hambergermenu

بهترین روانشناسان زن در تهران

دکتر روانشناس فردی است که تاثیرات فوق­العاده­ای در زندگی افراد می­گذارد. روانشناس به­دلیل تخصصی که در زمینه مشاهده، ارزیابی و ارائه نظریه­های درمانی دارد، می­تواند با توجه به صحبت­هایی که از مراجعه­کننده­های خود می­شنود، درک عمیق و صحیحی از افکار و احساسات آنها پیدا کند.

 

باید گفت که با توجه به سبک زندگی­های امروزی و مشغله­های زیادی که افراد در طول روز با آنها دست­وپنجه نرم می­کنند، نقش روانشناس­ها پر رنگ­تر شده و همه افراد، فارغ از اینکه چه مشکلاتی دارند، باید تراپی شوند و تصمیمات خود را به­کمک مشاوره­ گرفتن نهایی کنند.

 

اما مسئله اینجاست که پیداکردن روانشناس، آن هم از میان انبوهی از متخصص­های حرفه­ای، کار دشواری است و با توجه به طیف گسترده­ای از انتخاب که پیش روی افراد قرار دارد، طبیعی است که مردم نتوانند روانشناس مورد نظر خود را به­راحتی پیدا کنند.

 

بنابراین از آنجایی که بهترین راه پیداکردن یک روانشناس حرفه­ای و تاثیرگذار، اتکا به نظرات مراجعه­کننده­های قبلی است، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از برترین دکترهای روانشناس موفق و محبوب در شهر تهران آشنا کنیم.

 

چرا مراجعه به دکتر روانشناس ضروری است؟

 

چرا مراجعه به دکتر روانشناس ضروری است؟

در دنیایی که همه افراد مشغله­های مخصوص به خود را دارند و با مشکلات خاصی سروکله می­زنند، این توقع زیادی است که از دوستان و آشنایان توقع داشته باشید که به دردها، ناکامی­ها، مشکلات روحی، دلایل استرس و خاطرات تلخی که در آرامش روان­تان تاثیر گذاشته­اند، گوش دهند.

 

از طرف دیگر، گاهی پیش می­آید که با درد و دل کردن و صحبت در مورد رازها و ناکامی­ها با دوستان، خانواده و آشنایان مشکلات چند برابر شده و با سنگینی بار قضاوت دیگران مواجه خواهید شد.

 

به همین علت این روانشناس­ها هستند که با تعهد حفظ صحبت­های شما پیش خود و قول اینکه قضاوتی روی شخصیت و بعد روحی­تان ندارند، می­توانند بهترین راهنمایی­ها را در اختیار شما قرار دهند و روند طی­ کردن مسیر زندگی را برایتان تسهیل کنند.

 

ازاین­رو درصورتی­که با استرس­های منظم مواجه می­شوید، یا احساس غم و درماندگی شما را فرا گرفته است در اسرع وقت به یک روانشناس موفق مراجعه کنید.

 

همچنین اگر با تجربه­ های تلخی مثل آزار جنسی یا ترک مواد مخدر درگیر هستید نیز، قادر خواهید بود به­ کمک یک تراپی قوی، به­طور کامل درمان شوید.

 

دکتر روانشناس چه وظایفی بر عهده دارد؟

لیستی از کارهایی که یک روانشناس در قبال مراجعه­کننده­های خود انجام می­دهد، به­شرح زیر است:

 

  • دکتر وظیفه دارد تا اهداف روان­درمانی رو مشخص کند.

 

  • روانشناس باید طی برخی صحبت­ها، قادر به تشخیص بیماری مراجعه­کننده باشد.

 

  • تراپیست باید یک برنامه دقیق برای درمان شرایط روحی مراجعه­کننده، ترتیب دهد.

 

  • دکتر باید مراجعه­ کننده ­های خود را به داشتن یک زندگی سالم ترغیب کند.

 

  • روانشناس می­تواند نقش مهمی در مقابله با اعتیاد داشته باشد.

 

دکتر روانشناس چه وظایفی بر عهده دارد؟

 

معرفی چند دکتر روانشناس خانم در تهران

اگر بخواهیم یک لیست از بهترین دکتر روانشناس تهران در اختیار شما قرار دهیم، به نام 7 دکتر خانم می­رسیم که در ادامه راه­های ارتباط با آنها، مدرک تحصیلی و میزان سابقه کاری که دارند را مورد بررسی قرار داده ­ایم.

 

دکتر سیده آزاده موسوی

دکتر موسوی دارای دکترای تخصصی روانشناسی بالینی و متخصص برتر روان درمانی هستند که یکی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا (APA) به­ حساب می­آیند.

 

درصورتی­که مشکل شما مربوط به یکی از موارد زوج­ درمانی، روانشناسی کودک و نوجوان، درمان­های فردی، اضطراب و افسردگی، وسواس فکری، فوبیا و پنیک، مشاوره ازدواج، خیانت و بحران­های عاطفی، گرفتن تست­های شخصیت­شناسی و در نهایت خلاقیت و هوش می­شود، می­توانید به دکتر موسوی مراجعه کنید.

 

برای مراجعه حضوری به مطب دکتر سیده آزاده موسوی، قادر هستید به آدرس تهران، جردن شمالی، بلوار نلسون ماندلا، بالاتر از چهارراه اسفندیاری و پلاک22 بروید.

 

دکتر مستانه رنجبر

دکتر مستانه رنجبر دکترای روانشناسی دارند و برای مواجه با مشکلاتی مثل درمان اختلالات خلقی، درمان اختلالات یادگیری، اختلال نقص توجه و اضطراب می­توانید به دفتر ایشان مراجعه کرده یا از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنید.

 

آدرس مطب دکتر رنجبر به­شرح تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از 3 راه ظفر، کوچه صادقیان، ساختمان پزشکان پارس، طبقه 5 است و برای دریافت مشاوره تلفنی 30 دقیقه با ایشان، باید مبلغ 200 هزار تومان را پرداخت کنید.

 

دکتر مارال حقیقی کرمانشاهی

یک دکتر روانشناس معروف دیگر، دکتر مارال حقیقی کرمانشاهی است که دکترای روانشناسی دارند. برای مراجعه به کلینیک ایشان باید به آدرس تهران، خیابان جلال آل احمد، بین آرشمهر و پاتریس، پلاک 36، مرکز مشاوره روانشناسی حقیقی بروید.

 

دکتر آناهیتا مصطفی زاده

دکتر آناهیتا مصطفی زاده خدماتی نظیر مشاوره فردی، مشاوره قبل از ازدواج و زوج­درمانی را ارائه می­دهد.

 

با مراجعه به مطب ایشان به آدرس تهران ، فرمانیه غربی، پلاک 226 واحد 302 طبقه 3 می­توانید با مشکلاتی نظیر افسردگی، وسواس و اختلالات خوردن برخورد کرده و آنها را درمان کنید.

 

آزیتا دانشوری فرد

آزیتا دانشوری فرد یک دکتر روانشناس دیگر است که به ­عنوان درمانگر تخصصی کودک و نوجوان شناخته می­شود. ایشان تاکنون موفق به ترجمه و تالیف کتاب­های زیاده بوده است.

 

برای مراجعه به مطب دکتر آزیتا دانشوری فرد، می­توانید از آدرس تهران، میدان ونک، خیابان 18 گاندی، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک 15، طبقه 2، واحد 6 استفاده کنید.

 

زهرا ناصری

زهرا ناصری روانشناس بالینی، روانکاو، متخصص زوج­درمانی و درمان ­های عمیق و مشکلات فردی است و برای مراجعه به ایشان، می­توانید از طریق آدرس تهران ،خیابان شریعتی، جنب مترو قلهک، کوچه خلیل پور، پلاک21، واحد5، طبقه 3 اقدام کنید.

 

ملیحه پازوکی

ملیحه پازوکی کارشناسی ارشد روانشناسی دارد و می­تواند در موضوعات مربوط به کنترل اضطراب و داشتن سبک زندگی سالم به مراجعه­ کننده­ های خود کمک کند.

 

مطب ایشان در آدرس تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان ستارخان، بلوار شهدای صادقیه شمالی، پلاک 4، واحد 7 واقع شده است.

 

در لینک های زیر میتوانید از بقیه شهر ها از روانشناسان زن نوبت بگیرید

 

دکتر روانشناس اسلامشهر

 

دکتر روانشناس قم

 

معرفی چند دکتر روانشناس خانم در تهران

 

کلام آخر

دکتر روانشناس نقش مهمی در زندگی روانی و اجتماعی افراد دارد و می­تواند با مشاوره ­های بی­نظیری که در اختیار مردم قرار می­دهد، روابط کاری، خانوادگی، زوجی و فرزندی را بهبود داده و به رشد سریع افراد در موقعیت­­های مختلف اجتماعی کمک کند.

 

اگر در دسته افرادی قرار دارید که با مدیریت استرس مواجه هستید یا با موضوعاتی مثل وسواس، عدم توانایی در برقراری ارتباط با دیگران و اختلالات خلقی سروکله می­زنید، پیشنهاد می­کنیم که با مراجعه به بهترین روانشناس­های شهر تهران، یک قدم جسورانه برای حل­ کردن ریشه­ای تمام مشکلات خود بردارید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *