hambergermenu

محبوب‌‎ترین مدل‌های دستبند برندهای معروف

محبوب‌‎ترین مدل‌های دستبند برندهای معروف

 

محبوب‌‎ترین مدل‌های دستبند برندهای معروف

 

مدل‌های مختلف و متنوع بسیار زیادی برای دستبند طلا توسط برندهای معروف و محبوب دنیای طلا و جواهر ارائه شده است. این زیور زیبا و چشم نواز بیشتر از سایر زیورآلات در معرض دید قرار داشته و جلب توجه می‌کند، برای همین بیشتر از بقیه زیورها توسط بانوان جوان و حتی میان‌سال مورد استقبال قرار گرفته است. در همین راستا برندهای مشهوری مانند: ون کلیف، کارتیر، هرمس، تیفانی و … اقدام به تولید دستبندهای خاص برند خود نمودند تا همه بتوانند با خرید جدیدترین دستبندهای طلا زنانه از زیبایی دلفریب و جذابیت این زیور محبوب استفاده کنند. در ادامه شما را با برخی از این دستنبدها آشنا می‌کنیم.

 

دستبند ون کلیف

ون کلیف یکی از برندهای معروف در زمینه جواهرت است که به دلیل کیفیت بالا، طرح های خاص، زیبا و ماندگاری طولانی، بسیار در بازار جواهرات محبوب است. دستبندهای ونکلیف، شامل طرح های مختلفی از جمله کلاسیک و مدرن و شیک می‌باشند. یکی از محبوب‌ترین طرح‌های آن دستبند با طرح گل شبدر 4 پر می‌باشد. که در کالکشن‌های مجموعه گالری طلا روبی به راحتی می‌توانید نمونه‌های زیبای این طرح را ببینید.

 

دستبند لاو کارتیر

یکی از تولیدات منحصر به فرد و متفاوت برند کارتیر که شهرت جهانی دارد، “دستبند عشق “آن می‌باشد. این دستبند که توسط آلدو چیپولو طراحی شده است، دارای یک مکانیزم خاص و جالب است که بر رو مچ دست فیکس می‌شود و یک پیچ گوشتی مخصوص دارد که در هنگام خرید محصول ارائه می‌گردد. از این پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن دستبند و فیکس کردن آن استفاده می‌کنند.

 

دستبند تی تیفانی Tiffany T

 

دستبند تی تیفانی Tiffany T

 

دستبند تی تیفانی یکی دیگر از دستبندهای معروف است، وجود حرف T در وسط این دستبند یک سادگی بسیار ظریف و زیبا ایجاد کرده و درخشش بی‌نظیر آن از طریق انعکاس نور چشمگیر بودن دستبند را دو چندان کرده است. زمانی که قسط خرید جدیدترین دستبندهای زنانه را دارید، کافی است به گالری طلا روبی مراجعه کرده و از طرح‌های مختلف و دستبندهای برندهای مطرح دنیا، دیدن کرده و انتخاب خود را انجام دهید.

 

دستبند V لویی ویتون

قبل از طراحی‌های مینیمال لویی ویتون، استفاده از طلا و جواهرات، سنگ‌ها و مرواریدهای خاص، مختص طبقه اشراف‌زاده و ثروتمندان بود و اکثرا بانوان متاهل از آن‌ها استفاده می‌کردند. اما طراحی‌های هنرمندانه لویی ویتون توانست راه را برای استفاده خانم‌های جوان باز کرده و به زیبایی آن‌ها بی‌افزاید. دستبند V لویی ویتون که در نهایت دقت و ظرافت طراحی شده، یکی از همین زیورآلات بی‌نظیر است.

 

دستبند دیوید یورمن

دیوید یورمن، الگوی بی‌انتهایی از الهام، نوآوری و صنعتگری کامل است. شروع معروفیت طرح جواهرات یورمن از دستبند Cable Classic بود. این طرح به مارپیچ نیز معروف بوده و شامل میله‌های فلزی صاف است که به آرامی دور یکدیگر می‌پیچند. نقش کابل از بدو تاسیس در قلب طراحی‌های یورمن قرار داشته و از فرم‌های در هم تنیده‌ای که در طبیعت و معماری باستان و مدرن دیده می‌شود، الهام گرفته شده است.

 

دستبند دیوید یورمن

 

دستبند هرمس

برند هرمس یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین برندهای جواهرات است، از سبک‌های جذاب و محبوب برند هرمس در جواهرات، دستبند طلا آن معروف به Clic Clacاست. البته نام اصلی آن دستبند H هرمس می‌باشد. قفل دستبند به شکل H برجسته می‌باشد و به خاطر اینکه در هنگام باز و بسته شدن دستبند صدای جالبی به گوش می‌رسد، آن را Clic Clac می‌نامند.

 

دستبند زنجیری CC شانل

دستبندهای زنجیری همیشه بهترین و مهم‌ترین قسمت از زیورآلات به حساب می‌آیند. به خصوص دستبند زنجیری CC شانل که یکی از دستبندهای مورد علاقه بانوان جوان و میان‌سال است که می‌توانند به راحتی از آن در تمام مراسم و مهمانی‌ها استفاده کنند. زیبایی و سادگی این دستبند نشان دهنده اوج خلاقیت طراحان خوش ذوق برند شانل می‌باشد.

 

دستبند گره celine

این دستبند نشان دهنده تنیده شدن دو روح در یک روح است و به طریقی می‌خواهد پیام دوست داشتن را برساند. این دستبند زیبا و در عین حال ساده، به طرز شگفت‌انگیزی با زرق و برق خیره‌کننده خود توانسته محبوبیت بسیاری برای خود رقم بزند.

 

کلام آخر

دستبند‌ها جزو لاینفک جعبه جواهرات هر بانوی شیک پوش و خوش استایل است، حال که با معروف‌ترین آن‌ها آشنا شده‌اید، به راحتی می‌توانید برای خرید جدیدترین دستبندهای زنانه به گالری طلا روبی مراجعه کرده و انتخاب مناسب سیلقه خود را داشته باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *