hambergermenu

مهاجرت از Google به Bing – با جستجو در bing کسب درآمد کنید!

Bing یکی از موتورهای جستجو است که اخیرا با افزایش امکانات و افزودن ویژگی های منحصر به فرد به رقیبی جدی برای گوگل تبدیل شده و کاربران زیادی را وادار به مهاجرت از گوگل به بینگ کرده است. بخش تکنولوژی باحال مگ این موضوع را بررسی می کند.

 

شرکت های ارائه دهنده موتورهای جست و جو با ارائه انواع امکانات جدید در جهت رقابت با یکدیگر و جذب بیشتر مخاطب تلاش می کنند.

اگر چه بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از موتور جست و جوی گوگل برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنند اما برخی از کارشناسان توصیه می کنند کاربران به دیگر موتورهای جست و جو مانند Bing مهاجرت کنند.

 

کسب در آمد با پاداش های مایکروسافت

 

اولین علت، جست و جو و کسب درآمد با پاداش های مایکروسافت می باشد.

پاداش های مایکروسافت به این معنی است که کاربران موتور جست و جوی Bing در هر جست و جوی اینترنتی ۵ امتیاز کسب می کنند و ممکن است این امتیازها در طول یک روز به ۱۵۰ هم برسد.

 

کاربران با استفاده از ویندوز ۱۰ و مرورگر Edge و یا خرید از فروشگاه های مایکروسافت می توانند در یک ماه ۹۰۰ امتیاز کسب کنند و به ازای امتیازات جمع آوری شده از تخفیف در برنامه های ویندوز و یا حتی استفاده رایگان از این برنامه ها بهره مند شوند.

 

همچنین شرکت مایکروسافت پاداشی را برای خرید کاربران از فروشگاه های آنلاین از جمله آمازون در نظر می گیرد.

ارائه اطلاعات مفیدتر

به عقیده برخی از کارشناسان Bing اطلاعات مفیدتری را نسبت به گوگل در جست و جوی عمومی ارائه می دهد.

سردبیر ارشد وبسایت  PCWorld گفته است تنها در صورتی از موتور جست و جوی گوگل استفاده می کند که قادر نباشد اطلاعات مورد نیاز خود را در Bing پیدا کند.

علاوه بر این، کار کردن با Bing مانع استفاده کاربران از سایر خدمات گوگل مانند Gmail نمی شود.

هنگامی که کاربران در مورد افراد مشهور در Bing جست و جو می کنند، این موتور جست و جو اطلاعات تکمیلی شامل فیلم ها، تصاویر و اطلاعات مربوط به زندگی نامه افراد را نمایش می دهد.

اگرچه مایکروسافت می تواند بهتر از این نتایج جست و جو را برجسته کند اما با پیوند دادن کاربران به صفحات شبکه های اجتماعی، عملکرد رضایت بخشی را برای خود ثبت کرده است.

ایجاد امکانات جدید در جست وجو

یکی دیگر از عوامل مهاجرت کاربران از گوگل به Bing، افزودن امکانات جدید در جست و جوی تصویری توسط موتور جست و جوی مایکروسافت است.

این شرکت یک لایه اضافی از فیلترهای جست و جو را به کاربران خود ارائه می دهد.

امکانات جدید در Bing باعث می شود نتایج جست و جو راحت تر از موتور جست و جوی گوگل در دسترس کاربران قرار گیرد.

 

 

منبع : مجله کلیک

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *