hambergermenu

لیست ۵ پت شاپ برتر شیراز

این روزها که ورود اجناس اورجینال مرتبط با حیوانات خانگی به کشور بسیار مشکل است، پت شاپ‌های بسیاری اقدام به فروش محصولات غیر اورجینال و غیر استاندارد می‌کنند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین پت شاپ در کلانشهرهای ایران از جمله شیراز کمک می‌کند تا بدون ریسک خرید محصولات بی‌کیفیت، از سلامت پت دلبندتان مراقبت کنید. در این مقاله با بررسی کارشناسانه و رضایت مشتریان، لیست 5 پت شاپ برتر شیراز را تهیه کرده‌ایم.

 

اگر شما نیز صاحب پت پشمالویی هستید، تا پایان همراه ما باشید تا لیست 5 پت شاپ برتر شیراز را بررسی کنیم.

 

چرا باید از بهترین پت شاپ خرید کنید؟

شاید در ذهن‌تان سوال باشد که علت تاکید به خرید از بهترین پت شاپ‌ها چیست؟ چرا نمی‌توان به پت شاپ‌های دیگر اعتماد کرد؟ متاسفانه، در حوزه حیوانات خانگی به دلیل ممنوعیت واردات گسترده لوازم، ویتامین، غذای پت و… قیمت‌های چند برابری این محصولات را در ایران شاهد هستیم. به همین دلیل، سود سرشاری از کالاهای تقلبی در این حوزه به سودجویان می‌رسد.

 

همین موضوع موجب شده است تا ویتامین بیفار، پودر مفاصل دکتر کلادرز، غذای خشک رویال، جوسرا، رفلکس یا برندهای دیگر، همگی در انواع تقلبی موجود باشند!

 

در این شرایط شما هزینه بالایی برای تهیه بهترین برند محصولات پت می‌پردازید اما کالایی که دریافت می‌کنید، بسیار پرریسک است و جان پت شما را تهدید می‌کند. بدیهی است که خرید از لیست 5 پت شاپ برتر شیراز می‌تواند تمام این نگرانی‌ها را از بین ببرد. در ادامه به بررسی و معرفی پنج پت شاپ برتر در شهر شیراز می‌پردازیم:

 

پت راید مارکت

 

1- پت شاپ پت راید

در صدر لیست 5 پت شاپ برتر شیراز، پت راید قرار دارد. پت راید مارکت یکی از کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین وب سایت‌هایی است که برای تهیه لوازم مربوط به حیوانات خانگی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

پت شاپ پت راید با دارا بودن امکانات مختلف، اجازه می‌دهد تا از بین محصولات متنوع بهترین محصولات مدنظرتان را پیدا کنید. این پت شاپ مطابق با نیاز صاحبان پت از روزهای شیوع کرونا در کنار ما است.

 

ارسال محصولات اورجینال به سراسر کشور و تامین به موقع محصولات یکی از ویژگی‌هایی است که پت راید را در دسته بندی لیست 5 پت شاپ برتر شیراز قرار داده است.

 

پت راید یک فروشگاه بدون مجوز نیست! این مجموعه حرفه‌ای زیر نظر شرکت همیار دام نارین فعالیت می‌کند. به همین دلیل، شما با یک مجموعه حرفه‌ای ثبت شده مواجه هستید. چارچوب‌های فعالیت پت راید به گونه‌ای است که آرامش و آسایش صاحبان پت را فراهم می‌کند تا همه چیز به بهترین شکل ممکن رقم بخورد. حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی قوی و حرفه‌ای تیم پت راید موجب شده است تا اعتمادسازی مطلوبی در مخاطب ایجاد شود.

 

سرویس دهی پت راید در شیراز بسیار حرفه‌ای است و شما می‌توانید هر ساعت از شبانه روز، به اقلام مورد نیازتان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را سفارش دهید.

 

آدرس وب سایت: https://pr-market.ir/

 

شماره تلفن: 09309567597

 

2- پاپی پت شاپ

پاپی پت شاپ در محله سنگ آبد شیراز واقع شده است. بسیاری از حیوان دوستان و صاحبان پت در این حوالی، به خوبی با خدمات پاپی پت شاپ آشنا هستند. ارائه بهترین برندهای تشویقی مخصوص سگ، غذاهای خشک اورجینال از برندهای اروپایی، ترک و ایرانی، اسباب بازی‌های سرگرم کننده مخصوص گربه، سگ، پرندگان و خزندگان همگی از جمله آیتم‌هایی است که در این پت شاپ عرضه می‌شود.

 

کیفیت محصولات پاپی پت شاپ، بسیار بالا است و شما با خیال آسوده می‌توانید دست به خرید بزنید. متاسفانه، این پت شاپ دارای وب سایت و فروش آنلاین از طریق سایت نیست و تنها می‌توانید از طریق اینستاگرام پاپی پت شاپ با آن‌ها در ارتباط باشید. معمولا به‌روزترین محصولات حوزه حیوانات در این پت شاپ یافت می‌شود. شما می‌توانید با خیال آسوده از محصولات تخصصی حیوانات خرید کنید.

 

آدرس: شیراز، بلوار شهید قدوسی، خیابان قدوسی 11/1 غربی، پت شاپ پاپی پت

 

شماره تلفن: 07136319025

 

 

3- پت شاپ ژیوان

یکی از مشهورترین پت شاپ‌های تهران و شیراز، همین ژیوان است. خدمات رسانی در ژیوان چارچوب‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل، تمام مشتریان آن به خوبی می‌دانند که از کجا خرید می‌کنند.

 

احترام به حیوانات و مراقبت از حیوانات بی سرپرست به شدت در این مجموعه پررنگ است. ارائه محصولات باکیفیت و حرفه‌ای نیز می‌تواند زمینه‌ساز جذب مشتری بیشتر در این مجموعه باشد.

 

تیم ژیوان به عنوان یک فروشگاه ملزومات حیوانات خانگی شناخته می‌شود و غیر از غذای خشک، ویتامین‌ها، مواد مغذی و تشویقی های گوناگون می‌توانید نسبت به تهیه لباس‌های رنگارنگ مخصوص پت، قلاده‌های حرفه‌ای خارجی و ایرانی، جای خواب، لانه و لوازم حمل حیوانات خانگی نیز اقدام کنید. پت شاپ ژیوان یکی از پت شاپ‌های زنجیره‌ای این منطقه است که با خیال آسوده می‌توانید از آن خرید کنید و کالاهای اورجینال و باکیفیت تهیه کنید.

 

یادتان باشد که ژیوان به‌روزترین کالاهای حوزه تخصصی حیوانات را ارائه می‌کند و تنوع محصول بسیار چشم‌گیری دارد.

 

آدرس: شیراز، بلوار چمران (ابیوردی) قبل از زیرگذر چمران (پل زرگری) برج پزشکی ساعت، پت شاپ ژیوان

 

شماره تلفن: 07136274484 – 07136274211 – 09204642009

 

 

4- پت شاپ های پت

پت شاپ های پت، به عنوان یکی از گزینه های 5 پت شاپ برتر شیراز است. این پت شاپ واقع در درمانگاه دامپزشکی های پت است. سال‌ها فعالیت درخشان این کلینیک با دارا بودن بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی کاملا شناخته شده است.

 

پت شاپ های پت نیز بخش مهمی از دپارتمان تامین نیاز صاحبان حیوانات خانگی است. به دلیل اشراف کامل افراد در این کلینیک می‌توانید با خیال آسوده دست به خرید بزنید و هر آنچه برای پت دلبندتان نیاز دارید را تهیه کنید. محصولات باکیفیت و اورجینال در این پت شاپ ارائه می‌شود.

 

آدرس : شیراز ، بلوار بعثت ، روبروی استخر هوابرد ، حدفاصل کوچه 25 و 27 ، درمانگاه دامپزشکی های پت

 

شماره تلفن: تلفن : 07136480252

 

آدرس سایت: https://hipetvetclinic.com/

 

 

5- پت شاپ لی پت

یکی دیگر از کاندیدهای لیست 5 پت شاپ برتر شیراز، پت شاپ لی پت است. در این پت شاپ می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید.

 

محصولات باکیفیت و اورجینال در این فروشگاه به راحتی عرضه می‌شوند. غذای خشک و تمامی ملزومات بهداشتی و لوازم مربوط به نگهداری از حیوانات، همگی در لی پت موجود است.

 

تنوع کیف های حمل و لانه های مخصوص در این مجموعه بسیار بالا است و اکثر سرپرستانی که عاشق تنوع هستند، به این پت شاپ مراجعه می‌کنند. یادتان باشد که خرید لباس از لی پت نیز گزینه مناسبی است؛ چرا که تنوع بسیار بالایی ارائه می‌شود. شما از طریق اینستاگرام لی پت و خرید حضوری می‌توانید محصولات مدنظرتان را تهیه کنید.

 

آدرس: شیراز، خیابان ستارخان، خیابان نمازی، بین کوچه ۲۲و۲۰، پت شاپ لی پت

 

شماره تلفن: ۰۷۱۳۶۲۸۵۸۶۷

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *