hambergermenu

خدمات طراحی لوگو در مشهد + نمونه کار ظریف گرافیک

طراحی لوگو یکی از مهمترین عوامل خلق یک برند است. تا زمانی که لوگویی برای شرکتتان طراحی نشده باشد شما بعنوان یک برند در خاطر نمی مانید.

 

به عبارتی دیگر بدون لوگو کسب و کار شما از دید سایرین، وجود خارجی ندارد! در اینجا یک لوگو منحصر به فرد و قوی می‌تواند شناسایی و تفاوت برند را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. از اهمیت و تاثیر یک لوگو قوی بر روی شناخت برند نیز نباید به سادگی عبور کرد.

 

نمونه لوگو مشهد

 

یک لوگو قوی و مرتبط با ماهیت برند می‌تواند به مشتریان حس خوبی القا کرده و برند شما را از برندهای رقیب متمایز ‌کند. فراموش نکنید، لوگویی که احساسی مثبت در مشتریان ایجاد کند، در واقع وفاداری آنها را میخرد. اما هر لوگویی قرار نیست حس خوب ایجاد کند؛ در زیر به نکاتی اشاره می کنیم که شما و طراح برند باید به آنها توجه ویژه داشته باشد.

 

نمونه کار ظریف گرافیک

 

اصول و نکات یک طراحی لوگو حرفه ای در مشهد

در ادامه برخی اصول طراحی انواع لوگو را برای شما بررسی می‌کنیم:

 

  1. 1. سادگی: لوگوی حرفه ای قبل از هر چیز باید ساده و قابل تشخیص باشد، به لوگوی اپل، مایکروسافت، نایک و گوگل نگاهی انداخته و از خود بپرسید: چه چیزی در همه آنها مشترک است؟ برندها و سازمان‌های محبوب همگی از پیچیدگی اجتناب کرده و لوگویی طراحی کرده‌اند که میتواند در خاطر مخاطب حک شود(لوگوهای برندهای معروفی که شلوغ طراحی شده اند، حداقل برای 60 سال پیش هستند). در طراحی لوگو در مشهد نیز، این اصل باید حتما رعایت شود. با استناد نقل ویکی‌پدیا:

    “در طراحی لوگو به دلیل ویژگی های کاربردی آن محدودیت بالایی در جزئیات و تعداد اجزا وجود دارد. جزئیات بالا تر باعث بروز اجزای ریزتر شده و در صورتی که از لوگو در ابعاد بسیار ریز مانند آیکون ها استفاده کنیم باعث بروز عدم شناسایی آن توسط بیننده میشود. این مورد به وضوح اهمیت محدودیت تعداد اجزا و جزئیات را در خصوص طراحی نشان واره نمایش میدهد.”

     

  2. 2. قابل استفاده بودن در اندازه های مختلف: یک لوگو باید در اندازه های مختلف کاربردی باشد و با انعطاف‌پذیری بالا بتواند به هر شرایطی خود را وفق دهد. اگر لوگو 10 برابر بزرگتر یا کوچک‌تر شد، اگر 90 درجه یا 180 درجه چرخید، اگر بدون رنگ بکار رفت، برعکس شد یا حتی اگر از وسط نصف شد همچنان باید قابل شناسایی باشد.

 

طراحی-لوگو-مشهد

 

 

  1. 3. رنگ‌ها: رنگ‌ها در طراحی لوگو بسیار اهمیت دارند و باید با مطالعه روانشناسی هرکدام و تحقیق کافی انتخاب شوند. چرا که رنگ ماهیت سازمان را نمایان می‎سازند و باید با استراتژی، اهداف شرکت و محصول آن هماهنگی داشته باشند.

 

  1. 4. منحصر به فرد بودن: یکی از ارکان‌های مهم طراحی لوگو متمایز بودن آن است. مارکی که بیش از حد شناخته شده باشد و از قبل به منظور دیگری اشاره داشته است احتمالا برای یک برند گزینه مناسبی نخواهد بود. یک لوگو باید شخصیتی خاص از خود بروز دهد تا در میان رقبا گم نشود و بتواند توجه مخاطب را جلب کند.

 

لوگو-زعفران

 

  1. 5. نمادگری: لوگوهایی که با تصویر و نمادها کار می‎کنند بسیار قدرتمندتر هستند. چون تصویر به صورت بصری میتواند پیامی را بهتر و قویتر انتقال دهد.

 

  1. 6. نوع خط و قلم: استفاده از نوع خط و قلم مناسب (تایپ مناسب) برای طراحی لوگو نقش بسیار مهمی در خوانایی و جذابیت لوگو دارد. همچنین تناسب این نوع خط و قلم بر اساس نوع فعالیت شرکت و هدف تجاری آن بسیار حیاتی است.

 

هر چند معیارهای تخصصی بیشتری برای طراحی اصولی لوگو وجود دارد، اما ما به همین 6 معیار اکتفا میکنیم چون اینها پایه های یک طراحی خوب می باشند.

 

لوگوهای حرفه ای در مشهد

 

با رعایت این اصول و بررسی نمونه های موفق از لوگوهای حرفه ای در مشهد، می توانید طرحی منحصر به فرد و حرفه ای برای برندتان به وجود آورید. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره طراحی لوگو در مشهد، می توانید از خدمات مشاوره طراحی لوگو ظریف گرافیک در این شهر استفاده کنید.

 

درخواست طراحی لوگو در مشهد

 

  1. 1. آیا درخواست طراحی لوگو در مشهد به صورت آنلاین و حضوری قابل انجام است؟

بله – تنها کافیست با یکی از راه‌های ارتباطی تماس بگیرید.

 

  1. 2. چقدر طول می کشد تا طراحی لوگو کامل شود؟

مدت زمان مورد نیاز برای طراحی لوگو ممکن است متغیر باشد و به نیازها و مشخصات پروژه شما و اصلاحات مورد نیاز طرح بستگی دارد. اما به شکل کلی پروسه طراحی در مجموعه ظریف گرافیک بین یک هفته تا 15 روز زمان میبرد.

 

  1. 3. چقدر هزینه طراحی لوگو در مشهد است؟

هزینه طراحی لوگو در مشهد بستگی به چندین عامل دارد، از جمله اندازه و پیچیدگی پروژه، حوزه فعالیت کسب و کار و نیازهای شما، چند زبانه بودن لوگو و نوع لوگو(لوگو، لوگوتایپ و..). برای برآورد دقیق هزینه می توانید با مشاوران ما در ظریف گرافیک تماس بگیرید.

 

  1. 4. آیا پس از تحویل لوگو، حق استفاده از آن متعلق به من خواهد بود؟

بله، پس از تحویل لوگو، حق مادی اثر طراحی شده به شما واگذار می شود. لوگویی که شما از ظریف گرافیک تحویل میگیرید 100درصد یونیک بوده و قابل ثبت می باشد.

 

  1. 5. برای هر سفارش چند اتود طراحی میشود؟

شما بعنوان کارفرما میتوانید تا 3 عدد اتود درخواست کنید.

 

  1. 6. چرا لوگو باید به صورت حرفه‌ای طراحی شود؟

طراحی لوگو حرفه ای، برند شما را به نحوی منحصر به فرد نشان می‌دهد و باعث جذب مخاطب می‌شود. یک تیم حرفه ای طراحی لوگو با دانش و تجربه‌ ، قادر است لوگویی مناسب و سازگار با هدف و هویت برند شما طراحی کند.

 

منبع:

http://zarifgraphic.com/

دسته بندی :

سینا منصوری

فعال در حوزه سئو و علاقمند به مجله اینترنتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *