموزش اصلاح صورت و ابرو

رشته اصلاح صورت و ابرو از آن دسته از رشته های آرایشگری است که به حداقل ابزار نیاز دارد. تنها با یک قیچی، موچین و بند می توان به راحتی کار را شروع کرد. البته برای اصلاح صورت روش های جدیدی از جمله وکس، جلبک و … هم وجود دارد که اگر بخواهید اینها را هم بکار ببرید، باز هم هزینه بسیار کمی برای شما دارد. در دوره اصلاح صورت و ابرو آشنایی با انواع پوست، روش های مختلف اصلاح صورت، شناخت آناتومی صورت، و روش برداشتن و فرم دهی ابرو آموزش داده می شود.

 

دوره اصلاح صورت و ابرو - گل گیس

 

آموزش بافت مو

این روزها کاربرد بافت مو به حدی شده است که اغلب خانم ها دوست دارند حتی برای مهمانی های دورهمی هم به آرایشگاه رفته و موهایشان را مدل دار، ببافند. در کنار بازار مشتری خوبی که دارد، اگر به بافت مو علاقه دارید و دوست دارید این کار را شروع کنید، نگران نباشید. عامل اصلی برای موفق شدن در کار بافت مو مهارت و تخصص شماست نه میزان سرمایه شما. چون این کار نیاز به ابزار زیادی ندارد و با چند قلاب و شانه و کرم مو آن را می شود انجام داد.در دوره آموزش بافت مو جدیدترین مدل های بافت مو از جمله تیغ ماهی، آبشاری، آفریقایی، آلیس، آفرو،  هندی و … آموزش داده می شود.

 

آموزش کوتاهی مو

کوتاهی مو یکی از رشته های آرایشگری است که اگر به آن علاقه داشته باشید می توانید با داشتن سرمایه کم وارد بازارکارش شوید. با خرید شانه‌های مخصوص، ماشین اصلاح و انواع قیچی و آبپاش می‌توانید کار خود را شروع کنید. در دوره آموزشی کوتاهی مو جدیدترین و به روزترین مدل های کوتاهی مو و انواع تکنیک های کوتاهی مو آموزش داده می شود.

 

کوتاهی مو - آموزشگاه گل گیس

 

آموزش لیفت مژه

لیفت مژه یک رشته تقریبا جدید محسوب می شود که افراد حرفه ای در این کار  کمتر هستند. زیرا رشته های دیگر مانند کوتاهی مو، اصلاح صورت، شینیون و … قدمت بیشتری دارند و مسلما افراد حرفه ای در آن بسیار زیاد است. پس این فرصتی برای علاقه مندان کار لیفت مژه می باشد.  لیفت مژه نیازمند یکسری از ابزارها و مواد شامل مواد مخصوص لیفت و تقویت مژه، پد سیلیکونی، براش و شانه مژه است که سرمایه زیادی نیاز ندارند و به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید. در دوره لیفت مژه به شما یاد داده می شود که چطور با کمک مواد و ابزار، مژه های مشتری را به بهترین شکل لیفت کرده و حالت دهید.

 

آموزش لیفت ابرو

یکی از خدماتی که امروزه مشتری زیادی دارد، به خصوص در سن های بالاتر، لیفت ابرو است. لیفت ابرو روشی مناسب برای فرم دادن و بالاکشیدن ابروها با استفاده از مواد گیاهی و ضدحساسیت می باشد.برای آموزش لیفت ابرو و انجام آن ابزار و مواد بسیار کمی نیاز است که شامل مواد مخصوص لیفت ابرو، شانه و برس ابرو می باشد. شما به راحتی و با سرمایه ای کم می توانید آنها را تهیه کنید.

 

لیفت ابرو - آموزشگاه گل گیس

 

  گل گیس،  بهترین مرجع آموزش انواع رشته های آرایشگری

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس یکی از آموزشگاه‌های معتبری است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین دوره های آموزشی آرایشگری را با جدیدترین تجهیزات، به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

 

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

 

 شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش دوره‌های تخصصی آرایشگری و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *