hambergermenu

آفرینش فضاهای منحصر به فرد در طراحی ویلاهای مدرن

 

آفرینش فضاهای منحصر به فرد در طراحی ویلاهای مدرن

 

آفرینش فضاهای منحصر به فرد در طراحی ویلاهای مدرن طیف گسترده‌ای از سبک‌ها را شامل می‌شود. یک ویلای مدرن می‌تواند شبیه خانه‌های مدیترانه‌ای و اسپانیایی باشد یا خانه‌های معاصر و دارای سبک‌های آینده‌نگر باشد. ویلای مدرن معمولاً دارای اتاق‌هایی است که به یکدیگر راه دارند و سقف خانه‌ها بلند است.

 

این نوع ویلاها دارای پنجره‌های زیادی هستند و نور زیادی وارد ویلا می‌شود. تراس، بالکن و فضای نشیمن بزرگی دارد. در این مطلب می‌خواهیم به طراحی فضاهای بسیار بی‌همتا در این نوع ویلاها بپردازیم. چنانچه شما نیز به دنبال طراحی ویلای مدرن هستید این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

عناصر اصلی در آفرینش فضاهای منحصر به فرد در طراحی ویلاهای مدرن

 

عناصر اصلی در آفرینش فضاهای منحصر به فرد در طراحی ویلاهای مدرن

 

برای ساخت یک فضای منحصر به فرد در ویلای مدرن نیاز به رویکردی مشترک بین کارفرما و همه متخصصان درگیر در پروژه مانند معماران، طراحان داخلی، تیم‌های ساختمانی، پیمانکاران، طراحان نور و غیره دارید.

 

طراحی فضاهای نشیمن دلباز و جادار

در طراحی منحصر به فرد ویلاهای مدرن شما می‌توانید از نشیمن‌هایی استفاده کنید که دارای سقف‌های بلندی هستند. این نوع از طراحی فضای شما را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد. شما می‌توانید در نشیمن خود از لوسترهای بزرگ با ارتفاع استفاده کنید که فضا را لوکس‌تر می‌کند.

 

پرده‌های بلند برای این نوع از سالن‌ها بسیار زیبا می‌شود. در این نشیمن‌ها از پنجره‌هایی بزرگ با تعداد زیاد استفاده کنید تا سالن را بزرگ‌تر نمایش دهد. طراحی ویلاهای مدرن برای شما سبک زندگی آرام‌بخشی را در فضایی بزرگ فراهم می‌کند. به این نکته دقت داشته باشید که فضا را کم‌رنگ نگه دارید.

 

امکانات برای آفرینش فضاهای منحصر به فرد در طراحی ویلاهای مدرن

در ویلاهای مدرن می‌توانید به دلیل فضای بزرگی که در اختیار دارید از استخرهای سرپوشیده، بار خانگی، کتابخانه، سالن بدنسازی خانگی و سینمای خانگی استفاده کنید. طراحی فضای بیرونی ویلا باعث می‌شود که ویلا مدرن‌تر به نظر برسد یا خیر. باتوجه‌به بودجه خود و قیمت خدمات طراحی ویلا می‌توانید این جزئیات را به ویلای خود اضافه کنید.

 

برای داشتن یک ویلای مدرن با طراحی منحصر به فرد از ایوان برای بیرون ویلا استفاده کنید. مناطق آرامش‌بخش در خانه و مناطق بیرونی مانند گوشه‌های مطالعه آرام، فضاهایی برای استراحت در کنار استخر، اضافه‌کردن آب‌های روان چه در داخل یا خارج از منزل را برای طراحی ویلاهای کوچک و بزرگ در نظر داشته باشید.

 

دکور ویلاهای مدرن برای داشتن فضای منحصر به فرد

در طراحی دکوراسیون داخلی ویلاهای مدرن از سبک‌های ساده و رنگ‌های خنثی بیشتر استفاده کنید. این کار تمیزی و آرامش بیشتری را منعکس می‌کند. ویلاهای مدرن دارای خطوط صاف و تمیزی هستند. هنر مدرنیسم پالت رنگی خنثی، عناصر صنعتی، رنگ‌های اصلی و مبلمان ساده را برای منحصر به فرد شدن ویلای شما پیشنهاد می‌دهد.

 

استفاده از این عناصر فضایی دنج و خنک را برای شما ایجاد می‌کند.

 

استراتژی‌های طراحی غیرفعال یکپارچه

 

استراتژی‌های طراحی غیرفعال یکپارچه

 

حیاط یک استراتژی طراحی غیرفعال یکپارچه برای ویلا به شمار می‌رود. طراحی مدرن از حیاط که از زمان‌های قدیم بسیار موردتوجه بوده است برای فضا دادن بیشتر به خانه و نوردهی بالا استفاده می‌کند. حیاط می‌تواند به‌عنوان واحد مرکزی در یک ویلای مدرن قرار بگیرد.

 

علاوه بر حیاط می‌توانید برای آفرینش فضای منحصر به فرد در طراحی ویلاهای مدرن از تهویه متقاطع پیشرفته، پنجره‌های بزرگ و قابل‌اجرا، عایق‌بندی بهینه، محفظه هوابند برای فضای خارجی ویلا استفاده کنید.

 

طراحی داخلی ویلاهای مدرن

در این قسمت شما می‌توانید از کمدهای داخلی، آشپزخانه‌های اوپن با جزیره، ترکیبی از آشپزخانه‌های داخلی و خارجی، انبارهای داخل خانه و حمام‌های آبگرم برای ساخت یک فضای کاملاً مدرن استفاده کنید. شما می‌توانید برای حیوانات خانگی خود نیز اتاق‌های مخصوصی را در نظر بگیرید.

 

در ویلاهای بزرگ می‌توانید از اتاق‌های سرگرمی، خانوادگی، غذاخوری یا بازی مجزا برای گردهمایی با خانواده و یا دوستانتان استفاده کنید. نورپردازی در مدرن نشان‌دادن ویلا بسیار تأثیرگذار است. ترکیب نور با مواد و بافت محصولات خانه ارتباط دارد.

 

در طراحی داخلی می‌توانید قسمت نشیمن را به یک فضای دوبلکس با پله‌های چوبی و پنجره‌های بزرگ در اطراف تبدیل کنید.

 

قیمت طراحی ویلا در ویلاهای مدرن به چه صورت است؟

در هنگام طراحی برای برآورد قیمت طراحی ویلا نیاز است تا نیازها و پتانسیل پروژه، نوع فضاسازی‌ها و اجرای دکور را در نظر گرفت. با محاسبه تمامی این کارها که توسط شرکت طراحی در اختیار شما قرار می‌گیرد قیمت نهایی طراحی را می‌توانید داشته باشید. برای این کار پیشنهاد می‌شود به سایت شرکت زمان استودیو مراجعه کنید و با کمک مشاوران سایت به طراحی موردنظر خود با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برسید.

 

سخن نهایی

ایجاد ویلای مدرن و رویایی شما نیاز به یک گروه مجرب و متخصص دارد. افراد تیم زمان استودیو نیاز شما برای طراحی عالی و منحصر به فرد با قیمت طراحی ویلا به‌صورت کاملاً منصفانه برطرف می‌کنند. به کمک متخصصین سایت زمان استودیو زیباترین طراحی‌ها را برای ویلا و منزل خود تجربه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *