hambergermenu

مصدومیت عثمان دمبله : بی رحمانه و بد

مصدومیت عثمان دمبله : بی رحمانه و بد .

 

با بخش اخبار ورزشی از مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید .

 

در کنار دمبله هستیم.

 

طبق گزارش اسپورت ، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا برای تعطیلات کریسمس آماده میشود. سرمربی تیم در مورد مسائل فعلی باشگاه صحبت کرده و به مصدومیت طولانی مدت عثمان دمبله نیز اشاره هایی کرده است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

 

مصدومیت عثمان دمبله :

مصدومیت اخیر او بسیار شدید و بی رحمانه بود چرا که دمبله از لحاظ ذهنی و جسمی خوب کار کرده بود. دمبله آرام آرام در حال ریکاوری مصدومیتش است و ما نیز بهش کمک میکنیم تا دوباره شرایط بازی را پیدا کند. مصدومیت او از لحاظ عاطفی به بازیکن ضربه وارد کرده اما ما میخواهیم که نمایش های او را در زمین مسابقه تماشا کنیم و لذت ببریم.

 

فاتی و پرز :

ورود آن ها خبر بسیار خوبی برای باشگاه است. آن ها بازیکنانی هستند که ما نه تنها برای آینده بلکه برای حال باشگاه نیز روی آن ها حساب خواهیم کرد.

 

فرنکی دی یانگ :

فرنکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد اما احساس میکنم که هنوز میتواند چیز های بیشتری به تیم اضافه کند.

 

گریزمان :

گلزنی تنها توانایی گریزمان نیست چرا که او در دفاع کردن هم به تیم کمک میکند. او میداند که چه زمان باید در میانه زمین ( نزدیک به خط هافبک ) و چه زمان به گوشه ها برود. ما از داشتن او خیلی خوشحال هستیم.

 

امضا های جدید :

آن ها به تدریج در حال مچ شدن هستند. این بازیکنان وارد تیم شدند تا ما را برای رسیدن به اهدافمان کمک کنند من امیدوارم که تلاش های باشگاه ثمر بخش باشند.

 

جونیور و نتو :

آن ها مطابق آن چه که انتظار داشتیم عمل میکنند. وقتی فیرپو مجبور شد جانشین آلبا مصدوم شود به خوبی کارش را انجام داد. در مورد نتو نیز او همیشه آماده بازی و رقابت است.

 

مسی :

لئو یک استعداد خالص است اضافه کردن ستایش های جدید به آن چه که در مورد مسی گفته میشود دشوار است. مسی در هر بازی بزرگی و استعداد خودش را نشان میدهد.

 

پیروزی خارج از خانه مقابل اتلتیک مادرید :

این نوع پیروزی ها همیشه شما را رو به جلو سوق میدهد , بازی در واندا امسال قابل توجه بود زیرا همه ما میدانیم که بازی کردن در آن ورزگشاه به چه معنی است ما 90 دقیقه آن جا با برنامه کار کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

 

او درباره بازی های لالیگا امسال گفت:

پیروزی در بازی های لیگ پیچیده است , هر بازی شما باید بشدت اذیت شوید ,و زحمت بکشبد , اگر به فصل گذشته نگاه کنید ما در نیم فصل اول 2019 فقط یک باخت مقابل سلتا داشتیم و در صدر بودیم , بعضی از بازی های که این فصل از دست داده ایم طبیعی نیستند اما خب  هیچوقت هم بازی را نبازید هم خودش طبیعی نیست !

 

تمرکز روی این فصل :

ما چند بازی را باخته این و در برخی قسمت ها مشکل داشتیم باید روی آن ها تمرکز کنیم تا مشکل را حل کنیم , باید در مقابل رقبا های که برای ما مشکل ایجاد کرده اند دقیق تر باشیم, بازی های بوده که در مدت زمان کمی دو گل به ما زده اند ما باید این مشکلات را پیدا کنیم و آن را حل کنیم.

 

عملکرد تیم در لیگ قهرمان اروپا :

با وجود گروه سخت در لیگ قهرمانان اروپا اما تیم بازی ها را به خوبی شروع کرد با توجه به شخصیت لیگ قهرمانان و همچنین معنی این لیگ برای تیم ما این برای ما مهم بود که قبل از بازی با اینتر تکلیف خودمان را درباره صعود مشخص کنیم. ما در گروه پیچیده ای حضور داشتیم اما به عنوان تیم اول صعود کردیم.

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *