hambergermenu

مهم‌ترین معیارهایی که برای انتخاب بهترین پارچه برای مبل‌ راحتی باید به آن‌ها توجه کرد

اهمیت انتخاب پارچه مناسب برای مبل راحتی

توجه به نوع پارچه یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید مبل راحتی به شمار می‌آید. به منظور انتخاب بهترین پارچه برای مبل راحتی باید به پارامترهای مختلفی مانند زیبایی، لطافت، دوام و ماندگاری و … توجه کرد.

 

از آنجا که مبل‌های راحتی آیتم‌های بسیار کاربردی هستند و در طول روز افراد مختلفی برای نشتن و استراحت از آن‌ها استفاده می‌کنند، پارچه این مبل‌ها به سرعت کثیف می‌شوند.

 

در نتیجه پارچه انتخابی برای این مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوان آن را به سادگی تمیز کرد. در این مطلب، قصد داریم تا شما را با بهترین نوع پارچه برای مبلمان راحتی خانگی و اداری آشنا کنیم.

 

مهم‌ترین معیارهایی که برای انتخاب بهترین پارچه برای مبل‌ راحتی باید به آن‌ها توجه کرد

 

برای انتخاب پارچه مبل راحتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بسیاری از افرادی که قصد خرید انواع مبل راحتی را دارند، نمی‌دانند که برای انتخاب بهترین پارچه برای مبل راحتی باید به چه فاکتورهایی توجه داشته باشند. به همین علت، معمولا در انتخاب گزینه مناسب دچار اشتباه می‌شوند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن چند فاکتور ساده بهترین، مقاوم‌ترین و زیباترین پارچه را برای مبلمان منزل یا محیط اداری انتخاب کنید.

 

مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب پارچه مبل‌های راحتی به آن‌ها توجه کرد عبارتند از:

 

  • کیفیت و ماندگاری: کیفیت پارچه با دوام و ماندگاری مبلمان راحتی ارتباط مستقیم دارد

 

  • قابلیت شستشو: مبل‌های راحتی به سرعت کثیف می‌شوند، در نتیجه پارچه این نوع مبل‌ها باید قابل شستشو باشد

 

  • توجه به دکوراسیون داخلی: شما باید رنگ و طرحی را برای پارچه انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی منزل یا اداره در هماهنگی باشد

 

  • ضد لک بودن پارچه: ضد لک بودن پارچه می‌تواند به ماندگاری بیشتر پارچه مبل راحتی کمک کند

 

بهترین پارچه برای مبل راحتی کدام است؟

پارچه‌های موجود در بازار که از آن‌ها به عنوان پارچه رومبلی برای مبل‌های راحتی استفاده می‌شود تنوع بسیار زیادی دارند. گاهی این تنوع بالا می‌تواند باعث سردرگمی افراد شود و آن‌ها را در انتخاب بهترین پارچه برای مبل راحتی دچار اشتباه کند.

 

هر یک از پارچه‌های موجود در بازار که از ان‌ها به عنوان پوششی برای مبلمان راحتی استفاده می‌شود، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. شما برای انتخاب بهترین گزینه باید تمامی این ویژگی‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و با توجه به اولویت‌های خود پارچه مناسب را انتخاب کنید. در ادامه با برخی از بهترین پارچه‌ها برای مبل‌های راحتی آشنا می‌شویم.

 

پارچه نخی؛ یکی از بهترین پارچه‌ها برای مبل راحتی

پارچه‌های نخی به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین انواع پارچه برای مبل‌های راحتی شناخته می‌شوند. الیاف پارچه‌های نخی کاملا طبیعی هستند و دوام و ماندگاری قابل قبولی دارند. شما برای شستشوی پارچه‌های نخی با هیچ محدودیتی مواجه نیستید و می‌توانید به راحیت تمامی لک‌ها و آلودگی‌های ایجادشده را با استفاده از آب و مواد شونیده از بین ببرید. به همین علت است که بسیاری از افراد پارچه نخی را به عنوان بهترین پارچه برای مبل راحتی می‌شناسند.

 

هر چند پارچه‌های نخی در طرح و رنگ از تنوع بالایی برخوردار هستند و ماندگاری نیبتا بالایی دارند، اما این پارچه‌ها به شدت نسبت به نور خورشید حساس هستند. در نتیج اگر  این پارچه‌ها در معرض نور خورشید قرار بگیرند، به صورت تدریجی رنگ و زیبایی خود را از دست می‌دهند. در نتیجه شاید این نوع پارچه برای خانه‌ها یا ادارات نورگیر گزینه مناسبی نباشد.

 

پارچه نخی یکی از بهترین پارچه‌ها برای مبل راحتی

 

پارچه مخمل؛ چشم‌نواز و قابل شستشو

اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن بهترین پارچه برای مبل راحتی هستید، نباید از ویژگی‌های خاص پارچه مخمل غافل شوید. پارجه رومبلی مخمل با وجود ظرافت و لطافت چشم‌نواز خود، پارچه‌ای بسیار مقاوم و ماندگار است و مقاومت آن با سایر انواع پارچه‌ها مانند پارچه کتان قابل مقایسه نیست. پارچه‌های مخمل از نظر طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توانند با هر نوع دکوراسیونی ست شوند. اگر به دنبال پارچه گزینه لوکس و مقرون‌به‌صرفه برای مبل‌های راحتی خود هستید، پاچه مخمل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

یکی از مهم‌ترین مزایای پارچه‌های مخمل قابلیت شستشوی آن‌ها است. در صورت ایجاد هرگونه لک روی پارچه رومبلی مخمل، شما می‌توانید به راحتی پارچه را داخل ماشین لباسشویی گذاشته و آن را به طور کامل شستشو دهید. به این صورت، بدون هیچ مشکل و دردسری از شر لکه‌ها و آلودگی‌ها راحت می‌شوید.

 

پارچه چرمی برای مبلمان راحتی

پارچه‌ چرمی یکی از محبوب‌ترین انواع پارچه برای مبل راحتی به شمار می‌آید. استفاده از این پارچه برای مبل راحتی می‌تواند ظاهر منحصربه‌فرد و چشم‌نوازی به مبلمان ببخشد. همچنین پارچه‌های چرمی در برابر لک‌ها و سایر آلودگی‌ها بسیار مقاوم هستند و در صورت ایجاد آلودگی می‌توانید به راحتی آن‌ها را تمیز کنید. قیمت پارچه چرمی به کیفیت و برند تولیدکننده آن بستگی دارد.

 

اگر تمایل دارید که برای خرید مبلمان راحتی به سراغ پارچه‌های چرمی بروید، باید به این نکته توجه داشته باشید که پارچه‌های چرمی در برابر اجسام تیز بسیار آسیب‌پذیر هستند و به سرعت پاره می‌شوند. در نتیجه اگر در منزل خود از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید، پارچه چرمی نمی‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

 

پارچه‌های میکروفیبر بسیار مقاوم هستند

اگر شما در منزل خود از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید یا کودکان بازیگوشی دارید که می‌توانند به راحتی به پارچه مبل‌ها آسیب وارد کنند، پارچه میکروفیبر بهترین پارچه برای مبل راحتی شما است. پارچه‌های میکروفیبر از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون تولید می‌شوند و به همین علت مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند. همچنین این پارچه به راحتی قابل شستشو هستند. در نتیجه اگر شما به دنبال یک گزینه مقاوم و قابل شستشو می‌گردید، پارچه‌های میکروفیبر بهترین گزینه ممکن برای شما هستند.

 

خرید باکیفیت‌ترین مبلمان راحتی از ویترا مبل

 

خرید باکیفیت‌ترین مبلمان راحتی از ویترا مبل

به دلیل تنوع بالای پارچه‌های رومبلی مورد استفاده برای تولید مبلمان راحتی، بسیار از افراد در انتخاب جنس مناسب دچار سردرگمی می‌شوند. جنس و کیفیت پارچه مبل راحتی از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در هنگام انتخاب مبلمان خانگی یا اداری باید به آن‌ها توجه کرد. همچنین پارچه مبلمان راحتی باید ضد لک و قابل شستشو باشد.

 

مجموعه ویترا مبل به عنوان عرضه‌کننده مبلمان راحتی خانگی و اداری با بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. اگر قصد خرید مبلمان راحتی با بهترین پارچه‌ها را دارید، می‌توانید برای مشاهده مدل‌های مختلف مبلمان راحتی به وبسایت ویترا مبل مراجعه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *