hambergermenu

انواع کلاس رقص در ایران

 

انواع کلاس رقص در ایران

 

رقص هنر بسیار زیبایی است که معرف احساسات فرد در آن لحظه می‌باشد. جالب است بدانید رقص و رقصیدن از دیرباز در سرتاسر جهان رواج داشته و هر فرهنگ و منطقه رقص مخصوص خود را داشته‌اند. در ایران عزیز ما نیز رقص‌های بسیار متفاوتی وجود دارد و به دلیل تنوع در فرهنگ‌های مختلف کشورمان، شاهد انواع رقص‌های مختلف می‌باشیم.

 

مسلما پرطرفدارترین نوع رقص در ایران، رقص ایرانی یا همان رقص فارسی می‌باشد. این رقص که هم برای بانوان و هم برای آقایان وجود دارد، سن و سالی نداشته و می‌توانید در تمامی سنین آن را آموزش ببینید.

 

اما به غیر از رقص فارسی، رقص‌های دیگری نیز وجود دارند که هر یک طرفدارن خاص خودش را دارد و در ادامه می‌خواهیم برخی از پرکاربردترین آن‌ها را نام ببریم.

 

کلاس رقص کی پاپ

رقص کی پاپ رقصی شرقی است که متعلق به فرهنگ کره می‌باشد. این رقص در سال‌های اخیر به شدت مورد استقبال مردم جهان قرار گرفته و جزو رقص‌های ترند محسوب می‌شود. برای آموزش رقص کی پاپ می‌توانید در کلاس رقص کی پاپ شرکت کنید و یا از طریق ویدیوهای آموزشی، رقص کی پاپ را یاد بگیرید.

 

برای یادگیری صفر تا صد رقص کی پاپ تقریبا به سه ماه زمان نیاز است. در این مدت شما باید موسیقی‌های کره‌ای را نیز گوش کنید و با این موسیقی‌ها هماهنگ باشید.

 

کلاس رقص باله

رقص باله یک رقص آرام و بسیار زیباست. این رقص از سنین پائین به کودکان آموزش داده می‌شود. کافی است کمی به این رقص نگاه کنید. شما نیز مانند بسیاری دیگر محو زیبایی و قشنگی رقص باله خواهید شد.

 

حرکاتی که  در عین سادگی برای بیننده، نیاز به تمرین‌های بسیار و پرتکراری دارد. رقص باله دارای لباس خاص خود است و برای اجرای این رقص حتما باید از لباس مخصوص رقص باله استفاده کنید.

 

کلاس آموزش رقص آذری

رقص آذری یکی از پرطرفدارترین رقص‌هایی است که می‌توان در ایران از آن نام برد. رقص آذری و یا همان رقص آذربایجانی، یک رقص مخصوص و خاص است که بیشتر در کشور آذربایجان آن را انجام می‌دهند. به دلیل تشابه فرهنگی آذربایجان با هموطنان آذری زبن ما، رقص آذری بسیار طرفدار دارد.

 

آموزش رقص آذری بسیار ساده است و یک فرد می‌تواند با تمرینی دوماهه به نتایج بسیار خوبی برسد. با ادامه کلاس آموزش رقص آذری می‌توان به درجات بالای این رقص و راه یافتن به مسابقات رقص آذری نیز راه یافت.

 

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به آموزش رقص آذری علاقه دارید و می‌خواهید رقص آذری را از مبتدی تا پیشرفته آموزش ببنید روی این لینک کلیک کنید.

 

کلاس آموزش رقص شافل

رقص شافل، رقصی بسیار شاد و پر نشاط و در عین حال بسیار پیچیده است. کسانی که تا به امروز تجربه رقص را ندارند به احتمال بسیار زیاد، رقص شافل را به درستی یاد نخواهند گرفت. این رقص که مربوط به انجام حرکات سریع پا همراه با ریتم آهنگ است، در خارج از کشور و اکثرا در کشورهای اروپایی و آمریکایی طرفداران زیادی دارد.

 

برای آموزش رقص شافل می‌توانید از یوتیوب یا سایت‌های آموزش رقص استفاده کنید.

کلاس رقص حضوری در تهران

در شهر تهران باشگاه‌هایی وجود دارند که در آن رقص به صورت حضوری آموزش داده می‌شود. سانس این باشگاه‌ها متفاوت است و مربی نیز با توجه به آقا و خانم بودن هنرجوها تعیین می‌گردد. اگر می‌خواهید به کلاس رقص در تهران بروید چند نکته را بخاطر بسپارید:

  1. 1. مربی که انتخاب می‌کنید توانایی آموزش رقص را داشته باشد.
  2. 2. مکان انتخابی دارای شرایط لازم برای آموزش را داشته باشد.
  3. 3. هزینه کلاس رقص برای شما به صرفه باشد.
  4. 4. رفت و آمد به آنجا برایتان سخت نباشد

با در نظر گرفتن موارد بالا، یافتن کلاس رقص حضوری در تهران کمی سخت خواهد بود، اما نشدنی نیست. بهترین انتخاب برای افرادی که دسترسی به کلاس رقص حضوری را ندارند، استفاده از کلاس‌های رقص غیر حضوری است.

 

کلاس آموزش رقص غیر حضوری در تهران

آموزش رقص تنها از طریق کلاس رقص نیست و شما می‌توانید به واسطه کلاس‌های غیر حضوری و آنلاین نیز رقص را به خوبی آموزش ببینید. در این کلاس‌ها رقص به صورت ویدیویی آموزش داده می‌شود و به دلیل نداشتن محدودیت زمانی و مکانی، هنرجو می‌تواند رقص را در بهترین حالت یاد بگیرد.

 

کلاس‌های غیر حضوری بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارد، اما بهترین جایی که می‌توانید رقص را به صورت غیر حضوری یاد بگیرید، آکادمی رقص می‌باشد.

 

آموزش رقص به صورت صفر تا صد و از مبتدی تا پیشرفته، نیازمند مربی است که قبلا در این زمینه تخصص کافی را داشته است.

 

کلاس رقص در شیراز

یکی دیگر از شهرهایی که رقص در آن بسیار پرطرفدار است، شهر شیراز است. رقص ایرانی پرطرفدارترین رقصی است که در شیراز آموزش داده می‌شود. اگر به دنبال کلاس آموزش رقص در شهر شیراز هستید، باید گفت که کار شما کمی سخت خواهد بود. چرا که کلاس‌های زیادی در شهر شیراز وجود ندارد و بهترین راه برای یادگیری رقص از صفر تا صد، استفاده از کلاس‌های مجازی می‌باشد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *