hambergermenu

نظر حسین کلانی در مورد یحیی گل محمدی

نظر حسین کلانی در مورد یحیی گل محمدی : با بخش اخبار فوتبالی از مجله باحال مگ همراه باشید .

 

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است داوران نسبت به سرخ پوشان پایتخت کم لطفی می کنند.

 

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگویی درباره شرایط پرسپولیس گفت: من نمی توانم نظر فنی دهم اما بازی خوبی بود و مهم این است که پرسپولیس توانست به سه امتیاز دست یابد. گل محمدی، کادر فنی و مدیریت باشگاه همگی برای این تیم زحمت می کشند و با آمدن آقای گل محمدی  تیم یک پارچه و کاملا پرسپولیسی شده است. بازیکنانم با همه مشکلاتی که درگیر آن هستند تمام تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران به کار بسته اند و امیدوارم که مشکلات موجود حل شود.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره داربی تهران هم گفت: این بازی تقابل دو تیم خوب پایتخت است و مطمئنا پیش بینی درباره این بازی به دلیل جنبه احساسی آن سخت است.

 

در این بازی ها جدای از رقابتی که بین دو تیم وجود دارد، همه بازیکنان و هواداران خارج استادیوم با یک دیگر رفاقت دارند.

 

امیدوارم که بازی خوبی باشد و هواداران دو تیم از نتیجه راضی باشند و هر تیمی که تلاش بیشتر و عملکرد بهتری داشت، پیروز میدان باشد.

 

او در مورد سه اخطاره شدن و محرومیت شجاع خلیل زاده از داربی اظهار کرد: داوران بعضی مواقع نسبت پرسپولیس کم لطفی دارند و به نظرم خطای صورت گرفته به اندازه ای نبوده که باعث دریافت کارت زرد و محرومیت او از داربی شود.

 

نمی دانم این کم لطفی از کجا سرچشمه می گیرد ولی این را هم باید در نظر گرفت که بشر جایزالخطا است و ممکن است این تصمیمات بدون برنامه و هدف خاصی انجام شده باشد.

 

به هر حال داوران قاضی بازی هستند و برای حیثیت خودش هم که شده تشخیص اشتباه نمی دهد و در این صحنه هم احتمالا دلیل قانع کننده ای برای این تصیم داشته است و شاید در آن لحظه خطای قبلی خلیل زاده را فراموش کرده بود. ولی ما دیدیم در بعضی از بازی ها خطاهایی با شدت بیشتر انجام شده و اتفاقی نیافتاده است.

 

بنظرم این مسائل باید در کمیته داوران مطرح شده و تصمیمی اخذ شود که ضرری به باشگاه ها و بازیکنان وارد نشود. به هر حال بازی سخت و محکمی در آبادان بوده و بچه های تیم آبادان بازیکنان متعصبی هستند و ترجیح دادند که شهر خودشان محکم بازی کنند.

 

کلانی درباره حضور اوساگونا کنار علی علیپور در خط حمله پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به مهاجمی در کنار علی علیپور داشت و قطعا برنامه ای برای خرید این بازیکن از پیش وجود داشته است و مدیریت و کادرفنی طی بررسی های که داشتند به این نتیجه رسیدند که اوساگونا می تواند در خط حمله پرسپولیس مفید باشد.

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *