hambergermenu

قسمت دوم سریال یاغی + دانلود قسمت های جدید جوکر و جیران

اپیزود 2 از سریال جذاب و تماشایی یاغی در آستانه پخش قرار گرفته است. در این پست شیوه های دانلود قسمت دوم یاغی، قسمت اول فصل هفتم جوکر، قسمت 16 جیران و قسمت 12 راز بقا را برای استفاده کاربران گرامی مهیا کرده ایم. فیلم جدید عنکبوت و گشت ارشاد 3 نیز از دیگر محصولاتی هستند که در کول دانلود پخش می شوند.

 

 

  • قسمت 2 سریال یاغی

 

به گزارش کول دانلود، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت جدیدترین سریالی است که به تازگی آغاز به پخش کرده است و در همان هفته نخست توانست نگاه مخاطبین را به خود معطوف کند. استقبال از این سریال با توجه به این که به یک باره و بدون قرار قبلی پخش شد، بسیار بالا بوده و اکنون انتظار می رود که با پخش اپیزود دوم، بیشتر نیز مورد توجه قرار بگیرد.

 

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

 

قسمت 2 سریال یاغی

 

شما می توانید قسمت 2 و همچنین سایر قسمت های سریال یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

دانلود قانونی: قسمت دوم سریال یاغی

 

 

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

امیر جعفری , پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , الناز شاکردوست , فرهاد اصلانی , علی شادمان , نیکی کریمی , عباس جمشیدی ترکیب بازیگران سریال پرستاره و جذاب یاغی را تشکل داده اند!

 

در قسمت های گذشته یاغی چه گذشت؟

در قسمت 1 دیدیم که جاوید، پسری بزهکار و از جمله کودکان کار است که با دزدیدن آهن آلات و بعضا تابلوها و علایم راهنمایی رانندگی در خیابان، با کمک باندی که ساخته اند امرار معاش می کند. در یکی از این عملیات ها، مامورین شهرداری متوجه سرقت آن ها شده و به دنبال ماشین تیم می آید. در یک تعقیب و گریز و درست زمانی که مخاطب فکر می کند جاوید و همکارانش به چنگ قانون افتاده اند، آن ها با پرتاب تابلو ها در اتوبان و جلوی ماشین تعضیرات شهرداری، سرانجام می توانند از دست آن ها فرار کنند. در ادامه مشخص می شود که جاوید به دلایل اختلافات خانوادگی و مشکلاتی که در گذشته داشته و هنوز به طور کامل برای بیننده مشخص نیست، فاقد شناسنامه است و همه تلاش خودش را در جهت گرفتن شناسنامه می کند. جاوید (علی شادمان) که در حال تلاش برای گرفتن شناسنامه است، تنها راه موجود را در شهادت دادن تنها عضو خانواده پدر خود، یعنی عمه خود می بیند ولی عمه به او کمک نمی کند. در این حال است که وی در پی تلاش جهت ازدواج با دختر مورد علاقه خود است که خانواده دختر در شرف ترک ایران و مهاجرت به آلمان هستند. در بخش دیگر داستان، برگزاری مسابقات کشتی محلی و شرط بندی ها را می بینیم. پارسا پیروزفر ظاهرا فردی متمول است که به نوعی به دنبال استعدادیابی است تا افراد واجد شرایط را از بین آها انتخاب کند و به اردوی شاید تیم ملی ببرد!

 

 

  • قسمت 16 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

قسمت 16 سریال جیران

 

شما می توانید قسمت 16 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک دانلود: قسمت 16 سریال جیران

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت های گذشته دیدیم که جیران با راه دادن خدیجه (زن صیغه ای شاه پیشین و کسی که ادعای تاج تخت به وسیله فرزند خود دارد و مغضوب ناصرالدین شاه است) ، موجبات خشم و غضب شاه را فراهم می کند. در حدی که شاه، جیران را پس می زند و می گوید دیگر تمایلی به این ندارد که ولیعهد از جیران باشد و به همسر دیگری فکر می کند.

در قسمت 15 ، شاه که پس از جیران به سارا دختر گرجی تبار نزدیک شده است، عزم شکار می کند و ارگ پادشاهی را به همراه او ترک می کند. در این میان این دختر گرجی به همراه خواجه خود به نظر می رسد که خیال های شومی برای شاه دارند ولی هنوز مشخص نیست که دقیقا قضیه به چه ترتیب می باشد. در ادامه و در غیاب شاه، درگیری لفظی و دعوای بسیار شدیدی بین جیران و مهدعلیا (مادر شاه) در دربار رخ می دهد. این اختلافات و بگو مگو ها به جایی می رسد که مهدعلیا، جیران را در اقدامی غیر منتظره از حرمسرا اخراج می کند و جیران با همراهی قراول ها که از قضا سیاوش نیز یکی از آن ها می باشد به مقصد کوهسار رهسپار می شود ولی درست در بین راه، جیران به تنهایی به سمت محل اتراق شاه می رود. کسی نمی داند چه در ذهن جیران می گذرد؟!

 

 

 

  • قسمت 12 سریال راز بقا

 

سریال راز بقا از جمله سریال های نوروزی نمایش خانگی است که از 1 فروردین 1401 آغاز به پخش کرد. سریال بسیار از لحاظ بار فنی و کمدی در رده بالایی بود و خیلی زود توانست مخاطبین خود را پیدا کند. راز بقا یک اثر سراسر کمدی و طنز است که قطعا در تمام دقایق آن شما را به خنده وادار خواهد کرد. تهیه کنندگی راز بقا با: مصطفا احمدی ، نویسندگی با: امیر وفایی و همچنین کارگردانی این اثر بر عهده: سعید آقاخانی می باشد.

 

در این سریال طنز و کمدی، بهرام افشاری, سعید آقاخانی, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, سیروس میمنت, هدیه بازوند, علیرضا زمانی نسب، فریبا جدیکار، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی (قهرمان بوکس) به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان راز بقا آمده است که : بزرگ ترین کشف بشریت در راه است!

 

قسمت 12 سریال راز بقا

 

شما می توانید قسمت 12 و همچنین سایر قسمت های این سریال طنز و کمدی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک دانلود: قسمت 12 سریال راز بقا

 

در قسمت های پیشین راز بقا چه گذشت؟

رحیم به ناچار و برای محافظت از خانواده خود به خواسته های قاچاقچی ها تن می دهد ولی خواسته های آن ها تمامی ندارد و رحیم هر روز در یک باتلاق و مخمصه جدیدی گرفتار می شود. از طرفی رابطه وی با بیتا که خدشه دار شده بود با آزادسازی پدر بیتا به وسیله رحیم، به نقطه خوبی می رسد ولی ….

 

 

 

  • قسمت 1 فصل 7 سریال جوکر

 

سریال جوکر که از 6 آذرماه و به کارگردانی احسان علیخانی و با اجرای سیامک انصاری آغاز به پخش کرد یکی از سریال های موفق امسال بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در جدیدترین فصل این کمدی جذاب، کمدین های مشهور و پرطرفداری با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

 

در این برنامه، تعدادی از چهره‌ های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یکدیگر رقابت می‌ کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند. رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی ساخته شده است. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. کارگردانی این سریال به گونه مشترک بر عهده احسان علیخانی و حامد میرفتاحی می باشد.

 

اکنون فصل هفتم جوکر آماده پخش شده است. فصلی که با حضور فینالیست ها و منتخبین 5 فصل پیشین قرار است برگزار شود که در راس آن ها حامد آهنگی قرار دارد کسی که مخاطبین به وی لقب پادشاه جوکر را داده اند!

 

قسمت 1 فصل 7 سریال جوکر

 

شما می توانید قسمت 1 از فصل 7 سریال جوکر و همچنین دیگر قسمت های آن را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

لینک: قسمت اول فصل هفتم سریال جوکر

 

قواعد و موضوع جوکر به چه ترتیب است؟

مسابقه جوکر یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن 8 هنرمند، 6 ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند. در این میان هر شرکت‌کننده‌ ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

 

بازیگران و مهمان های فصل 7 جوکر چه کسانی هستند؟

امین حیایی، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، میرطاهر مظلومی, علی استادی، یوسف صیادی، حامد آهنگی و سیروس میمنت

 

 

 

  • فیلم عنکبوت نیز پخش می شود!

 

فیلم سینمایی عنکبوت – Ankabooti  یا قاتل عنکبوتی از جمله محصولات سال 1398 که سال ها در انتظار مجوز و پروانه نمایش بود، همینک آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است. به درازا کشیدن این روند اهدای مجوز شاید بیشتر به دلیل موضوع ملتهب و جنجالی فیلم باشد. عنکبوت بر اساس داستانی واقعی و مشخصا آن چه که در دهه هفتاد و به وسیله سعید حنایی در مشهد رخ داد، ساخته شده است. وی که بعده ها به قاتل عنکبوتی مشهور شد، در اقداماتی جنون آمیز و غیرانسانی زنان خیابانی شهر را به قتل می رساند. وی پس از دستگیری این گونه ابراز کرد که این رفتارها را در جهت پاکسازی جامعه از فساد انجام داده است!! فیلم عنکبوت به نویسندگی اکتای براهنی، تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی ابراهیم ایرج زاد ساخته و تولید شده است و قرار است که طی روزهای آینده در سایت کول دانلود عرضه شود.

 

فیلم عنکبوت نیز پخش می شود

 

لینک: دانلود فیلم عنکبوت

 

داستان فیلم عنکبوت درباره چه موضوعی است؟

عنکبوت که بر اساس داستانی واقعی و قاتل زنجیره ای در مشهد می باشد با بازی محسن‌ تنابنده داستان شخصی می باشد که می خواهد ریشه فساد در جامعه را بخشکاند و در واقع گونه ای آسیب‌ شناسی و نقد نگاه تند است. این فیلم در وافع درباره سعید حنایی یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند. حنایی کارگری ساده بود که همراه خانواده‌اش در خانه‌ ای در منطقه فقیرنشین مشهد زندگی می‌ کرد.

 

بازیگران عنکبوت را چه کسانی تشکیل داده اند؟

ساره بیات , ماهور الوند , محسن تنابنده , مینا ساداتی , شیرین یزدان بخش, گلنوش قهرمانی, علی باقری, مهدی حسینی‌ نیا, حمیدرضا هدایتی راد, جواد یحیوی, مهدخت مولایی, سحر عبداللهی, نیوشا علیپور, یوسف خسروی, حمید حاجی‌ محمدزاده, میثم دامن‌ زه, داوود ذاکری, فرید سجادی حسینی در فیلم سینمایی عنکبوت حضور دارند!

 

 

منبع: CoolDl.Net

کول دانلود یکی از به روزترین و معتبرترین وبسایت ها در زمینه پخش و توزیع فیلم و سریال های روز ایران و جهان است که با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه سال هاست که به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این سایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و همه جانبه بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *