hambergermenu

قیمت آخرین مدل گوشی شیائومی، فروش اقساطی گوشی در فرنا

اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی به ویژه آخرین مدل گوشی از این برند هستید توصیه می‌کنیم در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در این رابطه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همان‌طور که می‌دانید شیائومی یک شرکت فناوری چندملیتی چینی است که در توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مصرفی تخصص دارد. این شرکت با ارائه طیف گسترده‌ای از گوشی های هوشمند با قیمت های رقابتی، نام خود را در بازار موبایل و در ذهن کاربران به خوبی حک کرده است.

 

این شرکت در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده و خط تولید خود را به گونه‌ای گسترش داده که چندین برند فرعی را شامل می‌شود که هر کدام تمرکز و بازار هدف خاص خود را دارند.

 

اگر به دنبال خرید گوشی‌های این برند هستید بهتر است بدانید که در بازار موبایل ایران قیمت موبایل شیائومی بسته به مدل و اپراتور می‌تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی امروز، می‌توانید به سایت فرنا مراجعه کنید. فرنا یک فروشگاه اینترنتی بسیار عالی و قابل اعتماد در زمینه فروش گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آن‌هاست. شما می‌توانید تمامی محصولات فرنا را با بهترین قیمت موجود در بازار، بالاترین کیفیت و به همراه ارائه ضمانت اصالت کالا خریداری کنید. همچنین می‌توانید از فرصت فروش اقساطی گوشی در فرنا استفاده کنید.

 

قیمت استثنایی گوشی شیائومی نوت ۱۱ 128 گیگ در فروشگاه فرنا - همشهری آنلاین

 

نکاتی که قبل از خرید گوشی شیائومی باید به آن توجه کنید

اگر شما به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید، انتخاب ممکن است برای شما کمی سخت باشد. ممکن است بخواهید به دنبال موارد مورد علاقه بیشتر افراد باشید، اما علاوه بر این‌ها، برای خرید گوشی جدید شیائومی خود، باید برخی از جزئیات گسترده را نیز بررسی کنید. برای توضیح واضح‌تر، باید بررسی کنید که گوشی شیائومی شما دارای چه صفحه نمایشی است، چه مقدار رم دارد، آیا مجهز به سخت‌افزار نسل جدید است یا خیر و بسیاری از موارد دیگر. در ادامه با باحال مگ همراه باشید تا مهم‌ترین نکات را برای خرید گوشی شیائومی جدید به شما بگوییم.

 

البته همان‌طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم برای اطلاع از قیمت آخرین مدل گوشی شیائومی و حتی بررسی مشخصات آن می‌توانید به سایت فرنا مراجعه کنید.

 

1. بررسی پردازنده یا پردازنده گرافیکی

پردازنده گوشی جدید شیائومی شما باید بالاتر از حد متوسط باشد. پردازنده به اندازه خود گوشی مهم است. اگر پردازنده گوشی چندان شناخته شده نیست یا مورد انتقاد جامعه کاربران است، برای خرید آن حتما تردید کنید. اکثر دستگاه‌های قدیمی مدیاتک شیائومی تا ردمی نوت 8 پرو عمدتاً به دلیل روش‌های بد مدیاتک در مدیریت پردازنده و مدیریت دستگاه منفور بودند. از سال 2019، Mediatek به نظر می‌رسد این مشکل را با سری جدید Dimensity برطرف کرده است. اکنون دستگاه‌های شیائومی با پردازنده‌های نسل جدید Mediatek Helio/Dimensity مورد علاقه جامعه کاربران قرار گرفته‌اند. دستگاه‌هایی که نمونه‌هایی از این پدیده هستند عبارتند از Redmi Note 8 Pro، Redmi Note 9T/9 5G، Redmi Note 10S و جدیدترین نسل سری Redmi K50.

 

با این حال، دستگاه‌های اسنپدراگون نیز مورد علاقه اکثریت هستند، عمدتاً به این دلیل که اسنپدراگون منبع بازتر و کارآمدتر از Mediatek است. بسیاری از شرکت‌های تلفن رقیب مانند جدیدترین گوشی سامسونگ، وان پلاس، ویوو، ریلمی و اوپو ترجیح می‌دهند از اسنپدراگون استفاده کنند در حالی که شیائومی از Mediatek در دستگاه‌های Redmi خود استفاده می‌کند. البته لازم به ذکر است که نسل جدید سری 12 شیائومی دارای نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

 

شیائومی 12 اولترا نیز با اسنپدراگون 8 نسل 1+ عرضه خواهد شد و عملکرد دوگانه و مدیریت کلی گوشی را که شیائومی 12 و 12 پرو دارند، خواهد داشت. اما سری Redmi K50 با پردازنده‌های سری Dimensity به نظر می‌رسد عملکرد کلی بهتری نسبت به Xiaomi 12 و 12 Pro ارائه می‌دهند؛ بنابراین برای خرید، Redmi K50 نسبت به Xiaomi 12 گزینه بهتری است.

 

پردازنده‌های گرافیکی نیز تأثیر زیادی بر معیارهای گوشی شما به طور کلی دارند. اکثر بازی‌های سه بعدی (Genshin Impact، PUBG Mobile و غیره) به واحدهای گرافیکی خوب در داخل تلفن‌های اندرویدی شما نیاز دارند. اکثر گوشی ها هنوز نمی‌توانند Genshin Impact را روی حداکثر گرافیک با سرعت 60 FPS اجرا کنند.

 

وقتی نوبت به خرید گوشی جدید شیائومی می‌رسد، باید مراقب امتیازات بنچمارک باشید یا ویدیوهای یوتیوب را در گیم پلی تماشا کنید. البته قوی‌ترین پردازنده‌های گرافیکی با جدیدترین گوشی های شیائومی یا ردمی همراه هستند. شما می‌توانید آخرین مدل گوشی شیائومی با بهترین پردازنده را در فرصت استثنایی فروش اقساطی گوشی در فرنا خریداری کنید.

 

2. بررسی صفحه‌نمایش

 

فرنا موبایل

 

سه پنل صفحه‌نمایش OLED، AMOLED و IPS وجود دارد. OLED با کیفیت ترین پنل صفحه نمایشی است که می‌توانید در دستگاه اندرویدی پیدا کنید. اکثر برندهای باکیفیت مانند سونی و گوگل آن‌ها را روی گوشی‌های خود دارند، شیائومی نیز همچنان از OLED استفاده می‌کند در حالی که گوگل به استفاده از AMOLED در دستگاه‌های سری پیکسل 6 خود روی آورده است. امروزه اکثر دستگاه‌های میان‌رده و پرچم‌دار از صفحه‌نمایش AMOLED استفاده می‌کنند، این پنل‌های صفحه‌نمایش ساخت سامسونگ توسط همه، حتی اپل، استفاده می‌شود. پنل های صفحه‌نمایش به اندازه خود گوشی ضروری هستند.

 

زیرا باید نسبت صفحه‌نمایش، نرخ تازه سازی و تصحیح رنگ را به خوبی حفظ کند. اکثر دستگاه‌های ارزان‌قیمت از پنل‌های IPS استفاده می‌کنند که در تصحیح رنگ عالی نیستند و همچنین به عنوان مشکلاتی مانند صفحه‌نمایش شبح شناخته می‌شوند. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه نیز در گوشی چیزی است که هنگام خرید گوشی باید به آن نگاه کنید. گوشی های شیائومی که نسبت نمایشگر به بدنه نزدیک به 100% دارند بسیار عالی هستند.

 

3. بررسی دوربین

گوشی جدید شیائومی شما باید یک دوربین عالی داشته باشد تا بتوانید عکس‌های فوق العاده با آن بگیرید. سنسورهای دوربین سونی IMX بهترین سنسورهای دوربین هستند. تلفن‌های دارای سنسور IMX می‌توانند در مکان‌های عالی عکس‌های استثنایی بگیرند. دستگاه‌های سنسور Omnivision نیز به ارزان بودن و بی‌کیفیت بودن شهرت دارند. سنسورهای ISOCELL سامسونگ سال به سال بهتر می‌شوند. اما اگر گوشی شما دارای یک سنسور دوربین سطح پایه مانند Samsung GM1 باشد، احتمالاً آن گوشی به هیچ‌وجه عکس‌های عالی نمی‌گیرد؛ بنابراین به این موضوع دقت کنید.

 

4. بررسی فضای ذخیره‌سازی

انواع حافظه، رم و حافظه داخلی، یکی از ضروری‌ترین جزئیات در انتخاب آخرین مدل گوشی شیائومی است. گوشی جدید شیائومی شما باید بیش از 6 گیگابایت رم داشته باشد. گوشی جدید شیائومی شما همچنین باید دارای حافظه داخلی بیش از 64 گیگابایت باشد، زیرا زمان استفاده از گوشی های 32 گیگابایت از سال 2022 تقریباً به اتمام رسیده است. دستگاه‌های Premium نیز عمدتاً از UFS 3.0 یا UFS 3.1 برای داشتن بهترین عملکرد خواندن یا نوشتن استفاده می‌کنند.

 

5.بررسی نرم افزار

نرم‌افزار MIUI برای گوشی‌های شیائومی بهترین نرم‌افزار کدگذاری شده‌ای است که می‌توانید پیدا کنید، در گوشی‌های ردمی، اکثر کدها ضعیف نوشته شده‌اند. جامعه کاربران گوشی های شیائومی، ردمی و POCO واقعاً بزرگ است، افراد زیادی هستند که از دستگاه مشابه شما استفاده می‌کنند. همیشه می‌توانید بپرسید یا نظرات را بخوانید تا بفهمید که کدام سیستم‌افزار برای شما مناسب است.

 

6.اطلاع از قیمت گوشی شیائومی روز

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید گوشی بررسی قیمت و شرایط پرداخت است. خبر خوب این است که می‌توانید در سایت فرنا، قیمت آخرین مدل گوشی شیائومی و انواع مدل‌های دیگر این برند و برندهای دیگر را مشاهده و بررسی کنید. برای مثال برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی پوکو x3 می‌توانید با مراجعه به سایت فرنا و جست‌وجو نام محصول، قیمت و مشخصات آن را مشاهده و بررسی کنید. همچنین می‌توانید از فرصت فوق العاده فروش اقساطی گوشی در فرنا نیز نهایت استفاده را ببرید.

 

سخن پایانی

برای خرید گوشی جدید شیائومی خود، لازم است نکات گفته شده را یک به یک و مرحله به مرحله دنبال کنید تا گوشی شیائومی بعدی خود را مناسب نیازهایتان برگزینید. خرید یک گوشی جدید می‌تواند نکات عجیب و غریب بسیاری را به همراه داشته باشد. برای دستگاه‌های شیائومی، ردمی، و POCO به طور کلی، این راهنما، راهنمای مناسبی برای خرید آخرین مدل گوشی شیائومی است. به عنوان پیشنهاد، ما Xiaomi 12X، Redmi Note 11 Pro+ 5G، Redmi K50 و POCO F4 را پیشنهاد می‌کنیم.

 

این دستگاه‌ها بهترین دستگاه‌هایی هستند که شیائومی تا به حال در سال 2022 ساخته است. همچنین Xiaomi 12S Ultra جدید منتشر شده است که از هر نظر فوق العاده است. به راحتی می توانید گوشی مورد نظر خود را در فرنا با بهترین شرایط خریداری کنید؛ بنابراین توصیه می کنیم لحظه ای فرصت های استثنایی خرید از این فروشگاه اینترنتی را از دست ندهید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *