hambergermenu

چگونه عطر را بر اساس شخصیت خود انتخاب کنید؟

چگونه عطر را بر اساس شخصیت خود انتخاب کنید؟

انتخاب عطر شما یک چیز کاملاً شخصی است: مانند دکوراسیون منزل، لباس‌ها و رنگ‌های مورد علاقه شما، در واقع عطر یک شکل برجسته از ابراز وجود است. عطر به دلیل ایجاد یک رابطه احساسی بین شما و افراد مانند امضای شخصی شما خواهد شد. اگر امضای شخصی شما کاملا مطابق با شخصیت حقیقی‌تان باشد، افراد با حس کردن این عطر شما را به خاطر خواهند آورد. یک عطر تثبیت کننده شخصیت شما است. حتی اگر شخصیت سردی دارید، یک انتخاب صحیح شخصیت سرد شما را دوست‌داشتنی‌تر خواهد کرد. انگار عطرها به ناخودآگاه افراد نفوذ خواهند کرد.

 

عطرهای گل‌دار برای تیپ های شخصیتی خوش‌رو

گل‌ها بزرگترین خانواده عطر را تشکیل می‌دهند: آنها هنوز هم محبوب‌ترین سبک عطر هستند. یک عطر زنانه با بوی گل‌های بهاری مانند عطرهای شنل همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این‌ها از خوشبو‌ترین و بهترین انواع ادکلن زنانه هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. علاقه مندان به گل، عاشق نور و رنگ‌های بهار هستند. آنها باز، آفتابی، گرم و اجتماعی هستند. آنها ذائقه ظریفی دارند و اغلب کمال‌گرا هستند و ظرافت، مهارت و فداکاری را تحسین می‌کنند. حساس و متواضع هستند، اما معمولاً تمایل دارند که بدون حاشیه و ساده باشند، اگرچه از لحظات شک و تردید در خود رنج می‌برند. آنها عاشق کتان، پنبه و پشم ظریف هستند. دوستداران گل معمولاً بیش از حد درگیر وسایل عطری نیستند: آنها عموماً به دنبال یک استایل کلاسیک زیبا و زیبا هستند که در عین بوی خوش، اعتباری برای هر مناسبتی باشد. آکوردهای مورد علاقه معمولاً گلهایی مانند ماگنولیا، یاسمن، سیکلامن، زنبق، گل رز و زنبق دره هستند.

 

رایحه‌های گرم و شرقی

 

عطرهای گل‌دار برای تیپ های شخصیتی خوش‌رو

 

دوستداران رایحه‌های شرقی احساسات قوی و غنی نسبت به سایر افراد دارند. آنها همه چیز را با غلظتی بیشتر می‌خواهند. مردمی پر زرق و برق، عاشق پیشه و پرشورهستند. بسیار خوش بیان، سخاوتمند، برونگرا و با محبت، اشتهای رشک برانگیزی برای نمایش روزمره زندگی و تمام لذت‌های آن دارند. آنها عاشق ابریشم، ساتن و مخمل‌هایی با رنگ درخشان هستند که با جواهرات عجیب و غریب پوشیده می‌شوند. در عطر آنها به دنبال نت‌هایی مانند چوب های معطر، وانیل، بخور، تنباکو شیرین، عسل و گل‌های استوایی باشید.

 

عطرهای پر زرق و برق، و پیچیده برای شخصیت‌های قدرتمند

افرادی که عطرهایی با نت‌های سرد و کمی شیرین را استفاده می‌کنند بسیار پیچیده، بالغ، جاه طلب و قدرتمند هستند. علاوه بر این، با اعتماد به نفس و قدرتمند به نظر می‌رسند. آنها عاشقان مد و لباس هستند و به خوبی با عطرهای تاثیرگذار آشنایی دارند. اکسسوری و انواع ساعت اورجینال و لوکس را ترجیح می‌دهند. جیر، چرم و ترمه را در استایل‌شان خواهید دید. ظرافت این افراد در استایلی منحربه فرد خلاصه می‌شود. شخصیت‌هایی به شدت کمال‌گرا، محکم و با اعتماد به نفس که برنامه ریزی دقیق و حساب شده‌ای برای همه چیز دارند و طبق اصول و قواعد خاصی عمل می‌کنند.

 

عطرهای میوه‌ای برای شخصیت‌های استوار

ممکن است ذائقه این مردمان خوش ذوق تا حدی با سلیقه شرقی ها همپوشانی داشته باشد. آن‌ها پرجنب‌وجوش، به‌شدت جنسیت‌گرا، پر انرژی، بازیگوش، دارای روحیه‌ای شاد، عجیب و مرموز، با اعتماد به نفس و ماجراجو هستند. تاثیرات عطر روی این افراد به شدت بالا است. آنها احساسات متغیری دارند و می‌توانید خنده و گریه‌ آنها را با عطرهای مختلفی ببینید. رایحه آنها را به خنده و گاهی اشک می‌برد. آنها عطرهای سرشار از نت‌های خامه، شکلات، زردآلو، آلو، هلو، کنیاک و کارامل را ترجیح می‌دهند. افرادی سرشار از شوغ زندگی که با یک عطر مناسب جانی تازه‌تر خواهند گرفت.

 

عطر مرکبات برای افراد خوش بین و شاد

 

عطرهای میوه‌ای برای شخصیت‌های استوار

 

اینها عطرهایی هستند که عموماً جنسیت کاملاً مشخصی ندارند، در نتیجه، آنها اغلب توسط افراد خوش‌بین و شاد انتخاب می‌شوند که چندان تفاوتی میان زن و مرد قائل نمی‌شوند و تنها به بوی خوش مرکبات علاقه دارند. از مشهورترین عطرهایی که طرفداران بسیاری دارد می‌توانیم به بلک اوپیوم اشاره کنیم. عطر با بوی مرکبات و گل که نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند. عاشقان مرکبات به جای اغوا کننده بودن به دنبال پاکی و طراوت هستند. آنها افرادی شاد، برونگرا، عملگرا هستند. آنها عاشق آزادی و زندگی در فضای باز هستند. چندان تجملاتی نیستند و تمیز بودن را به مجلل بودن ترجیح می‌دهند.

 

عطر گیاهان سبز و عطرهای جنگلی برای افراد روشنفکر

عطرهای Fougere از سرخس‌ها، خزه‌ها، گیاهان و اسطوخودوس از یک راز درونی صحبت می‌کنند. فوگرها اغلب مورد علاقه نوع فکری عمیق، شدید و تحلیلی هستند. مردم فوگر غالباً لاغر، لاغر اندام و با چشمان تیره هستند. با سلیقه اما با دقت لباس پوشیده و بی عیب و نقص به نظر می‌رسند. درونگرا، روشنفکر و متفکر هستند و در انتخاب یک عطر مدت زیادی درنگ می‌کنند. متمرکز و متفکر هستند و کارها را به طور کامل و روشمند انجام می‌دهند. فوگرها به ندرت برای جوانان بسیار جذاب هستند. کسانی که تجربه‌ای متفکرانه از دنیا دارند که عطرهای پر زرق و برق و شیطنت آمیز خود را کنار گذاشته اند جذب چنین عطرهایی می‌شوند.

 

عطرهای اقیانوسی مناسب افراد با اعتماد به نفس، باهوش و ظریف

عطرهای اقیانوسی خانواده‌ای بسیار جدیدتر از عطرها هستند و شاید به همین دلیل است که استفاده کنندگان نمی‌توانند به راحتی احساس خود از آن را بیان کنند. شاید عطرهای اقیانوسی شخصیت‌هایی داشته باشند که ویژگی های آب را منعکس می‌کند. آنها واضح و شفاف هستند، اما در عین حال گریزان و نگه داشتن آنها، دشوار است. به طور متناوب مانند یک سیل خروشان یا ساکن و خنک مانند یک استخر روشن. عاشقان اقیانوس عطری را ترجیح می‌دهند که بیدار و زنده، ترد و تمیز باشد. آنها برخی از خصوصیات مشابه با انواع مرکبات دارند. این افراد صریح، با اعتماد به نفس، مستقیم و رو راست هستند و همچنین باهوش و ظریف به نظر می‌رسنداین عطرها برای افراد پر شور و هیجان مماسب نیستند و برای کسانی که بیشتر آرام و متین هستند مناسب به نظر می‌رسند. کمی سرما را در عمق این عطرها می‌توانید حس کنید. حالتی کریستالی با همراهی مرکبات و عطر تندی از اقیانوس را خواهید داشت.

 

انتخاب صحیح و خرید عطر اورجینال می‌تواند یک یادآور عالی از شخصیت شما باشد. با خرید عطری متناسب با ویژگی‌های شخصیتی خود، امضای خود را در حافظه تمام عزیزان خود ثبت خواهید کرد.

 

نویسنده: سارااقبالی

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *