hambergermenu

دانلود قسمت اول سریال آفتاب پرست و قسمت دهم یاغی

قسمت اول آفتاب پرست به مرحله پخش و دانلود رسیده است. دانلود کامل قسمت 1 سریال آفتاب پرست، قسمت 24 جیران، قسمت دهم سریال یاغی و قسمت اول پوست شیر. امروز قصد معرفی یک سایت خوب و مطمین برای تماشای فیلم و سریال های جدید داریم. با کول دانلود همیشه به روز باشید. لذت تماشای آثار روز و سریال های جذاب نمایش خانگی. این سایت به زودی پخش سریال ارباب حلقه ها را نیز آغاز خواهد کرد!

 

  • قسمت 1 سریال آفتاب پرست

 

به گزارش کول دانلود یک سریال جدید از این هفته به جدول پخش آثار در حال توزیع اضافه خواهد شد. آفتاب پرست – Aftab Parast  یک سریال کمدی و طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در سایت کول دانلود پخش می شود. در این سریال تماشایی، آتیلا پسیانی , امیرحسین رستمی , باران کوثری , پژمان جمشیدی , حسن پورشیرازی , حمیدرضا آذرنگ , شبنم قربانی , غلامرضا نیکخواه , گوهر خیراندیش , روشنک گرامی , سولماز غنی , سیاوش چراغی‌ پور , گلاره عباسی , حسن زارعی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند. این سریال که قبلا جواد پورشه نام داشت با تصمیم کارگردان و تهیه کننده به آفتاب پرست تغییر کرد. این سریال در واقع جایگزین سریال تازه به پایان رسیده راز بقا می باشد که با مضمونی طنز در همان سبک و سیاق تولید شده است و امید می رود که مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد. آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جواد پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! از وی سوال می کنند که این نام را برای خود انتخاب کرده ای و او نیز می گوید که: بین ماشین ها، پورشه ابه سرعت و قدرت معروفه، دقیقا مثل من! ماجراهای جواد پورشه را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

قسمت 1 سریال آفتاب پرست

 

  • شما می توانید قسمت 1 سریال آفتاب پرست و همچنین دیگر قسمت های آن را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

 

  • قسمت 10 سریال یاغی

 

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت یکی از شگفتی های نه تنها امسال که کل شبکه نمایش خانگی بوده است، به نحوی که این سریال توانسته رکورد دانلود سریال های محبوب و پرطرفداری مثل شهرزاد، قورباغه و زخم کاری را بشکند و در حال حاضر پرفروش ترین سریال نمایش خانگی می باشد. سریال یاغی فیلمنامه بسیار غنی و قوی دارد و شاید مهم ترین و کلیدی ترین عامل موفقیت این اثر باشد. از سویی دیگر کارگردانی و فیلمبرداری نیز بسیار مطلوب و خوب است. بازی های خوب که در وقتی همه این المان ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند یک سریال خوب و موفق را تشکیل داده اند. در کنار همه این موارد استفاده از پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی که به شدت بازیگران مشکل پسند و سختگیری هستند و کمتر جلوی دوربین ظاهر می شوند به طوری که پارسا پیروزفر اصلا در هیچ اثر نمایش خانگی بازی نکرده و طناز طباطبایی نیز تنها یک تجربه دارد که آن هم به سالیان دور و سریال شاهگوش بازمی گردد. با همه این توضیحات در حال حاضر یاغی محبوب ترین، پرفروش ترین و پرکشش ترین سریال در حال پخش شبکه نمایش خانگی می باشد که به طور جد پیشنهاد می کنیم که تماشای آن را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

 

قسمت 10 سریال یاغی

 

  • شما می توانید قسمت 10 و همچنین سایر قسمت های سریال یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

آبان عسکری ، الیکا ناصری ،  امیر جعفری ، پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی ، فرهاد اصلانی ، علی شادمان ، نیکی کریمی ، عباس جمشیدی ، مه لقا باقری ، مهدی حسینی نیا ، نیکی کریمی و جواد خواجوی

 

در قسمت های گذشته یاغی چه گذشت؟

قسمت های پیشین با حمله افراد مزدور اسی قلک به طلا خانوم پیگیری شده. آن ها در یک نقشه از پیش تعیین شده سعی کردند که با پاشیدن اسید به چهره وی از بهمن خان زهر چشم بگیرند! نقشه در حال اجرا بود که به ناگهان جاوید از راه رسیده و ناجی جان طلا مطلا می شود. در قسمت هشتم نیز بهمن خان و افرادش با طعمه قرار دادن طلا خانوم سعی در یافتن فرد سوقصدکننده می کنند ولی با همه تمهیداتی که از پیش چیده بودند نمی توانند که کاری از پیش ببرند و فرد مورد نظر از مهلکه جان سالم به در می برد. در انتهای این اپیزود نیز اتفاق عجیب دیگری می افتد و آن هم این که شخصی با بازی نیکی کریمی به سریال وارد شده و به بهانه این که پسرش با جاوید تصادف کرده و اکنون حال جاوید وخیم و در بیمارستان بستری است، عاطی را در واقع دزدیده و اقدام به بیهوشی وی می کند. هنوز مشخص نیست که ربط و ارتباط معنایی این خانم به داستان چیست و یا این که وی از چه سمت و سویی خط می گیرد.

 

در قسمت نهم یاغی سرانجام متوجه شدیم که نقش و در واقع انگیزه کارکتر نیکی کریمی از ربودن عاطی و همچنین تحت فشار قرار دادن، جاوید چیست؟ جاوید و او با یکدیگر برخورد پیدا می کنند و در حین این رویارویی مشخص می شود که وی در سال های خیلی دور همسر بهمن خان بوده است ولی به گفته او، طلا باعث اختلافات همسرش با وی شده و همین طلا که از قضا دوست صمیمی و بسیار نزدیکش نیز بوده او را دور می زند و با همسرش یعنی بهمن خان ازدواج می کند. از سویی ظاهرا بهمن خان از او سواستفاده کرده و او را در مالزی با مقادیر زیادی مواد مخدر تنها می گذارد و او هم برای سالیان سال در غربت به زندان می افتد. با این تفاسیر کینه بزرگ و ریشه دار او از بهمن خان درک شدنی می نماید و طبیعی است که الان برای انتقام بازگشته باشد. در واقع مشخص می شود که فرد اسیدپاش بر روی طلا نیز از سوی او اجیر شده بود که جاوید این نقشه را ناکام گذاشته بود.

 

  • قسمت 24 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه 1400 آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است. به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد. تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند که باید نظر خود را اعلام کنند.

 

قسمت 24 سریال جیران

 

  • شما می توانید قسمت 23 همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند. در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری ، امیرحسین فتحی ، بابک حمیدیان ، بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، رعنا آزادی ور ، گلاره عباسی ، مریلا زارعی ، الهام نامی ، پاشا جمالی ، رویا تیموریان ، ستاره پسیانی ، سمیرا حسن پور ، غزل شاکری ، مهدی پاکدل ، نهال دشتی ، هومن برق نورد ، کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت 22 جیران، نقشه سارا و سیاوش عملی شده و سیاوش که با هماهنگی قبلی راه را بر سارا و خواجه هایش بسته است، اقدام به ربایش وی می کند و سپس با طراحی نقشه ای از چنگ قراولان پادشاه فرار می کنند. در راه و زمانی که هوا رو به تاریکی رفته است در جنگل اقدام به ساخت یک کلبه جنگلی می کند. وی که سال ها به پیشه نجاری مشغول بوده است همینک با مهارت خاصی کلبه را ساخته، تا جایی که این عمل او تمجید و ستایش سارا را نیز در پی دارد. ولی داستان به همین جا ختم نمی شود و بهادر که به نوعی زخم خورده است و چندباری در نبرد با سیاوش، شکست خورده است اکنون به فکر جبران افتاده و هر دو آن ها را دستگیر و به قراولان شاه تحویل می دهد. حال سیاوش می ماند و شکنجه های فراوانی که در انتظارش است.

 

در قسمت 23 نیز دیدیم که شاه که حسابی رودست خورده و احساس می کند از سوی جیران بازی داده شده است با خشم مضاعف و البته به پیشنهاد ملک زاده (چرا که تا پیش از آن چه بسا که قصد جان و تنبیه جیران را داشت) جیران را به ملاقات می خوند و از وی توضیح می خواهد. بنابراین، شاه از می پرسد که آیا به جز عشق سلطان، عشق دیگری در قلب جیران است یا خیر؟ گرچه پاسخ جیران خیر است ولی مسلما شاه زخم خورده که چاقو به او بزنید، خون از وی در نمی آید قانع نشده و برای مشخص شدن حقیقت جیران را به محل زندان و در واقع شکنجه گاه سیاوش می برد تا با او رودررو کند. از جیران می پرسد که چه سزایی باید در انتظار سیاوش باشد و در واقع حکم او را به دست جیران می سپارد. جیران نیز که بسیار آشقته و نگران جایگاه خود است بی درنگ می گوید که سزای چنین فردی بی بروبرگرد مرگ است. شاه پس از این است که تسکین می یابد و یقین پیدا می کند و جیران به سیاوش حسی ندارد. ولی این همه ماجرا نیست و جیران با بیرون کشیدن کل جواهرات و طلا و دارایی هایش در فکر نقشه ای است تا با کمک دوست سیاوش یعنی رحمت بتواند وی را نجات دهد. ولی از چه طریق و چگونه مشخص نیست؟!

 

 

  • سریال پوست شیر نیز در راه است!

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از دیگر آثاری ست که قرار است به زودی در وبسایت کول دانلود پخش شود. در سریال پوست شیر شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی و بهزاد خلج در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

سریال پوست شیر نیز در راه است

 

  • لینک دسترسی به این سریال جذاب و تماشایی:

 

 

 

منبع: سایت CoolDl.Net

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *