hambergermenu

برگزاری مراسم در ایام نوروز و عیددیدنی در رستوران‌کافه‌های ارکیده

چکیده : جدا از عیددیدنی‌های بسیار زیادی که یکی از جذابیت‌های نوروز به‌شمار می‌آید و فرصتی است تا بتوانیم با خانواده، اقوام، دوستان و آشنایان نزدیک و دور دیداری دوباره داشته باشیم و ساعاتی را در فضای گرم و دل‌نشین خانه سپری کنیم، تعطیلات این ایام زمان خوبی را برای ما ایرانی‌ها فراهم می‌آورد تا به نقاط مختلف کشور سفر کنیم و از جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرهای مختلف لذت ببریم.

 

«برنامه شما برای عید چیست؟» با فرا رسیدن ماهی که در آن، شروع فصل بهار و سال جدید را جشن می‌گیریم و با در کنار هم بودن، خاطره می‌سازیم، این سوال را خیلی جاها می‌شنویم؛ چه به‌عنوان یک دانش‌آموز در مدرسه باشیم و چه در جمع همکاران‌مان در سازمان یا دورهمی‌های خانوادگی‌ای که پیش از عید داریم.

 

نوروز برای همه ما یادآور یک احساس خاص است؛ یک بو، خاطره، تصویر یا حتی خانه‌ای که هر ساله در آن دور هم جمع می‌شویم تا در کنار دیگر اعضای خانواده، فرا رسیدن سال جدید را جشن بگیریم و امیدوار باشیم تا در این سال، کنار خانواده و عزیزان‌مان، موفقیت‌های بیش‌تری به‌دست آوریم، خبرهای بهتری بشنویم و خوشحال‌تر باشیم.

 

جدا از عیددیدنی‌های بسیار زیادی که یکی از جذابیت‌های نوروز به‌شمار می‌آید و فرصتی است تا بتوانیم با خانواده، اقوام، دوستان و آشنایان نزدیک و دور دیداری دوباره داشته باشیم و ساعاتی را در فضای گرم و دل‌نشین خانه سپری کنیم، تعطیلات این ایام زمان خوبی را برای ما ایرانی‌ها فراهم می‌آورد تا به نقاط مختلف کشور سفر کنیم و از جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرهای مختلف لذت ببریم.

 

برگزاری مراسم نوروز در رستوران ارکیده

 

با این حال، پاسخ به این سوال که «برنامه شما برای عید چیست؟» همچنان سخت است؛ این‌که کدام شهر برویم، کجا غذا بخوریم و اصلا چه تفریحاتی برای این ایان تدارک ببینیم؟! عموما وارد هر شهر جدیدی که می‌شویم، دل‌مان می‌خواهد رستوران خوبی را پیدا کنیم تا بتوانیم جدا از لیست غذاهای جذاب‌ و خوشمزه‌اش، ساعاتی را دور از خانه در فضایی دلگرم‌کننده سپری و در بین گشت‌وگذارهایمان در مناطق مختلف شهر، وعده غذایی‌ای را میل کنیم.

 

تجربه‌ای دل‌نشین در ایام نوروز

از آن‌جایی که رستوران‌گردی یکی از تفریحات جذاب و دل‌نشین برای خانواده‌ها در ایام نوروز به‌شمار می‌آید تا هم در سفر و هم در محل سکونت‌شان بتوانند تجربه کنند، بهترین رستوران در ایام نوروز، رستوران‌کافه ارکیده است که می‌تواند تمامی نیازهای خانواده‌های ایرانی را برآورده کند.

 

برگزاری ضیافت افطاری در رستوران ارکیده

 

شعب مختلف رستوران‌کافه ارکیده به‌مناسبت عید نوروز که موازات با ماه مبارک رمضان است، خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا بتوانند در یک فضای گرم و دل‌نشین با انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی برای وعده شام، پذیرای خانواده‌های ایرانی باشد و به عنوان رستوران برای افطاری نیز مورد استقبال قرار گیرد.

 

عید‌دیدنی‌ها یکی از بهترین و جذاب‌ترین رسومات نوروز است که امکان دیداری متفاوت و دل‌نشین‌تر با عزیزان‌تان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با رزرو سالن‌های اختصاصی، تجربه‌ای دل‌نشین‌تر در فضایی متفاوت را برای عزیزان‌تان فراهم آورد و با پذیرایی اختصاصی و شایسته در کنار موسیقی زنده‌ای با ملودی ملایم، رنگ و بوی تازه‌ای به دورهمی‌هایتان ببخشد.

 

شما می‌توانید ضیافت‌های نوروزی و افطاری‌تان در ماه مبارک رمضان را به‌شکلی یک‌جا در رستوران‌کافه‌های ارکیده داشته باشید و از خدمات شعب مختلف این رستوران زنجیره‌ای در زمینه پک‌های افطاری مختلفی که برای مشتریان در نظر گرفته شده، بهره ببرید تا در کنار غذاهای اصیل ایرانی، بتوانید افطاری‌ای با کیفیت و دل‌نشین را در کنار نزدیکان‌تان رقم بزنید.

 

پک‌های افطاری رستوران‌کافه‌های ارکیده در دو دسته‌بندی پک افطاری داخل سالن و پک افطاری بیرون‌بر قرار می‌گیرد که شامل نان تازه سنگک، پنیر، کره، مربا، گردو، خرما، بامیه، سبزی‌خوردن، چایی فنجانی، فرنی، حلوا و شله‌زرد می‌شود.

 

کارت‌های ارکیده؛ هدیه‌ای خاص برای کارکنان، مشتریان و دوستان شما

 

جدا از این، یکی از چالش‌برانگیزترین و چه‌بسا هیجان‌انگیزترین بخش‌های عید نوروز، هدایای نوروزی و عیدی‌هایی هستند که اعضای خانواده به یک‌دیگر اهدا می‌کنند.

 

رستوران‌کافه ارکیده با ارائه کارت‌های ارکیده، راهی را برای هم‌وطنان عزیز فراهم کرده تا بتوانند از خدمات این مجموعه رستوران برای افطار و نوروز بهره‌مند شوند و با تهیه کارت‌های ارکیده، هدیه‌ای جذاب‌تر را به عزیزان خود هدیه داده تا بتوانند اوقات خوشی را در شعب مختلف رستوران‌کافه‌های ارکیده سپری کنند.

 

حتی سازمان‌ها نیز می‌توانند با تهیه کارت‌های ارکیده به عنوان هدیه سازمانی عید نوروز و یا مناسبت‌های دیگری مانند ماه رمضان و عیدفطر اوقات خوشی را به همکارانشان هدیه دهند.

 

تجربه‌ای به وسعت ایران

رستوران‌کافه ارکیده به‌واسطه سابقه ۶۵ ساله‌ای که در زمینه پذیرایی از هم‌وطنان ایرانی داشته، با تأسیس شعب مختلف در سرتاسر کشور تلاش کرده تا تجربه‌ای دل‌نشین را در نقاط مختلف ایران برای مشتریان خود فراهم کند.

 

اگر در سفرهای نوروزی‌تان به‌دنبال رستورانی هستید که جدا از منوی دل‌نشین و با کیفیت‌اش، طبیعتی بکر و منظره‌ای جذاب را در اختیارتان قرار دهد، شعب جاده چالوس و شهریار برای دسترسی به طبیعتی سرسبز، شعب منطقه آزاد انزلی و متل‌قو برای تماشای منظره دل‌نشین دریا و شعبه کاروان‌سرای مادر شاه برای دسترسی به بناهای تاریخی کشور می‌توانند انتخاب‌های بسیار مناسبی برای شما باشند تا هم بتوانید طعم لذیذی از غذاهای ایرانی، محلی و فرهنگی تجربه کنید و هم از فضایی بکر و لذت‌بخش بهره ببرید.

 

اگر هم ساکن تهران هستید اما به‌دلیل شلوغی وقت در ایام نوروز، نمی‌توانید در کنار خانواده باشید، شعب رستوران‌کافه ارکیده این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا پک‌های افطاری و غذاهای خاص نوروزی مثل سبزی پلو با ماهی و فسنجان را به‌شکلی بیرون‌بر دریافت و به موقعیت مکانی مورد نظرتان، ارسال کنید.

 

چگونه کارت‌های ارکیده را سفارش دهیم؟

اگر تصمیم خود را مبنی بر خرید کارت‌های ارکیده به‌عنوان هدیه نوروزی یا رمضانی در سال 1403 گرفته‌اید، از 2 راه می‌توانید این محصولات را به تعداد مد نظر سفارش دهید.

 

راه نخست مراجعه به سایت رسمی رستوران‌کافه ارکیده است.

 

در بخش کارت‌های ارکیده می‌توانید محصول مدنظر را خریداری کنید.

 

علاوه بر آن شماره 87700850 -021 داخلی 114 نیز مربوط به پشتیبانی ارکیده است.

 

شما می‌توانید هماهنگی‌های لازم برای سفارش کارت‌های ارکیده را به‌صورت تلفنی هم انجام دهید.

 

رزرو میز و سالن‌های اختصاصی در رستوران‌کافه‌های ارکیده برای ایام نوروز 

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و رزرو میز یا سالن‌های اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده کافی است با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ و یا شماره‌های ارتباطی شعب تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

021-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان)

013-44404645

7

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

8

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

9

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

10

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *