hambergermenu

دانلود قسمت ۱۳ سریال بی گناه و قسمت ۱۴ خون سرد

آن چه در این مقاله می خوانید: لینک دانلود قسمت هشتم پوست شیر، قسمت نهم سریال آنتن، قسمت 34 جیران، قسمت 14 سریال خون سرد و قسمت 13 بی گناه! در این میان سریال های شبکه مخفی زنان و روزی روزگاری مریخ نیز به روال سابق پخش خواهند شد که به محض انتشار، لینک دانلود قانونی این عناوین را هم شما می توانید در سایت ما دریافت کنید! همچنین سریال های اسپینچر، آکتور و عقرب عاشق نیز به زودی بر روی این سایت آماده تماشا و دانلود خواهد شد!

 

  • قسمت هشتم سریال پوست شیر!

 

سریال پوست شیر – Pooste Shir  محصول سال 1401-1400 به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی از جمله سریال های موفق امسال بود که از چند هفته پیش در وبسایت کول دانلود، آغاز به پخش کرد.

 

قسمت هشتم سریال پوست شیر

 

  • شما می توانید قسمت هشتم و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب پوست شیر را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

هنرپیشه های سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست شیر بازی کرده اند!

 

داستان و موضوع پوست شیر درباره حول چه محوری است؟

نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

 

در اپیزودهای گذشته پوست شیر چه دیدیم؟

این قسمت از سریال جذاب و پر بازیگر پوست شیر با گفتگوی پدر ساحل و دوستش آقا رضا شروع می شود، نعیم(پدر ساحل) به رضا می‌گوید به مشکات که بازپرس پرونده قتل دخترش است اعتماد ندارد و باید تعقیبش کنند تا بتوانند به سر نخی دست پیدا کنند.

 

مادر ساحل حالا که با همسر دومش اختلاف پیدا کرده در خوابگاهی شلوغ به سر می‌برد. محیطی که به شدت با آنچه که زندگی میکرده است متفاوت است ،در شرایط بد مالی،و درخواست پول از دوستانش برای اینکه بتواند در خوابگاه بماند. صدرا که عاشقانه ساحل رو دوست داشته است همچنان درب مهمانپذیر منتظر این است که نعیم به او اجازه بدهد که در پیدا کردن قاتلین ساحل او را همراهی کند،اما نعیم با عصبانیت و خشم و کتک زدن صدرا او را از آنجا دور می‌کند.

 

صدرا غرق در خاطرات و لحظات عاشقانه اش با ساحل اشک می ریزد.

 

نعیم به همراه رضا تعقیب کردن مشکات را شروع میکنند،مشکات تمام اوراقی ها را سر می‌زند تا بتواند ردی از ماشینی که ساحل به‌ وسیله ی آن ربوده شده را پیدا کنند،در یکی از اوراقی ها صاحب گاراژ حاضر به پاسخگویی به مشکات نیست،با خروج آنها رضا و نعیم وارد گاراژ می‌شوند، و یک شانس بزرگ به سراغشان می آید، زیرا صاحب گاراژ از هم سلولی های نعیم و رضا و در زندان بوده است،همین رفاقت باعث می‌شود که جوابشان را بدهد و رد ماشین را پیدا کنند و به شخصی به نام فرامرز برسند، با کتک زدن فرامرز مجبور به اقرار  می شود که ماشین سرقتی و بعد هم اوراق شده  به دستور شخصی به نام بهنام بوده است نعیم با یک ترفند موفق می شود که بهنام را به یک قرار ملاقات راضی کند،اما  این تبهکار زرنگ تر از تصور نعیم بوده و متوجه می‌شود که طرف قرار نعیم پدر ساحل است،نعیم آشفته و سر خورده در حال فریاد کشیدن است.

 

سریال پوست شیر چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال پوست شیر ساعت 20:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت نهم سریال آنتن!

 

سریال آنتن تنها سریال کمدی حال حاضر نمایش خانگی است. آنتن به وسیله تیم موفق سال های اخیر سینما که آثار مجبوب و بسیار پرفروش تگزاس، دینامیت و انفرادی را در کارنامه خود داشته اند، ساخته شده است. حمزه صالح در مقام نویسنده و ابراهیم عامریان نیز کارگردان این اثر کمدی و طنز می باشد.

 

قسمت نهم سریال آنتن

 

  • شما می توانید قسمت نهم و همچنین سایر قسمت های سریال طنز و کمدی آنتن را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

چه بازیگرانی در آنتن حضور دارند؟

ارسلان قاسمی , الیکا عبدالرزاقی , بهنام تشکر , پژمان جمشیدی , سام نوری , مرجانه گلچین , هادی کاظمی , نعیمه نظام دوست، سمانه منیری، رویا افشار، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام لیست هنرپیشه های آنتن را تشکیل داده اند!

 

آیا رضا عطاران در سریال آنتن بازی می کند؟

گرچه در آغاز فیلمبرداری این گونه عنوان شده بود که رضا عطاران نیز با این پروژه همکاری دارد ولی در لیست نهایی بازیگران سریال آنتن که در آستانه پخش منتشر شده است خبری از وی نیست.

 

موضوع و خط داستانی سریال آنتن درباره چه چیزی ست؟

گوهر پس از فوت همسرش یک سال درس می خواند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد. سریال کمدی آنتن داستان خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایش اتفاقات عجیبی می افتد و …

 

سریال آنتن چندشنبه ها و در چه سایتی پخش می شود؟

سریال آنتن ساعت 20:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

  • قسمت 34 سریال جیران

 

سریال جیران جدیدترین اثر حسن فتحی است که از بهمن ماه آغاز به پخش کرد. این سریال در ژانر عاشقانه/تاریخی و با حضور جمعی از بهترین و مشهورترین بازیگران ایرانی ساخته شده است.

 

به گفته منتقدین، جیران در ادامه عاشقانه های دیگر حسن فتحی یعنی مدار صفر درجه، شب دهم، میوه ممنوعه و شهرزاد بوده است و بنابراین پیش بینی می شود که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال باشد.

 

تا این جا واکنش ها بسیار متفاوت بوده است. برخی از منتقدین تاکید بر تکراری بودن و عدم خلق فضای تازه از حسن فتحی داشتند و برخی دیگر نیز قلم به تحسین این اثر زده اند. در هر حال، همانند همیشه بهترین قاضی، بینندگان و مخاطبین هستند کا باید نظر خود را اعلام کنند.

 

قسمت 34 سریال جیران

 

  • شما می توانید قسمت 34 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب جیران را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

موضوع سریال جیران درباره چه چیزی است؟

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟

 

کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟

 

مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد.

 

قلعه ‌ای می‌خواهد که جان ‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه ‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و دربار و حرم و دولت و مملکت دستخوش تحولات مهمی شده اند.

 

در همین زمان و در روستای کوهسار تجریش، خدیجه دختر محمدعلی نجار، عشق شورانگیز جوانی به نام سیاوش را در سینه پنهان کرده است.

 

چه هنرپیشه هایی در جیران حضور دارند؟

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

در قسمت های پیشین سریال جیران چه گذشت؟

در قسمت های اخیر دیدیم که سیاوش پس از این که به زیر چتر و تشکیلات کفایت خاتون می رود با پیشینه خود آشنا می شود.

 

به وی می گویند که او آخرین بازمانده از خاندان شاهی زندیه است. یعنی میراث بر و وارٍ لطفعلیخان زند. و به این ترتیب این سیاوش بوده که باید به شاهی می رسیده.

 

برای همین کفایت خاتون و افراد تیمش در سر سودای به قدرت رسیدن و به پادشاهی رساندن سیاوش را دارند.

 

در سمت دیگر داستان، جیران حضور دارد که در غم فوت پسرش به شدت تحت فشار و اذیت است. ننه آشوب را باری دیگر به ارگ آورده و مصرانه از او می خواهد تا قاتل فرزندش را پیدا کند. ولی این موضوع باعث جنگ و مشاجره زنان عقدی شاه از جمله تاجی و…می شود ولی این بار این ها به صراحت با دشمنی جیران برنمی خیزند بلکه که کسی که علم مخالفت بر می دارد، ملک زاده است. او به شدت جیران را تحقیر می کند و او را حتی سیلی می زند.

 

  • قسمت 14 سریال خون سرد

 

به گزارش سایت کول دانلود ، خونسرد – Khonsard  نام یک سریال نمایش خانگی می باشد که به تهیه کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی امیر حسین ترابی تهیه و تولید شده است.

 

این سریال جنایی/پلیسی از 28 امردادماه در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرده است. خون سرد از جمله سریال های محبوب و شاخصی است که مدت ها علاقمندان به آثار نمایش خانگی در انتظار پخش آن بوده اند.

 

شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد طلوعی به همراه دوست و همکارش امیر آقایی در نقش دکتر کسرا کیا که یک پزشک باتجربه و ماهر در بخش پزشک قانونی می باشد با کمک یکدیگر سعی در کشف و یافتن رد مجرمین که اکثرا پرونده قتل و آدمکشی دارند، می باشد.

 

ژانر این سریال معمایی/پلیسی/جنایی می باشد و سبک آن شبیه سریال خارجی دکستر و به نوعی سریال ایرانی “حرفه ای” می باشد ولی  در لول و رده ای بسیار بالاتر و قوی تر. موضوع سریال خون سرد در رابطه با اغفال و قاچاق زنان به کشورهای خارجی مانند ترکیه می باشد. سریال خون سرد از جمله کارهای قوی و پرمحتوای امسال است که پیشنهاد اکید داریم که حتما به تماشای آن بنشینید.

 

قسمت 14 سریال خون سرد

 

  • شما می توانید قسمت 14 و همچنین سایر قسمت های سریال معمایی، جنایی خون سرد را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

 

بازیگران خون سرد چه کسانی هستند؟

امیر آقایی , سارا بهرامی , سارا رسول زاده , سام نوری , شهرام حقیقت دوست , لیندا کیانی , نیما شعبان نژاد هنرپیشه های سریال خونسرد می باشند.

 

موضوع و داستان سریال خونسرد

امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌ این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. این سریال به نوعی در سبک سریال دکستر می باشد. پرونده آزار و اذیت لیلا کریمى در ترکیه به دست سرگرد امیر على طلوعى می رسد. او به همراه دوستش دکتر کسرا کیا در بررسى‌ به اسم امیر شاهسوارى مى رسند.

 

در قسمت های پیشین خون سرد چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت سیزدهم سریال مهیج خون سرد با این سکانس شروع می‌شود: سارا آشفته و پریشان با کسرا تماس می‌گیرد و می‌گوید که امید رو کشته است،کسرا با عجله خود را به سارا می‌رساند و وحشت زده به جنازه ای که روی راه پله افتاده خیره می‌شود.

 

کسرا کنار سارا می‌نشیند و به او اطمینان می‌دهد که نگران نباشد و نترسد و خودش آنچه اتفاق افتاده است را درست میکند،درست مثل زمان بچگیشان که کسرا به خواهر کوچکش دلگرمی می‌دهد تا من را داری از هیچی نترس. کسرا جسد امید و معشوقه اش را درون ماشین می‌گذارد و به ته دره هدایت میکند و صدای انفجار بلند می‌شود. کسرا با سرگرد طلوعی تماس می‌گیرد و خبر فوت امید را در سانحه ی تصادف اطلاع می دهد.

 

رعنا که پی به راز کسرا برده اکنون در چنگ کسرا اسیر است و در مخفیگاه کسرا زندانی است. محمود که در گذشته به همراه پدر کسرا و جهانگیر شریک بوده اند به دنبال پیدا کردن جهانگیر و احقاق حقوق از دست رفته اشان است(جهانگیر که پدر کسرا را از بلندی ساختمان پرت کرد و کشت و بعد با هزار ترفند با مادر کسرا ازدواج کرد و تمام اموال را بالا کشید و بدترین زجر ها و شکنجه ها را نثار جسم و روح و روان کسرا و سارا و مادرشان کرده بود و حتی مادر کسرا را به درون استخر انداخت و باعث مرگش شده بود) مراسم خاکسپاری امید در حال برگزاری ست که دایی جان به کسرا اطلاع می دهد که سارا با زدن رگ دستش خودکشی کرده است،کسرا به همراه مهرنوش و سرگرد طلوعی سراسیمه خود را به بیمارستان می رسانند،سارا جان سالم بدر برده اما از نظر روانی آشفته و پریشان و بهم ریخته است.

 

مهرنوش(همسر کسرا )به دلیل شرایط خاص پزشکی مجبور به باردار شدن است اما کسرا که در کودکی مورد خشونت و شدیدترین شکنجه ها و رفتار های خشن جهانگیر(نا پدری اش) قرار گرفته وجودش سراسر ترس و وحشت است،از اینکه فکر کند روزی پدر شود واهمه و ترس عجیبی دارد. کسرا به وسیله ی رعنا با سروش که مخبر و خبرنگار خارج از کشور است تماس می‌گیرد و قرار ملاقاتی را در ایران با او هماهنگ میکند باید دید کسرا برای این پروسه چه در فکر دارد.

 

  • قسمت 13 سریال بی گناه

سریال بی گناه – Bigonah به تهیه کنندگی مصطفا کیایی و کارگردانی مهران احمدی از جمله محصولات تازه شبکه نمایش خانگی است که در این هفته آغاز به پخش می کند. این سریال که به نوعی فصل دوم سریال موفق هم گناه نیز به روایتی می تواند باشد، در واقع جایگزین سریال جوکر می باشد. گرچه با وجود تشابه بازیگران و تیم ساخت ولی عوامل این سریال هیچ گاه به گونه رسمی اعلام نکرده اند که این سریال، هم گناه 2 می باشد.

 

قسمت 13 سریال بی گناه

 

  • شما می توانید قسمت 13 و همچنین سایر اپیزودهای سریال درام خانوادگی تماشایی بی گناه را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

در سریال جذاب بی گناه در حالی مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و هدیه بازوند به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

 

در قسمت های پیشین بی گناه چه گذشت؟

این قسمت از سریال جذاب و پر بازیگر پوست شیر با گفتگوی پدر ساحل و دوستش آقا رضا شروع می شود، نعیم(پدر ساحل) به رضا می‌گوید به مشکات که بازپرس پرونده قتل دخترش است اعتماد ندارد و باید تعقیبش کنند تا بتوانند به سر نخی دست پیدا کنند.

 

مادر ساحل حالا که با همسر دومش اختلاف پیدا کرده در خوابگاهی شلوغ به سر می‌برد. محیطی که به شدت با آنچه که زندگی میکرده است متفاوت است ،در شرایط بد مالی،و درخواست پول از دوستانش برای اینکه بتواند در خوابگاه بماند. صدرا که عاشقانه ساحل رو دوست داشته است همچنان درب مهمانپذیر منتظر این است که نعیم به او اجازه بدهد که در پیدا کردن قاتلین ساحل او را همراهی کند،اما نعیم با عصبانیت و خشم و کتک زدن صدرا او را از آنجا دور می‌کند.

 

صدرا غرق در خاطرات و لحظات عاشقانه اش با ساحل اشک می ریزد. نعیم به همراه رضا تعقیب کردن مشکات را شروع میکنند،مشکات تمام اوراقی ها را سر می‌زند تا بتواند ردی از ماشینی که ساحل به‌ وسیله ی آن ربوده شده را پیدا کنند،در یکی از اوراقی ها صاحب گاراژ حاضر به پاسخگویی به مشکات نیست،با خروج آنها رضا و نعیم وارد گاراژ می‌شوند، و یک شانس بزرگ به سراغشان می آید، زیرا صاحب گاراژ از هم سلولی های نعیم و رضا و در زندان بوده است،همین رفاقت باعث می‌شود که جوابشان را بدهد و رد ماشین را پیدا کنند و به شخصی به نام فرامرز برسند، با کتک زدن فرامرز مجبور به اقرار  می شود که ماشین سرقتی و بعد هم اوراق شده  به دستور شخصی به نام بهنام بوده است نعیم با یک ترفند موفق می شود که بهنام را به یک قرار ملاقات راضی کند،اما  این تبهکار زرنگ تر از تصور نعیم بوده و متوجه می‌شود که طرف قرار نعیم پدر ساحل است،نعیم آشفته و سر خورده در حال فریاد کشیدن است.

 

بهمن که بعد از سالها برای پی بردن به یک سری حقایق به ایران برگشته الان در منزل رشید فرشباف حضور دارد،همه ی اعضای خانواده برای دیدن بهمن دور هم جمع شده اند،اما این مهمانی و دورهمی با یک سری اتفاقات به سمت و سوی دیگری می‌رود.

 

پریسا که دوست ساریناست(دختر پروین و عطا)به خانواده ی سارینا اطلاع می‌دهد که دخترشان در یک پارتی شبانه و مختلط حضور دارد،پروین و عطا سراسیمه و نگران خودشان را به آدرسی که پریسا فرستاده است می رسانند،عطا با دیدن سارینا در آن شرایط و وضعیت بر افروخته میشود و دخترش را با کشیده و عصبانیت از آن محیط خارج می‌کند اما در بین راه سارینا پشت چراغ قرمز و در یک لحظه از ماشین پیاده شده و فرار می‌کند.

 

عطا و پروین بخاطر نحوه ی برخورد با سارینا با هم درگیر می‌شوند و عطا آشفته و سراسیمه خیابان ها را به دنبال دخترش می‌گردد.

 

از نیروی انتظامی به رشید فرشباف اطلاع میدهند که انبار فرش مورد سرقت قرار گرفته و باید به عنوان مالک انبار حضور داشته باشد. فروغ که به بهانه ی سردرد از دیدار با بهمن طفره رفته بود با حضور غیر منتظره اش همه را غافلگیر می‌کند. بهمن در یک فرصت مناسب و در خلوت و تنهایی فروغ از او می‌خواهد که اجازه بدهد در حضور جمع از علاقه ی دیرینه اشان پرده بردارد ولی فروغ به همراه جانا جمع را ترک می‌کنند،بهمن و بقیه غرق در بهت و سکوت. جانا بخاطر علاقه ی زیاد به پدرش و تصور اینکه فروغ علاقه ای به منوچهر نداشته و این همه مدت پدرش بازیچه بوده بسیار پریشان و بهم ریخته است و مدام در حال رصد کردن بهمن و تیکه انداختن به مادرش. باید در قسمت بعد دید که هر کدام از این اوضاع و احوال آشفته به کجا ختم خواهد شد.

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

 

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین وبسایت ها در زمینه پخش و توزیع و همچنین دانلود سریال و فیلم های جدید ایرانی و خارجی است که با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه سال هاست که به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است.

 

جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *