hambergermenu

انواع میز جلو مبلی جدید با دیجی چوب

 

انواع میز جلو مبلی جدید با دیجی چوب

 

میز جلو مبلی به لحاظ زیبایی و کارایی، نقش مهمی در دکوراسیون محیط های مختلف ایفا می کند. این میز به منظور پذیرایی از مهمانان و قرار دادن وسایل پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت معمولی، این ست دارای دو عدد میز عسلی و یک میز بزرگ می باشد. از میز عسلی، علاوه بر پذیرایی از مهمان می توان برای قرار دادن وسایل تزئینی نیز استفاده کرد.

 

یکی از ایده های خلاقانه برای استفاده از میزهای جلو مبلی، ست کردن آنها با میز تی وی است. ست کردن میزهای جلو مبلی با میز تلویزیون در زیبایی و جذابیت دکوراسیون نقش مؤثری دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود هنگام خرید این محصول، رنگ و سبک اجزای منزلتان را در نظر داشته باشید.

 

برای مشاهده و خرید مدل های متنوع میز جلو مبلی ارزان، فروشگاه دیجی چوب بهترین گزینه است. در این فروشگاه، انواع میز در تعداد دلخواه و با قیمت مناسب به فروش می رسند. پس در دیجی چوب هیچ مشکلی برای انتخاب و خرید میز دلخواه خود نخواهید داشت.

 

انواع میز جلو مبلی از نظر جنس

میزهای جلو مبلی از نظر متریال ساخت، به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

 

میز جلو مبلی سنگی

یکی از مدل های پرطرفدار میز جلو مبلی که اخیراً ترند شده است، میز سنگی می باشد. این میز از زیبایی و جذابیت خیره کننده ای برخوردار است. از ویژگی های میز سنگی می توان به مقاومت بالا در برابر شکستن و یا ایجاد خط و خش بر روی آن اشاره نمود. با استفاده از میز سنگی جلو مبلی می توانید طراحی خاص و بی نظیر دکوراسیون خود را به رخ بکشید.

 

نوع سنگ مورد استفاده در میزهای جلو مبلی به سلایق خریداران بستگی دارد. شما می توانید سنگ مورد علاقه خود را برای این میز انتخاب کرده و با قرار دادن آن روی پایه فلزی، دکوراسیون ایده آل و متفاوتی در منزلتان ایجاد کنید.

 

میز جلو مبلی چوبی

چوب از متریال هایی است که از گذشته مورد توجه تولید کنندگان میز عسلی و جلو مبلی قرار گرفته است. به طوری که امروزه از این متریال برای تولید میز جلو مبلی جدید چوبی نیز استفاده می شود. میز چوبی به دلیل طبیعی بودن مواد اولیه، می تواند حال و هوای متفاوت و جلوه بصری منحصر به فردی در منزل ایجاد کند.

 

میزهای چوبی جدید در سبک های مینیمال و ساده تولید می شوند. البته ظریف کاری های متعددی نیز در این محصول به چشم می خورد. در تولید این میز، چوب های راش و گردو بیشتر کاربرد دارند. این چوب ها کاملاً مقاوم و ضد قارچ بوده و گزینه ای مناسب برای ساخت میز عسلی و جلو مبلی می باشند.

 

میز جلو مبلی شیشه ای

میزهای جلو مبلی شیشه ای در دو مدل تمام شیشه و میز با صفحه شیشه ای تولید می شوند. هر کدام از این میزها طرفداران مخصوص به خود را دارند.

 

میز شیشه ای با ظاهر مینیمال و در رنگ های مختلف مانند بی رنگ سفید دودی و … تولید می شود؛ بنابراین گزینه ای مناسب برای ایجاد جلوه لوکس در دکوراسیون منزل هستند.

 

میز جلو مبلی شیشه ای دیجی چوب

 

میز جلو مبلی ام دی اف

ام دی اف متریالی است که بیشترین کاربرد را در تولید میز عسلی و جلو مبلی دارد. ترکیب این مواد با چوب و فلز، باعث تولید میزهای جلو مبلی بی نظیر و بسیار زیبا می شود. قیمت این میزها در قیاس با انواع دیگر نیز بسیار ارزان تر خواهد بود.

 

میز جلو مبلی با پایه های فلزی

در تولید مدل های جدید میز عسلی و جلو مبلی، استفاده از پایه های فلزی رواج زیادی یافته است. این پایه ها در انواع میزهای چوبی، ام دی اف، شیشه ای و سنگی کاربرد دارند.

 

میز جلو مبلی با پایه های فلزی دیجی چوب

 

انواع میز جلو مبلی از نظر سبک طراحی

میزهای جلو مبلی از نظر سبک طراحی نیز با هم تفاوت دارندو به طوری که این محصولات را می توان از لحاظ سبک طراحی، در دسته های زیر قرار داد:

 

میز جلو مبلی مدرن

میز مدرن در عین سادگی، جلوه ای بسیار زیبا و جذاب دارد. در تولید این میز از رنگ های ملایم استفاده می شود. به گونه ای که رنگ هایی چون رنگ کرم، خاکستری، طوسی و سفید از جمله رنگ های مورد استفاده در تولید میز مدرن هستند.

 

در تولید مدل های جدید این میز، از طرح های نوآورانه ای استفاده می شود. به کار بردن خلاقیت در تولید میز جلو مبلی جدید مدرن، جذابیت و کارایی این محصول را افزایش می دهد. میز مدرن از نظر رنگ و طرح در مدل های مختلف تولید می شود. به طور مثال، امروزه نسل جدیدی از میزهای مدرن در ابعاد کوچک تر با کارایی بیشتر تولید می شوند. این میزها در خانه های کوچک و نقلی کاربرد بیشتری دارد.

 

میز جلو مبلی مدرن دیجی چوب

 

میز جلو مبلی کلاسیک

متریال چوب، بیشترین کاربرد را در تولید میز کلاسیک دارد. این میز از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است. قابلیت تمیزکاری آسان از دیگر ویژگی های میز جلو مبلی کلاسیک به شمار می رود. در تولید این میز، اکثراً از رنگ های تیره استفاده می شود. آجری، مشکی و قهوه ای از جمله رنگ های میز کلاسیک هستند. کنده کاری های ظریف و بسیار جذاب نیز میز کلاسیک را به محصولی پرفروش تبدیل کرده است.

 

میز جلو مبلی سلطنتی

این میز بیشتر برای خانه های لوکس با سبک دکوراسیون مجلل خریداری می شود. میزان منبت کاری در میز سلطنتی، بیشتر از میز کلاسیک است. از دیگر ویژگی های ظاهری این کار می توان به رنگ خاص آن اشاره کرد.  این میز در رنگ های جذابی مانند طلایی، زیتونی، نقره ای و … تولید می شود.

 

چنانچه در دکوراسیون منزل خود از سبک مجلل و سلطنتی استفاده کرده اید، خرید میز تلویزیون سلطنتی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با این کار، جلوه بصری فوق العاده ای در فضای منزل خود ایجاد خواهید کرد.

 

قیمت انواع میز جلو مبلی

ابعاد و جنس متریال مورد استفاده در تولید میز، اصلی ترین عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت میز جلو مبلی هستند. در میان متریال مورد استفاده برای ساخت این میز، ام دی اف را می توان جزو ارزان ترین متریال دانست. میزهای سنگی و تمام چوب نیز از بقیه مدل ها گرانتر هستند.

 

علاوه بر متریال، سبک طراحی نیز در تعیین قیمت میزهای جلو مبلی مؤثر است. به گونه ای که برای خرید میز کلاسیک و سلطنتی باید هزینه بیشتری نسبت به خرید میز مدرن بپردازید.

 

قیمت انواع میز جلو مبلی دیجی چوب

 

کلام آخر

با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در عصر جدید، می توانید خرید میزهای جلو مبلی را به صورت اینترنتی انجام دهید. فروشگاه دیجی چوب به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه تولید و عرضه انواع میز، مبلمان و تخت خواب، در کشور فعالیت می کند. با خرید از این فروشگاه، از ترافیک و شلوغی های خیابان دور بوده و خرید خود را با گوشی یا رایانه انجام خواهید داد.

 

فروشگاه دیجی چوب دارای مجموعه ای متنوع از محصولات باکیفیت و استاندارد است. به همین دلیل طیف وسیعی از انواع میز عسلی و جلو مبلی را با قیمت عالی ارائه می نماید. از طریق تماس با کارشناسان دیجی چوب می توانید از قیمت محصولات مختلف این فروشگاه آگاه شوید.

 

وب سایت رسمی دیجی چوب

 

www.Digichoob.com

 

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

 

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

 

ارتباط در واس آپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

 

برند برتر سال ۱۳۹۸

 

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

 

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

 

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

 

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

 

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *