hambergermenu

قسمت اول سریال آکتور منتشر شد !؟ ( با بازی نوید محمدزاده )

 

سریال اکتور قسمت اول

 

سریال آکتور روایت زندگی واقعی چند بازیگر تئاتره که حضور ستاره هایی مثل نوید محمدزاده، احمد مهران فر، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا باعث شده تا طرفداران شبکه نمایش خانگی حسابی منتظر این سریال باشند.

 

نوید محمدزاده که در سریال قورباغه حسابی خوش درخشیده بود این بار با آکتور به شبکه نمایش خانگی می آید. سریال برای افرادی که به موضوعات درام و خانوادگی علاقه مند هستند مناسب تر هست.

 

آکتور اولین سریال نمایش خانگی نیما جاویدی به عنوان نویسنده و کارگردان است و به خاطر خط داستانی و نقش آفرینی های قوی ای که دارد حتما مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند. نیما جاویدی پیش از این دو فیلم سینمایی موفق در کارنامه خود دارد. اولین فیلم او مبلورن نام داشت که با هنرمندی پیمان معادی و نگار جواهریان یک داستان اجتماعی را روایت می کرد. دومین فیلم سینمایی جاویدی یکی از آثار پرمخاطب و دیده شده سینمای ایران در سال های اخیر است. سرخ پوست که در آن نوید محمدزاده به عنوان بازیگر حضور داشت و این دومین و شاید یکی دیگر از جذاب ترین همکاری های این دو است.

 

بخش عمده فیلمبرداری سریال آکتور در تهران انجام شده و تنها قسمت های پایانی آن در شمال کشور به مدت شش ماه تصویربرداری شده است.

 

داستان سریال اکتور از چه قراره؟

این درام اجتماعی درباره چند بازیگر حرفه ای و مستعد تئاتره که به پیشنهاد عجیبی را دریافت می کنند. و بعد از اون اتفاقات پیچیده ای را تجربه می کنند و زندگی آن ها تغییر می کند. معنای اسم آکتور هم به موضوع آن اشاره دارد. آکتور به معنای هنرپیشه یا کسی که در صحن تئاتر، تلوزیون و سینما نقشی ایفا کند می باشد.

 

زمان پخش سریال آکتور کی می باشد ؟

زمان پخش و دانلود سریال آکتور قسمت اول نیمه نخست بهمن ماه 1401 می باشد و می توانید این سریال را از هکس دانلود تماشا و یا دانلود کنید. تیزر رسمی و پوستر سریال هم برای عموم پخش شده است.

 

قسمت اول آکتور نوید محمدزاده

 

اسامی بازیگران آکتور

به قدری بازیگران و داستان این سریال خوب و حرفه ای هستند که می توانند آن را به یکی از موفق ترین سریال های سال 1401 تبدیل کنند و تماشاگران بسیاری را برای خود به شبکه نمایش خانگی جذب کنند. بازیگرانی که بارها تجربه بازی در سینما و تلویزیون ایران را داشته اند و همگی جزو پرطرفدارترین ها هستند.

 

بازیگران سریال آکتور نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، گلاره عباسی، روشنک گرامی، مهراوه شریفی نیا، هستی مهدوی‌فر و هومن برق نورد هستند.

 

  1. 1. نوید محمدزاده اولین شخصی بود که برای بازی در سریال آکتور انتخاب شد و ایفای نقش اصلی را به عهده دارد. او پیش از این در سریال نمایش خانگی قورباغه به بازی پرداخته بود و این دومین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. نوید متولد سال 1365 و اصالتا کرد زبان است. نوید محمدزاده بازیگری را از کلاس های استادی مثل مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت. اولین فیلم او عصبانی نیستم بود که با همان یک فیلم هم شهرت زیادی بدست آورد. او برای ایفای نقش در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره ونیز و همچنین در جشنواره فجر هم تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را بدست آورد. او تبحر خود در بازیگری را در فیلم سرخ پوست خود به اوج خود رساند و برای همین فیلم هم برنده جایزه و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

  1. 2. احمد مهرانفر پنجمین تجربه را در سریال های نمایش خانگی با آکتور کسب می کند. او این بار یکی از متفاوت ترین نقش هایش را بازی می کند. مهران فر متولد کاشان در سال 1354 است. تحصیلات او کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد. برای اولین بار بازیگری را از تئاتر شروع کرد و سپس در تلویزیون به اوج هنرنمایی خود رسید.

 

  1. 3. هانیه توسلی بازیگر زن ایرانی متولد 1358 در همدان است. او هم تحصیلاتش را در زمینه ادبیات نمایش در دانشگاه تهران به تکمیل رساند. و تئاتر را تنها زمانی که شانزده ساله بود در همدان آغاز کرد.

 

  1. 4. مهراوه شریفی نیا که پیش از این سریال دل و قلب یخی را در کارنامه خود دارد، این بار در سریال آکتور هم نقش آفرینی می کند.

 

  1. 5. مهدخت مهدوی فر که او را با نام هستی مهدوی می شناسیم، متولد سال 1370 در تهران می باشد. او دارای کارشناسی رشته گرافیک و بازیگر تلویزیون و سینمای ایران است.

 

  1. 6. و  اما تهیه کننده آکتور مجید مطلبی است که در تهیه و تولید فیلم موفق سرخپوست هم همکاری مشترکی با جاویدی داشته است.

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *