hambergermenu

محسن افشانی آبروی ریحانه پارسا را برد!

محسن افشانی یکی از بازیگران پرحاشیه کشورمان با توجه به حواشی اخیر ریحانه پارسا در طی یک نوشته در فضای مجازی به او طعنه و کنایه زد.

 

محسن افشانی آبروی ریحانه پارسا را برد!

 

اولین برنامه اش در مجری گری آستانه بود بعد در برنامه های «ما دو تا»، «بوم سفید» و «سلام بهار» نیز به عنوان مجری ظاهر شده و در حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته است.

 

شیرین ترین خاطراتش رو اتفاقاتی می داند که در حین مجری گری زنده برایش اتفاق می افتد.

 

بازی محسن افشانی در سریال ترانه مادری به همراه سیاوش خیرابی زمینه به شهرت رسیدند و شروع بازیگری محسن افشانی بود که با توجه به سن و سال کم تجربه چندین تهیه کنندگی و کارگردانی را در کارنامه هنری خودش دارد با هم کارنامه هنری محسن افشانی را مرور می کنیم.

 

سویل خیابانی دختری تبریزی الاصل و یک اسفند ماهی زرنگ است او پیش از آشنایی اش ؛ محسن افشانی را نمیشناخته و صرفا به دلیل چشم های‌ رنگی محسن از او خوشش آمده بود.

 

پدر سویل آقای علیرضا تیانی خیابانی مشهور به علیرضا خیابانی پروفسور و پژوهشگر است و همچنین کارخانه دار نیز می‌باشد.

 

که در رشته ی هنر و ادبیات فعالیت می‌کند و کتاب شعر هایی نیز از او به زبان پارسی و آذری به چاپ رسیده است.

 

همچنین آخرین آلبوم سالار عقیلی نیز ؛ شعر هایش را پدر سویل سورده است.

 

درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی

همسر  محسن افشانی  در خصوص در خواست طلاقش گفت: ۷ ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تکمین قرار دارد که  محسن افشانی  روز اول عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به ۲ میلیارد و بار آخر وکلی محسن افشانی عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد.

 

محسن افشانی  تهدید کرده بود اگر دست روی خانه بگذارم عکس‌های خصوصی ام را منتشر می‌کند که بعد از آن عکس‌های خصوصی من در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که شکایت کردم و پلیس فتا نیز پس از بررسی‌های دقیق اعلام کرد که این تصاویر توسط محسن افشانی منتشر شده است.

 

سویل خیابانی گفت: صحفه اینستاگرامی بسته شد و هفته آینده حکم دادگاه بخاطر انتشار تصاویر خصوصی من از سوی محسن افشانی صادر خواهد شد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *