hambergermenu

با نمونه سوالات آیین نامه گواهیار امتحانتو قبول شو!

اگه امتحان آیین نامه داری یا برا گواهینامه ثبت نام کردی و یا اینکه از رد شدن تو امتحان آیین نامه خسته شدی حتما این مطلب رو بخون و سوالات آیین نامه گواهیار رو دانلود کن .

 

نمونه سوالات آیین نامه

 

امتحان آیین نامه همیشه جزو سخت ترین بخش های گرفتن گواهینامه بوده که بسیاری از هنرجویان رانندگی برای قبولی آن دچار مشکل می شوند. حتی ما دوستانی داشته ایم که بیش از 20 بار در مردود شده اند و حتی مهلت دوساله ی آنها برای گرفتن گواهینامه به پایان رسیده است. اما نگران نباشید با راهکارهایی که ما به شما میگوییم به راحتی قبول خواهید شد .

 

چگونه در امتحان آیین نامه قبول شوم؟

اگر جزو دوستانی هستید که قبلا در امتحان آیین نامه شرکت کرده اید حتما متوجه شده اید که سوالات آیین نامه بسیار سخت و شبیه به هم هستند و در پاسخ دادن به آنها گیج می شوید .

 

یکی از دلایل گیج شدن شما نداشتن تسلط کافی بر مباحث کتاب آیین نامه رانندگی است( صادقانه به شما میگم که تمام سوال هایی که ممکنه تو امتحانتون بیاد از متن و تصاویر کتاب هست و اگه بتونید با دقت زیاد بهش مسلط بشید حتما قبول میشید). تسلط پیدا کردن بر کتاب آیین نامه رانندگی تنها با مرور فراوان روی آن به دست می آید.

 

اما بسیاری از دوستان و هنرآموزان رانندگی از سخت بودن متن کتاب شکایت دارند و آن را گیج کننده می دانند ( نظر شما چیه ؟ ). ما حق را به این دوستان میدهیم و باور داریم یادگیری به شیوه ی خواندن کتاب برای خیلی از دوستان مقدور نمی باشد و بازدهی کافی برای قبولی را ندارد . اما چه راه های جایگزینی برای یادگیری آیین نامه رانندگی و گرفتن گواهینامه وجود دارد که کار شما ساده تر شود و زمان و هزینه‌ی شما صرفه جویی شود ؟

 

سوالات آیین نامه پایه سوم

یکی از راه هایی که برای قبولی در امتحان آیین نامه به شما پیشنهاد می دهیم خواندن  نمونه سوالات آیین نامه است ولی به چه دلیل ؟

  • سوالات بسیار خواناتر هستند
  • حجم کمتری را باید مطالعه کنید
  • سرعت مطالعه ی شما بالا میرود
  • در مدت زمان 2 تا 4 ساعت برای آزمون آماده می شوید
  • سوالات امتحان را قبل از حضور در امتحان می بینید و با آنها آشنا می شوید
  • و دلایل بسیاری دیگر …

 

می توان گفت که سوال ها نسبت به کتاب دارای اثربخشی بسیار بیشتری هستند که برای موفقیت شما در آزمون آیین نامه بسیار کارآمد است و یادگیری شما را تا 10 برابر بیشتر میکند .

 

نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم

 

این را در نظر بگیرید که حتی نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم هم بعد مدتی فراموش می شوند و به شما پیشنهاد میکنیم و تا قبل از امتحان چندین بار آنها را مرور کنید تا بخوبی در ذهن شما جای بگیرند . حتی بعد از قبولی نیز هر از چند گاهی برای مرور آیین نامه و استفاده در رانندگی سوال ها را بخوانید تا همیشه قوانین در خاطر شما بماند و بتوانید رانندگی ایمن و قانونمندی داشته باشید .

 

خواندن نکات مهم آیین نامه فراموش نشود

بخش هایی از کتاب بسیار مهم هستند و سوالات زیادی از آن‌ها طرح میشود یا بعضی بخش ها سخت تر از بخش های دیگر هستند و بسیاری از دوستان در این قسمت های دچار اشتباه می شوند در اینجا چند بخش از مهم ترین بخش های آیین نامه را به شما معرفی میکنیم :

  • بخش تابلوها ( حداقل 7 سوال )
  • بخش فنی خودرو ( حداقل 4 سوال)
  • حق تقدم در رانندگی (حداقل 2 سوال)
  • بخش سرعت ها ( حداقل 2 سوال )
  • بخش ممنوعات یعنی سبقت ممنوع، دور زدن ممنوع ، توقف ممنوع ( حداقل 3 سوال )
  • بخش امداد و نجات ( حداقل 2 سوال)

 

از سایر بخش های کتاب آیین نامه نیز سوالاتی طرح می شود اما این بخش ها مهمترین بخش هایی هستند که باید مطالعه کنید. به این معنی نیست که سایر بخش ها را کنار بگذارید زیرا از تمام بخش ها در آزمون استفاده می شود.

 

امتحان آیین نامه چند بگیری قبولی ؟

خبر خوب این که برای قبولی تو امتحان آیین نامه نیاز نیست حتما نمره کامل بگیرید. آزمون آیین نامه شامل 30 سوال است که شما برای قبولی مجاز به 4 جواب اشتباه هستید یعنی با نمره ی 26 قبولی می شوید. حتی در صورتی که یک اشتباه بیشتر داشته باشید شما مرودود می شوید و باید یک هفته بعد یا دو هفته بعد یا یک ماه بعد باید امتحان دهید ( با توجه به شرایط کرونا در کشور ) .

 

دقت کنید که در آزمون آیین نامه مانند کنکور و … نمره منفی نداریم یعنی در صورتی که به سوال جواب اشتباه دهید همانند وقتی است که به آن سوال جواب نداده اید و نمره بیشتری از شما کم نمی شود .  در نتیجه اگر به جوابی شک داشتید حتما یک گزینه را انتخاب کنید . یا به طور مثال اگر وقت شما تمام شد و به چند سوال نتوانستید پاسخ دهید حتما یک گزینه را در پاسخنامه پر کنید.

 

برای آشنایی و نمونه سوالات بیشتر حتما امتحان آیین نامه رانندگی را بخوانید.

 

در ادامه بهترین سایت برای آیین نامه و گرفتن گواهینامه را به شما معرفی میکنیم که بسیاری از دوستان ما با خواندن مطالب آن بهترین نتیجه ها را گرفته‌اند .

 

نمونه سوالات آیین نامه گواهیار

 

سوالات آیین نامه گواهیار بهترین در سطح اینترنت

در اینجا سایت گواهیار را به شما معرفی میکنیم که در تمام زمینه های مربوط به گواهینامه رانندگی به شما کمک میکند. در این سایت میتوانید انواع آموزش آیین نامه به صورت تصویری بیاموزید همچنین میتوانید به صورت رایگان از آزمون های آنلاین آیین نامه آن استفاده کنید و آمادگی مناسبی را برای قبولی کسب کنید .

 

علاوه بر این ویژگی های همیشه می توانید با اطمینان جدیدترین نمونه سوالات آیین نامه را تهیه کنید و با خواندن آن هیچ نگرانی برای قبولی نخواهید داشت زیرا این سایت از سال 96 در این زمینه فعالیت درخشانی داشته و همواره کاربران آن از خدمات این سایت راضی بوده اند .

 

در زمینه کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی یکی از مهمترین فاکتورهاست که می‌تواند یک ویژگی بسیار مثبت و کمک کننده به شما باشد که این از لحاظ پشتیبانی و پاسخگویی به کاربران جزو بهترین ها می باشد .

 

در انتها از شما دعوت میکنیم از طریق لینک زیر از خدمات این سایت استفاده کنید.

 

وبسایت سوالات آیین نامه گواهیار

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *