hambergermenu

لیست شعبه های بانک تجارت در یاسوج + آدرس و تلفن ❤️ [ کامـــــل دقــــیــــق ]

لیست و آدرس و تلفن شعبه های بانک تجارت در یاسوج رو در ادامه برای شما عزیزان قرار دادیم.

 

با مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید.

 

 

لیست شعبه های بانک تجارت در یاسوج

 

نام شعب بانک تجارت یاسوجتلفن شعب بانک تجارت یاسوجآدرس شعب بانک تجارت یاسوج
مرکزی یاسوج33229713یاسوج – خیابان جمهوری روبروی شهرداری قدیم
مطهری یاسوج33220100یاسوج – خیابان مطهری – روبروی مخابرات قدیم
امام خمینی یاسوج33223242یاسوج – شصت متری – پشت هتل ارم
شهید بهشتی یاسوج33220009یاسوج – بلوار مطهری – روبروی شهدای 3
مطهری گچساران32224322یاسوج – زیرتل دانشگاه دولتی یاسوج

 

 

اطلاعاتی در مورد یاسوج

یاسوج یکی از شهرهای لرنشین جنوب غربی ایران، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان قرار دارد. به جز لر ها اقوام دیگری نیز در این شهر سکونت دارند.

 

این شهر در کنار رودخانه بشار در تپه‌های متعدد واقع شده و ارتفاعش از سطح دریا ۱۸۷۰ متر است.

 

همین موضوع باعث شده جاذبه های دیدنی خوبی در این شهر وجود داشته باشد.

 

یاسوج در منطقه اقلیم سردسیری قرار گرفته و آب و هوایی معتدل متمایل به سرد دارد.

 

برف و باران در این شهر زیاد می‌بارد، به همین خاطر ارتفاعات از برف پوشیده شده و منابع آب این شهر تا مدت زیادی تامین می‌شود. 

 

در بهار و مخصوصا در اردیبهشت ماه تا اواخر تابستان و نیمه اول مهرماه، این شهر هوایی گرم و مساعد دارد.

 

هوا کم رطوبت بوده و به غیر از اواسط روز ماه‌های تابستان، گرمای هوا در حد مساعد است.

 

اما شرایط در محیط‌های داخلی متفاوت بوده و حتما باید از سیستم‌های خنک‌کننده استفاده کرد.

 

بقیه ماه‌ های سال به‌ ویژه اول دی تا اواسط اسفند هوا سرد و حتی بسیار سرد می‌شود.

 

قبل از به وجود آمدن یاسوج در حدود ۶ کیلومتری آن، یک شهر قدیمی به نام «تل خسرو» وجود داشت که زمانی خوانین بویراحمد علیا در آنجا نفوذ کرده بودند در حالی که امروزه به غیر از تپه‌های پراکنده و یک روستا، اثر دیگری از آن نیست.

 

تل خسرو قدمت بیش از دو هزار سال دارد و بناهای معاصر در اطراف آن، بعد از سال ۱۳۰۹ خورشیدی شروع به ساخت شده و تا سال ۱۳۲۳ ادامه داشته و پس از آن متروک شده است.

 

تاریخچه بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های فعال در شبکه بانکی کشور که نقش انکارناپذیری در رشد و اعتلای اقتصاد ملی دارد ، به موجب مصوبه مورخ 1358/7/25 مجمع عمومی بانک ها از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال در تاریخ 1358/9/29 و در قالب شرکت سهامی خاص با مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید و در سال 1360 بانک ایران و روس به آن ملحق شد.

 

بانک تجارت با مجموعه ای از تجربیات و خدمات روزآمد بانکداری که در آن زمان وجود داشت، فعالیت خود را آغاز کرد. بانک تجارت برپایه این مزیت نسبی و همچنین با دارا بودن زیرساخت های غنی انسانی و فنی در زمینه بانکداری که حاصل تجربیات بانک های تشکیل دهنده بود توانست در ارائه بسیاری از خدمات بانکی چه در حوزه بانکداری الکترونیک و چه در حوزه بانکداری بین الملل پیشگام باشد.

پیرو ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ، سهام بانک تجارت به عنوان یکی از بانک های دولتی مشمول واگذاری ، آماده عرضه در بورس شد. تغییر شخصیت حقوقی بانک به سهامی عام و جایگزینی اساسنامه جدید در تاریخ 1387/12/3 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت و آگهی شد و سهام بانک در تاریخ 1388/2/9 در بورس اوراق بهادار پذیرفته و از تاریخ 1388/02/28 در تابلوی بورس اوراق بهادار قرار گرفت.

با توجه به تغییرات به وجود آمده در ساختار مالکیت ، لزوم بازنگری در ماموریت ها و استراتژی های بانک بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. بر همین اساس تحلیل هوشمندانه شرایط بازار ، شناسایی و ورود به کسب و کارهای جذاب و مرتبط با محصولات و خدمات بانکی و مالی برای رفع نیازهای مشتریان و تامین منافع همه ذی نفعان، به عنوان رویکرد مستمر بانک انتخاب شده است.

 

تلاش در جهت مشتری مداری ، تامین منافع پایدار سهامداران و سرمایه گذاران از طریق کسب بازدهی مناسب ، تبدیل شدن به یکی از بزرگترین بانک های بورسی از حیث میزان سرمایه ، تلاش برای ایفای مسئولیت های اجتماعی ، کسب جایگاه برتر از حیث مانده پذیرش تعهدات درمیان فعالان سیستم بانکی ، اعتماد روزافزون مردم به بانک به عنوان حافظ منافع سپرده گذاران و تامین کننده منابع مالی چرخه اقتصاد کشور و همچنین کسب عنوان بانک برتر از حیث تلاش برای بهبود مستمر در فرآیندهای افزایش دهنده بهره وری نشان از حرکت بانک به سمت ایجاد تغییرات بنیادین دارد.

از جمله مسئولیت های اجتماعی بانک نیز می توان به مشارکت در احداث برخی اماکن آموزشی و بهداشتی در نقاط محروم کشور، مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، اعطای کمک های مالی و پرداخت تسهیلات به هموطنان آسیب دیده از حوادث طبیعی، حمایت مالی از جشنواره های دانشجویی و نیز اعطای تسهیلات به صنایع سازگار با محیط زیست اشاره کرد.

 

هم اکنون ، بانک تجارت با سرمایه ای معادل 223.926 میلیارد ریال، 19.000 نفر پرسنل و با به کارگیری فناوری های نوین، ارائه خدمات متمایز به مشتریان در بیش از 1600 شعبه ریالی و واحد ارزی در سراسر کشور جزو بزرگترین بانک های تجاری کشور و مورد اعتماد بانک های معتبر بین المللی است.

منبع : باحال مگ 

 

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *