hambergermenu

پیشنهاد پی اس جی برای تمدید قرار داد نیمار جونیور

پیشنهاد پی اس جی برای تمدید قرار داد نیمار جونیور : با بخش اخبار ورزشی از باحال مگ همراه باشید .

 

بارسلونا تابستان گذشته برای به خدمت گرفتن نیمار تمام تلاش خود را کرد اما در نهایت باشگاه پاریسی راضی به فروش نیمار نشد.

 

طبق گزارش اسپورت بعد از ناامید شدن در تابستان گذشته نیمار جونیور میخواهد برای ادامه روند رو به رشد خود که در چند بازی قبلی PSG شاهد آن بوده ایم ماجراجوی دیگری را با این تیم شروع کند , نیمار در 8 بازی قبلی پاریس 9 گل به ثمر رسانده و احتمال تمدید قراردادش با PSG رو به افزایش است.

 

در حقیقت طبق گزارش ESPN باشگاه پاریسی و نیمار در حال آشتی باهم هستند و حتی بازیکن برزیلی آماده مذاکرات برای تمدید قرار داد با باشگاه پاریسی است , باشگاه پاریسی میداند که متقاعد کردن نیمار با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا دشوار خواهد بود برای همین از حالا دست به کار شده اند.

 

اولین پیشنهاد تمدید در ژانویه 

 

از سوی دیگر نمیتوان کتمان این شد که ناصر الخلیفه رئیس باشگاه PSG  باید برای بدست آوردن شرایط اقتصادی خوب تیم تلاش کند چرا که روی متقاعد کردن نیمار تاثیر خواهد گذاشت . اولین پیشنهاد تمدید قرار داد نیمار در ژانویه به او داده شده است و مشخص است که باشگاه پاریسی از علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن او در تابستان بعدی هیچ واهمه ای ندارد , هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات پیشنهاد اعلام نشده است اما مشخص است که این پیشنهاد از قرار داد فعلی او که درامد سالانه 36.8 میلیون یورو است بیشتر خواهد بود.

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *