hambergermenu

۲۰ دلیل ضرورت سئو برای وب سایت چیست؟

چکیده : سئو و بهینه سازی وبسایت یکی از مهمترین مواردی هست که باید در روند کسب و کارهای آنلاین آن را درنظر داشته باشیم. در این مقاله سعی داریم که به این مقوله مهم بپردازیم.

 

به بهبود بخشیدن موتور های جست و جو گوگل برای فهمیدن بهتر مطلب های یک وب سایت، دیده شدن در بستر اینترنت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل سئو گفته می شود و وب سایت، سئو سایت نام دارد.

 

در این مقاله مطالبی را در خصوص سئو سایت و ضرورت استفاده از سئو برای وب سایت گرد آوری کرده ایم، در صورتی که می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی کسب کنید لازم است محتوای زیر را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید.

 

۲۰ دلیل ضرورت سئو برای وب سایت چیست؟

 

اهمیت سئو در رشد کسب و کارهای آنلاین

امروزه بیشتر صاحبان مشاغل و کسب و کارهایی که به طور آنلاین فعالیت می کنند، فروش محصولات یا ارائه خدمات خود را در بستر اینترنت و به شکل آنلاین انجام می دهند.

این افراد به وسیله وب سایتی که برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود طراحی کرده اند کالاهای خود را به طور آنلاین به فروش می رسانند؛ پس این مسئله مهم است که وب سایت طراحی شده در دسترس و دید کاربران فضای مجازی و اینترنت باشد.

 

به همین علت افراد وب سایت خود را سئو می کنند و زمانی که وب سایت سئو شده باشد موتورهای جست و جو آن را در نتایج اول گوگل برای کاربران به نمایش می گذارند و به این دلیل است که سئو سایت در رشد کسب و کارهای آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

 

اگر وب سایت ها به صورت اصولی و صحیح بهینه سازی شوند ترافیک آن ها افزایش می یابد و از این طریق تعداد بازدید کننده و فروش آن ها بالا می رود.

به عبارت ساده تر، سئو به گوگل این امکان را می دهد که وب سایت شما را جست و جو کند و طبق کلمات کلیدی، سایت شما را در نتایج صفحات اول موتور های جست و جو نشان دهد.

 

تصور کنید که یک فروشگاه فروش صنایع دستی دارید و به طور شبانه روز نزدیک به چند هزار بار صنایع دستی های مختلف در گوگل سرچ می شود؛ معمولا بیشتر افرادی که فروشگاه فروش صنایع دستی را در موتور های جست و جو سرچ می کنند در همان صفحه اول نتایج گوگل جواب سوال و فروشگاه مورد نظر خود را پیدا می نمایند و دیگر به صفحات بعد نمی روند.

 

پس با این حال اگر وب سایت سئو شده نباشد و در صفحات سوم و بالاتر نتایج جست و جو نمایش داده شود در حقیقت مشتریان زیادی را از دست می دهد.

 

پس نتیجه می گیریم سئو سایت امری  بسیار مهم و ضروری است و اگر درست و اصولی بر روی وب سایت ها پیاده سازی شود می تواند مشتریان فروشگاه را افزایش دهد و در کمترین زمان فروشگاه را به سود بالا برساند.

 

با توجه به نتایج به دست آمده، بیشتر کاربران موتور های جست و جو روی سه تا پنج نتیجه اولی که گوگل برای آن ها به نمایش می گذارد کلیک می کنند و به همین علت است که سایت باید سئو شده و جزو نتایج اول گوگل باشد تا بازدید کنندگان وب سایت و همچنین مشتریان افزایش یابند.

 

اگر فن و روش های سئو سایت به شکل صحیح، اصولی و موفقیت آمیز توسط متخصصان اجرا شود علاوه بر این که رضایت مخاطبان را جلب می کند می تواند باعث جذب مشتری گردد.

 

اگر سئو سایت در نتایج اول گوگل نمایش داده شود کاربران بیشتری به آن اعتماد می کنند و این احتمال وجود دارد که علاوه بر آن که افراد جهت خرید خود از سایت شما استفاده می کنند آن را به دیگران نیز معرفی می نمایند.

 

صاحبان کسب و کارهای آنلاین باید بدانند که پس از سئو سایت و بعد از آن که وب سایت آن ها به رتبه ممتازی در گول رسید نباید آن را متوقف نمایند زیرا الگوریتم و پاسخ های گوگل به طور مرتب در حال تغییر هستند و در مدت زمان های کوتاه مدام به روز رسانی می شوند؛ پس از این موضوع نتیجه گرفته می شود که اگر سئو سایت متوقف شود جایگاه و رتبه سایت در بین افراد کاربر از بین می رود و کسب و کار به موفقیت و نتایج دلخواه نخواهد رسید.

 

دلیل بعدی که به خاطر آن نباید کسب و کار های آنلاین سئوی وب سایت خود را متوقف کنند این مسئله است که به موجب این که بیشتر کسب و کارها وب سایت خود را سئو می کنند، اگر شما سئو سایت خود را متوقف کنید رقیبان شما به راحتی می توانند جای شما را بگیرند و مشتریان زیادی جذب نمایند.

 

ضرورت سئو وبسایت

 

۱۰ نکته ی مهم برای نوشتن قرار داد سئو سایت

۲۰ دلیل ضرورت سئو برای وب سایت چیست؟

در عناوین قبل گفته شد که سئو نقش بسزایی برای قرار گرفتن وب سایت ها در نتایج صفحه اول موتور های جست و جو دارد و ما در ادامه مطلب ۲۰ دلیل برای شما بیان خواهیم کرد تا شما با مطالعه آن پی به ضرورت سئو برای وب سایت ببرید؛ با ما همراه شوید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

1.    سئو یک نوع سرمایه گذاری با سود چشمگیر است و اگر افراد بتوانند با سئو کردن سایت، کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را جزو سه رتبه اول صفحه گوگل قرار دهند بیشترین کلیک روی آن ها صورت می گیرد و این بدین معناست که مشتریان زیادی جذب می شوند و فروش در کمترین زمان بالا می رود و برای شرکت سود آوری دارد.

2.    افزایش فروش از دلایل دیگر ضرورت سئو برای وب سایت است؛ اگر وب سایت در صفحه اول گوگل توسط موتور های جست و جو نمایش داده شود بیش از ۸۵ درصد کاربران بر روی آن کلیک خواهند کرد و سایت می تواند از این طریق فروش خود را افزایش دهد.

3.    فعالیت هایی که سئو انجام می دهد قیمت مشخصی ندارند و ارزششان بیشتر بر روی تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و محتواهای ارزشمند است.

 

4.    بیشتر افراد بر این باور هستند که سئو سایت هزینه های گزافی در بر دارد اما باید بگوییم که سئو کردن سایت یک سرمایه گذاری محسوب می شود و در برابر خدماتی که ارائه می دهد هزینه ناچیزی صرف آن می شود.

 

5.    برای سئو کردن سایت از مطالب مفید و ارزشمند استفاده می شود و گوگل می تواند این محتواهای عالی را شناسایی کند و به نمایش بگذارد.

 

6.    صرفه جویی در زمان و هزینه ها از دیگر دلایل ضرورت سئو برای وب سایت است و اگر سایت به صورت اصولی سئو شود می تواند هزاران مشتری را بدون هزینه اضافی جذب کند.

 

7.    زمانی که وب سایت شما سئو شده باشد و شما برای آن از محتوا و کلمات کلیدی ارزشمند استفاده کرده باشید گوگل آن را به شکل رایگان به نمایش می گذارد.

 

8.    سئو سایت می تواند یک پل ارتباطی بین صاحبان مشاغل و مشتریان باشد و به شرکت ها این امکان را می دهد که تعاملات بهتری با مشتری داشته باشند.

 

9.    سئو در صدر جدول تجارت قرار گرفته است و این بدین معناست که اگر به خوبی از آن استفاده نشود مشکلات جدی به وجود می آورد.

 

10.    سئو سایت اگر به صورت اصولی اجرا شود می تواند نام شرکت و برند را بر سر زبان ها بیاندازد.

 

11.    عنوان و مطالب جزو مهم ترین موارد در وب سایت ها به شمار می آیند و به همین علت کاربر با خواندن آن ها جذب می شود.

 

12.    سئو سایت موجب می شود که افراد در مدت کوتاه به سود بالا برسند و در صفحه اول گوگل قرار بگیرند.

 

13.    سئو سایت به عنوان یک ابزار حرفه ای با به کارگیری فرایندهای مختلف می تواند آمار دقیقی را از رقبا به دست آورد.

 

14.    سئو سایت می تواند کلمات و مطالبی را که موجب ترافیک سایت شما می شود را بیابد.

 

15.    سئو از نظر هزینه جزو مقرون به صرفه ترین روش های دیجیتال مارکتینگ است و نرخ ثابتی دارد.

 

16.    سئو سایت با در نظر داشتن جزئیات می تواند افراد را در مدت کم به موفقیت برساند.

 

17.    با سئو سایت می توان با هزینه کم در صفحه اول گوگل قرار گرفت و بازدید کننده را افزایش داد.

 

18.    سئو کردن وب سایت هیچ محدودیتی برای مکان به وجود نمی آورد.

 

19.    افراد باید در نظر داشته باشند به غیر از صفحه ای که دارند بر روی عوامل خارجی وب سایت که بک لینک ها هستند توجه ویژه ای نمایند چون دارای ارزش و اعتبار بیشتری هستند.

 

20.    سئو غیر قابل پیش بینی است و برای سئو سایت اگر از افراد متخصص استفاده شود افراد در مدت کم شاهد نتایج موفقیت آمیز خواهند بود.

 

سئو سایت در اصفهان

 

سئوی داخلی و سئوی خارجی

سئو با توجه به فرایند هایی که دارد به دو دسته سئوی داخلی و سئوی خارجی تقسیم می شود.

 

سئوی داخلی این گونه تعریف می شود که انجام برخی فعالیت ها برای بهینه سازی موتور های جستجو در خود سایت انجام می شود.

 

اما سئوی خارجی همان طور که از نامش مشخص است فعالیت های آن خارج از سایت انجام می شود تا رتبه بهتری از گوگل دریافت نماید و لینک سازی یکی از موثرترین متدها در سئوی خارجی می باشد که در این روش با لینک هایی که برای یک وب سایت ایجاد می شود بازدید کنندگان را برای مراجعه به وب سایت راغب می سازد.

 

برای مشا.ره رایگان در خصوص سئو و بهینه سازی وب سایت در اصفهان با شرکت بهیدو تماس بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *