hambergermenu

تابلو شیک از کجا بخرم ؟ (معرفی یکی از بهترین فروشگاه های ایران)

چکیده : تابل شیک از کجا بخرم سوال خیلی از افراد است و ما در این مقاله به معرفی یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های تابلو در ایران پرداخته ایم

 

اگر از ما بپرسید که تابلو شیک از کجا بخرم؟ می گوییم از فروشگاهی که این 4 ویژگی را داشته باشند:

1) ارائه طرح های متنوع و جدید 2) کیفیت عالی 3) قیمت مناسب  4) آماده سازی سریع

طبق این فاکتورها یکی از گزینه های روی میز قطعا فروشگاه تابلو سلین است که جز  بهترین فروشگاه های خرید تابلو برای پذیرایی در ایران به شمار میرود.

 

کافیه در گوگل سرچ کنید تابلو سلین و روی لینک اول کلیک کنید مطابق عکس زیر یا همچنین میتوانید روی کلمات آبی رنگ همین مقاله کلیک کنید تا وارد سایت فروشگاه شوید، در ادامه مطلب به ویژگی هایی که یک فروشگاه حرفه ای تابلو باید داشته باشد میپردازیم.

 

تابلو شیک از کجا بخرم

 

تابلو شیک از کجا بخرم ؟ از فروشگاه تابلو سلین به 7 دلیل زیر

  1. 1. تنوع بالای طرح (بیش از 170 طرح مدرن ) : هرچقدر طرح بیشتری شما قبل از خرید ببینید راحتتر میتونید تابلویی که متناسب با رنگ بندی خانه یا دفتر کار شما باشد انتخاب کنید.

 

تابلو لوکس از کجا بخریم ؟ تابلو سلین

 

  1. 2. ارائه عکس و فیلم با دوربین از محصولات پرفروش : یکی از مزیت های سایت تابلو سلین نسبت به سایر سایت های فروش تابلو دکوراتیو ایرانی، تعداد عکس و فیلم های با دوربین زیادی است که در سایت بارگذاری شده است و همچنین در صورت عدم وجود فیلم یا عکس اصلی کار میتوانید از پشتیبانی فروش سایت بخواهید تا برای شما در یکی از پیام رسان ها ارسال شود اگر از ما بپرسید تابلو شیک از کجا بخرم ؟ می گوییم از جایی که عکس و فیلم واقعی از محصولات ارسال کنند و قیمت خوبی داشته باشند.

 

آدرس سایت تابلو سلین https://celingallery.com

 

شماره مشاور خرید تابلو 09981174651

 

خرید از روی عکسهای فتوشاپی و ژورنال خیلی کار درستی نیست چون کیفیت وضوح تابلو اصلی معلوم نمی شود اما اگر نمونه کارها قرار داده شود خیلی راحت تر امکان تصمیم گیری در خرید اینترنتی وجود دارد.

 

تابلو دکوراتیو از کجا بخرم

 

  1. 3. ارسال سریع (تابلو های عکس): یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مشتریان در خرید تابلو دکوراتیو، ارسال سریع آن است، چون بعضا در چهار پنج روز آینده مهمانی دارند و دوست دارند دیوار ها ساده و خالی بنظر نرسد، یا برخی ها قصد خرید کادو دارند و مایل هستند هرچه سریعتر بدستشان برسد چون وقت کمی دارند برای همین سرچ میکنند تابلو شیک از کجا بخرم و خبر خوب این است که فروشگاه تابلو سلین تابلو های عکس خود را با شرکت ماهکس ارسال میکند و از اونجایی که معمولا 1 روزه حاضر میشود نهایتا سه یا چهار روز کاری بعد از سفارش محصول را تحویل شما بزرگواران میدهند همچنین برای کسانی که خیلی عجله دارند و ساکن تهران هستند، به کمک همکاران خود این امکان را فراهم کرده اند که یک روزه به ساکنین تهران سفارش را تحویل میدهند (اغلب طرحهای تابلو عکس)

 

  1. 4. ارائه چاپ باکیفیت (تابلو های عکس) : مهمترین پارامتر در تابلو عکس کیفیت چاپ آن است، چاپ های قویتر زیبایی و ماندگاری بیشتری دارند و فروشگاه تابلو سلین هم از چاپ باکیفیت امولسیون استفاده میکند از اونجایی که بخشی از پاسخ سوال تابلو شیک از کجا بخرم به این برمیگردد که شما دنبال خرید کارهای باکیفیت هستید، یکی از مزایا تابلوهای چاپی تنوع رنگ و طرح بالای آن است و اگر در انتخاب شیک ترین رنگ دکوراسیون منزل رنگی را انتخاب کردید که تابلو های کار دست آن تنوع رنگی کمی داشت میتوانید سراغ تابلو های چاپی بروید

 

  1. 5. مشاوره با حوصله و اصولی : همانطور که میدانید فرآیند خرید برخی از لوازم نیاز به صبر حوصله بیشتری دارد چه برای فروشنده چه مشتری، به شما این قول را میدهیم از صبر و حوصله فروشنده فروشگاه مربوطه رضایت کامل خواهید داشت، در این ایام و با گرفتاری های مختلف مردم، پیدا کردن یک فروشنده حرفه ای و صبور نعمته بنابراین اگر پرسیده شود تابلو شیک از کجا بخریم باید گفت از روی میزان حوصله و تخصص مشاوره دادن فروشنده میتوانید پی ببرید.

 

  1. 6. ارسال اغلب تابلوها با دوتا از بهترین شرکت های پست خصوصی :  همانطور که مستحضر هستید ارسال و امنیت سلامت کالا در حین ارسال هم مسئله مهمی است و یکی از فاکتورهای انتخاب فروشگاه شما باید همین مسئله باشد، فروشگاه معرفی شده محصولات خود را با شرکت ماهکس و چاپار ارسال میکنند که شرکت بسیار مشتری مدار و حرفه ای هستند (مخصوصا ماهکس)

 

سه مدل اصلی تابلو های دکوراتیو فروشگاه تابلو سلین

  • تابلو های عکس : این تصور غلطی است که تابلو های عکس ارزش هنری کمی دارند و فقط خرید تابلو نقاشی کار دست است که ارزش بالایی دارد و زیباست، چرا این حرف را میزنیم چون طرح های قوی تابلو عکس هم از روی یکسری اصول و دانشی توسط یک هنرمند طراحی شده است، فقط فرق آن در طراحی این است که روی سیستم طرح زده شده و از طرفی فروشگاه هایی که چاپ باکیفیت ارائه میکنند واقعا تابلو های جذابی به فروش میرسانند، اگر تابلو عکس هایی با چاپ ضعیف دیده اید و پسند نکرده اید یا تابلو شاسی داشته اید که رنگش پریده گمان نکنید همه تابلو عکسها به این شکل هستند حتی شاید به همین خاطر جلمه تابلو شیک از کجا بخرم را در گوگل سرچ کردید اما نگران نباشید، همانطور که ما لباس ارزان و ضعیف داریم تابلو عکس ضعیف و قوی هم داریم که فروشگاه سلین جز فروشگاه هایی است که چاپ باکیفیت تحویل مشتری میده پس اگر گفته شود تابلو شیک از کجا بخریم یا تابلو لوکس از کجا بخرم باید گفت از جایی که کیفیت محصولات خوب است.

 

تابلو عکس فروشگاه تابلو سلین

 

  • تابلو های آینه کاری (برجسته) : آینه در اغلب وسایل دکوری باعث جذابیت دوچندان آنها میشود و نقاشان گروه سلین هم از این فرصت استفاده کرده اند و تابلو های خود را مزین به آینه کرده اند و همانطور که در تصویر میبنید زیبایی خاصی را به نمایش می گذارند، از تابلوهای آینه کاری به دلیل زیبایی و جذابیت آینه‌ها و تأثیر نور و بازتاب آن‌ها، مردم اغلب کشورها استقبال خوبی میکنند در جواب پرسش تابلو شیک از کجا بخرم میتوان گفت جایی که آینه کاری هم داشته باشند چون از آن‌ها معمولاً به عنوان تابلوهای دیواری، آئینه‌های دکوراتیو، استفاده میشود، با توجه به ریزه کاری ها و هزینه های مختلف در هنر آینه کاری، تابلوهای آینه کاری اغلب قیمت بالایی هم دارند.

 

تابلو شیک از کجا بخرم برای منزل

 

  • تابلو های نقاشی کار دست : تابلو های ورق طلا هم یکی دیگر از طرحهای مورد علاقه مردم است که این روزها قیمت نسبتا بالایی هم دارد، تابلوهای ورق طلا به خاطر زیبایی و درخشش طلا، ارزش بالایی دارند و به عنوان قطعات هنری یا تزئینی بسیار محبوب هستند، خرید این مدل تابلو ها ایده جذابی برای هدیه و همچنین استفاده شخصی برای دکوراسیون منزل می باشد، جهت دیدن نمونه های بیشتر تابلو نقاشی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.
    https://celingallery.com/product-category/decorative-paintings

 

بهترین فروشگاه تابلو

 

تابلو شیک از کجا بخرم – از جایی که طرح و مدلهای جدید داشته باشند

فروشگاه تابلو سلین از جمله فروشگاه هایی است که طرحهای جدید تر مثل تابلوهای آینه ای و تابلو هایی که قاب هایی مستطیل شکل نیستند را به مشتریان خود عرضه میکند.

 

علاوه بر یافتن فروشگاه خوب برای سوال تابلو شیک از کجا بخرم شما باید با انواع تابلو های قدیمی و جدید در بازار هم آشنا شوید که توصیه میکنیم عبارت جدیدترین تابلو پذیرایی را در گوگل سرچ کنید و سایتهای اول را باز کنید تا اطلاعاتتون بیشتر بشه.

 

8 ویژگی بهترین فروشگاه های کوچک جهان

  1. دیزاین خوب فروشگاه : یکی از ویژگی های بهترین سایت‌های فروشگاهی این است که از لحاظ بصری ظاهر زیبایی دارند چرا که معتقدند اند باید برای مشتریان ارزش قائل شد

 

  1. رابط کاربری ساده و خوب : از دیگر ویژگی هایی که دارند مسئله تجربه کاربری است مثلا امکان ثبت نام و ثبت سفارش رایگان، امروزه با رشد آموزش‌ها و مهارت‌های مختلف توانمندی مدیران سایت‌ها برای بالا بردن تجربه کاربری مشتریان هم بیشتر شده است

 

  1. مشاوره و پاسخگویی قوی : از جمله ویژگی‌های بهترین فروشگاه‌ها، پاسخگویی سریع پشتیبانی است که برای همه مشتریان ارزش بالایی دارد در واقع یک پاسخ سوال تابلو شیک از کجا بخرم همین است که از جایی که پشتیبانی قوی دارند، در این روزهایی که سرعت و تکنولوژی حرف اول را می‌زند، پشتیبانی فقط منظور جوابگویی به مشتریان نیست بلکه بخش اعظم آن داشتن مهارت گوش شنوا و تخصص در دادن مشاوره به افراد مختلف با نیازها و سلایق مختلف است .

 

  1. امکان پرداخت امن : از جمله دیگر ویژگی‌های برترین فروشگاه‌های دنیا پرداخت امن توسط‌های شرکت‌های واسط است که برای مردم آن کشور این امکان را فراهم می‌کند همانطور که می‌دانید با گسترش فروش اینترنتی کلاهبرداری و دزدی اینترنتی هم بیشتر شد و خرید از یک سایتی که شرایط امنی را به واسطه شرکت‌های معتبر پرداخت پول فراهم می‌کند حائز اهمیت است (در ایران شرکت زرین پال از جمله این شرکت‌هاست)

 

  1. فعالیت زیر نظر شرکت و سازمان‌های نظارت کننده هر کشور : اگر بپرسید تابلو شیک از کجا بخرم باید گفت فروشگاه های معتبر از نظر قانونی … در چند سال گذشته بسیاری از افراد سودجو با هدف درآمدزایی هرچه بیشتر اقدام به کلاهبرداری اینترنتی کرده اند به منظور اینکه مردم تشخیص بدن چه فروشگاه‌هایی کلاهبرداری هستند و چه فروشگاه‌هایی به صورت قانونی و اصولی مشغول به فعالیت هستند سازمان‌هایی در کشورهای مختلف شکل گرفتند که بر کسب و کارها نظارت کنند و به آنها نماد اعتماد بدهند در ایران هم سازمان تجارت عهده‌دار این مسئولیت است و شرکت‌های معتبر می‌توانند با طی کردن مراحل قانونی نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنند شما در پایین سایت‌هایی که این نماد را دارند لوگوی سازمان تجارت الکترونیک را مشاهده می‌کنید

 

  1. تعامل بعد از خرید : از جمله دیگر ویژگی‌های کسب و کارهای حرفه‌ای بحث تعامل بعد از خرید با مشتریان خود است که به آن تجربه کاربری بعد از خرید cx می‌گویند و در این شرکت‌ها برنامه منظمی برای ارتباط برقرار کردن و شادی مشتریان وجود دارد مثل ارائه تخفیف‌های ویژه برای صرف غذا در رستوران، مثل ارسال یک کادو کوچک در روز تولد برای مشتریانی که خریدهای بالایی داشته اند

 

  1. فعالیت در شبکه های مختلف موجود در آن کشور :اگر تحقیق و بررسی داشته باشید می‌بینید که کسب و کارهای حرفه‌ای در هر کشوری در چندین کانال که مردم جامعه آن کشور در آن فعال هستند آنها هم مشغول بازاریابی و تعامل با هم وطنان خود هستند مثلاً فعالیت در فیسبوک اینستاگرام و گوگل تا در معرض دید مردمی قرار بگیرند که به دنبال سوال تابلو شیک از کجا بخرم هستند.

 

  1. آموزش دیدن همه پسنل و مدیران زیر نظر اساتید حرفه‌ای : جالب است بدانید برنامه منظمی برای رشد و پرورش کارکنان شرکت‌های خوب در تایم کاری وجود دارد آموزش عملکرد را تغییر می‌دهد و عملکرد ارتباطات را تغییر می‌دهد احتمالاً شما هم فروشندگانی که برخورد خوبی ندارند را دیده ای یکی از علت‌های اصلی این رفتارهای زشت عدم آموزش درست و اصولی زیر نظر مدرسین کسب و کار است اما برعکس شرکت‌های قوی اگر سر و کار با آنها داشته باشید میبینید که برخوردهای بسیار محترمانه و خوبی با شما دارند

 

خرید تابلو دکوراتیو ایده خوبی برای هدیه دادن است؟

بله، خرید تابلو دیواری می‌تواند هدیه خوبی باشد مخصوصا اگر دوست شما خانه جدیدی گرفته است و شما تابلوها را برای خانه نویی ببرید، تابلوها می‌توانند به عنوان تزئینات زیبا و مدرن در فضای پذیرایی استفاده شوند و ظاهر و جلوه‌ی خاصی به اتاق پذیرایی ببخشند، تابلو شیک از کجا بخرم همچنین، انتخاب تابلوها با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون صاحب خانه، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی اهمیت و ارزشی باشد که شما برای آنها قائل هستید، در نتیجه خرید دیوارکوب برای پذیرایی متناسب با علاقه طرف می‌تواند هدیه‌ای منحصر به فرد و قابل تحسین باشد.

 

تابلو شیک از کجا بخریم

 

تابلو شیک از کجا بخرم – از جایی که برای شما ارزش قائل شوند

قسمت پذیرایی هر منزل را میتوان جز اصلی ترین قسمتهای هر خانهای به حساب آورد که جایی برای دور هم بودن تفریح و استراحت اعضای مختلف هر خانه به کار میرود از این بابت طراحی هرچه زیباتر متعادل تر دکور پذیرایی اهمیت پیدا میکند و تاثیر کم و غیر مستقیمی روی آرامش افراد داخل خانه میگذارد، تابلو شیک از کجا بخرم از این بابت شما میتواند با خرید لوازم دکوری شیک مثل تابلو از یک فروشگاه معتبر مثل سلین زیبایی بیشتری به خانه خود بیاورید.

 

البته خرید تابلو یکی از ایده هایی است که میتواند شما را در رسیدن به این هدف یعنی دیزاین زیباتر و آرامش بیشتر یاری دهد و اگر طرح خاص و یونیکی برای منزل خود انتخاب کنید جذابیت فضا بیشتر میشود.

کاربرد و فواید خرید تابلو دیواری – تابلو شیک از کجا بخریم

  1. برخی از تابلو ها علاوه بر بالا بردن حس آرامش و نشاط بیشتر یکی از کاربردهایی که دارند این است که زمانی که مهمانی به خانه شما میآید احساس خوب و بهتری را نسبت به شما و خانه تان پیدا میکند تابلو شیک از کجا بخرم، بنابراین خرید تابلوی پذیرایی علاوه بر داشتن فواید درونی فواید بیرونی هم میتواند داشته باشد، زمانی که سفارش لوازم دکوری انجام میدهید دیگر نباید از آنها برای استفاده در رستوران دفتر کار و یا اتاق کودک استفاده کنید چرا که موضوعیت این فضاها با همدیگر متفاوت است و دیگر اثر و فایده خود را آنچنان که باید و شاید در مکان دیگر انتقال نمیدهند، باید بهترین و درستترین کار را انجام دهید در واقع تابلو ها نشان از هویت و فرهنگ هر منطقه هستند.

 

  1. گرچه که بهترین راه برای آگاهی پیدا کردن از سرگذشت و تاریخ ملت‌ها مطالعه و تفکر است اما برخی از هنرمندان با ارائه تصاویر و طرح های تاریخی سرگذشت و تاریخچه یک ملت را به نمایش می‌گذارند و این امر باعث می‌شود تا مخاطبین آشنایی بیشتری با آن جامعه پیدا کنند و این یکی از فواید ارائه آثار هنری می‌باشد که علاقمندان می‌توانند از طریق نگاه کردن به محسوسات با گذشته یک جامعه آشنا شوند

 

  1. در خیلی از موقعیت ها از طریق هنر و فن میتوانیم فضا را شخصیت بخشیم تابلو شیک از کجا بخرم و میزبانان و میهمانان را به خود علاقه مند کنیم تا ارتباط موثر برای رسیدن به اهداف مختلف برقرار کنیم.

 

خرید دیوارکوب در اروپا – تابلو شیک از کجا بخرم

خرید تابلو تزیینی در کشورهای اروپایی به عنوان انجام یک اقدام هنری به شمار میرود و هنر در دیزاین بیرونی و داخلی ساختمانها و مکانهای عمومی دیده میشود، البته زمانی که اسم دیزاین و هنر میآید نباید سریع ذهنتان پیش طرحهای پیچیده و خاص برود.

 

این سوال تابلو شیک از کجا بخرم در کشور های خارج هم مطرح است به این دلیل که خود طراحیهای ساده و از روی نظم به صورت مرتب هم نوعی کار هنری به شمار میرود که اتفاقاً علاقمندان و طرفداران زیادی هم دارد مثلا در خیابانهای کشورهای اروپایی توسعه یافته این گونه نظم و زیبایی را در برخی از آنها میبینیم.

 

تنوع تابلوهایی که در اروپا برای پذیرایی استفاده میشود بسیار گسترده است، طرح برخی از تابلوها صمیمیت و حس محبت بیشتری دارد و وجود آنها در موقعیتهایی که ایجاد حس دوستی ضروری است شاید بتواند کاربرد داشته باشد، که البته باید اصول طراحی مدرن را هم تبعیت کند که با طرحها و الگوهای هماهنگ زیبایی خاصی را رقم بزند.

 

تابلو شیک از کجا بخریم

در همه کشورها باید از جایی تابلو شیک خرید کنید که حرفه ای باشند مثل فروشگاه تابلو سلین در ایران

غالباً تابلوهایی که در اروپا برای پذیرایی استفاده میشوند، باید اصول طراحی و سبک شهری را رعایت کنند. تابلوهای با طرحها و الگوهای هماهنگ با فضای اطراف و همچنین تابلوهایی که از طریق هنر دیجیتال آماده شده اند یکی دیگر از انواع تابلوهای دکوراتیو به شمار میروند.

 

در بسیاری از کشوغ اروپایی اهمیت زیادی به جنبه هنری و ظاهری محیطهای عمومی داده میشود که البته قابل تحسین هم هست، چرا که خداوند هم زیبایی را دوست دارد و خرید بوم نقاشی برای منزل هم میتواند از این امر مستثنی نباشد و یک راهی باشد جهت بهبود ارتباط با مخاطبان و نشان دادن نگرش خاص نسبت به هنر و فرهنگ و ارزشها.

 

تابلو شیک از کجا بخرم

اگر در ایران سکونت دارید ما فروشگاه تابلو سلین را به شما پیشنهاد میدهیم، همچنین، در تهیه تابلو دیواری می‌توانید به دنبال تابلوهای هنری جدید کشورهای آفریقایی هم بگردید، این تابلوها ممکنه شامل آثار برخی از هنرمندان مشهور و پرطرفدار آفریقایی باشند که طی روزهای مختلف به وسیله گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری معتبر در برخی از شهر ها به نمایش و در معرض دید مردم قرار میگیرند.

 

یکی از شاخه های هنری معروف در آفریقا هنر قبیله‌ای است. تابلوهای دکوغ هنر قبیله‌ای می‌توانند از طریق مارکت های هنری محلی یا از طریق  هنرمندان معاصر مشهور در منطقه قابل خرید باشند تابلو شیک از کجا بخرم در برخی از کشورهای آفریقایی، هنر قبیله‌ای از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب متفاوت است و می‌توانید از طریق خرید این تابلوها فرهنگ آن منطقه را تا حدی به خانه خود بیاورید.

 

تابلو لوکس از کجا بخرم

رفتار مردم ایران در خرید تابلو می‌تواند بسته به عوامل متعددی متفاوت باشد. در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌شود:

 

1. قیمت: پارامتر قیمت در شهرهای مختلف ایران متفاوت است مثلاً مردم شهر مشهد قدرت خرید پایینتری دارند و در نتیجه تقاضای آنها برای تابلوهای ارزان بیشتر است برخلاف مردم شهر تهران که پایتخت ایران است به دنبال کیفیت بیشتر هستند که قیمت‌های بالاتری هم دارد.

 

2. طرح و ظاهر: در کشور ایران به دلیل وجود ریشه‌های فرهنگی اسلامی بسیاری از مردم که قصد خرید تابلو برای خانه خود را دارند بال طرح‌های قرآنی و دینی هستند تابلو شیک از کجا بخرم که گمان می‌کنند با زدن آنها بر روی دیوار می‌توانند از امدادهای غیبی برای زندگی بهتر کمک بگیرند.

 

3. کیفیت: کیفیت تابلو نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین پارامترهای انتخاب برای مردم است که باید نکاتی درباره آن بدانید از جمله اینکه در تابلوهای عکس برای اینکه هزینه تولید پایین بیاید از جوهرهای ارزان استفاده می‌شود که رزولوشن عکس را در سطح بالا نمی‌توانند به عنوان خروجی در بیاورند و از این بابت ما چاپ با کیفیت سیلک و امولک از مواد شیمیایی و جوهرهای با کیفیت در پروسه ساخت و چاپ عکس استفاده می‌کنند به شما توصیه می‌کنیم

 

4. محل استفاده: نوع مکانی که برای استفاده از دیوارکوب می‌شود هم مهم است برخی‌ها برای گوشه میز خود فقط یک قاب کوچک می‌خواهند اما برخی‌ها به دنبال خرید تابلوهای بزرگ تابلو شیک از کجا بخرم برای ورودی هتل یا خانه شیک هستند.

 

5. مشتری با علایق و فرهنگ سنتی یا مدرن: همانطور که اطلاع دارید بسیاری از افرادی که سن بیشتری هم دارند به دنبال طرح‌های سنتی و قدیمی‌تر هستند به این دلیل که با این طرح‌ها رابطه و ارتباط بهتری برقرار می‌کنند اما افرادی که جوان‌تر هستند و تجربه زیادی هم ندارند به دنبال طرح‌های مدرن و جدیدتر هستند که جذابیت دکور خود را چندین برابر کنند و واقعاً هم این گونه طرح‌های مدرن با فرهنگ‌های امروزی و علایق مردم سازگارتر است چرا که باید فرزند زمان خویش باشیم.

 

به طور کلی، رفتار مردم ایران در سفارش دیوارکوب به میزان سلیقه‌های شخصی، قیمت، کیفیت و موقعیت استفاده بستگی دارد. همچنین، عوامل دیگری مانند تبلیغات، تأثیر افراد معروف و مراکز خرید نیز ممکن است در خرید تأثیرگذار باشد.

 

آیا تهیه یک وسیله دکوری یک منزل میتواند باعث شادی افراد آن‌جا شود؟

بله، خرید و قرار دادن تابلوهای زیبا و جذاب در دیوارهای منزل می‌تواند باعث شادی ولذت افراد آنجا شود. تابلوها می‌توانند طرح‌ها و رنگ‌های زنده و زیبایی داشته باشند تابلو شیک از کجا بخرم

 

و با ایجاد یک تجربه بصری دلچسب، احساس آرامش و خوشحالی را در افراد تقویت کنند. همچنین، تابلوها می‌توانند اثرات مثبتی بر روحیه و انرژی افراد داشته باشند و باعث شادی و سرزندگی در محیط خانه شوند. انتخاب تابلوهایی که با سلیقه و سبک دکوراسیون منزل همخوانی دارند می‌تواند اثربخش تر باشد.

 

 توضیحات بیشتر درباره 3 مدل از تابلو های رایج در بازار ایران

1) تابلو ورقه طلا : تابلو ورق طلا منظور این نیست که تمام تابلو از ورقه‌های طلا شکل گرفته است بلکه منظور این است بخشی از تابلو که معمولاً سطح آن است ورقه طلایی کار شده است که اتفاقاً هزینه چندانی هم ندارد.

 

کار با این ورق‌ها جذاب و دوست داشتنی است که نقاشان با فشردن و طرح دادن به آنها و چسباندن آنها یک اثر هنری را خلق می‌کنند از طرفی هم مردم غالباً طرح‌های برجسته را بیشتر پسند می‌کنند نسبت به طرح هایی ک صاف و بدون برآمدگی هستند.

 

تاریخچه استفاده از ورق طلا بر روی آثار هنری به هزاران سال قبل برمی‌گردد ایامی که در کشورهایی مثل چین ژاپن و ایران از این ماده برای تزیینات استفاده می‌کردند و در هر کشور مطابق با فرهنگ و تمدن مردم آن منطقه، کار با ورق طلا نیاز به صبر و ظرافت دارد بی‌دلیل نیست که نقاشان هزینه‌ای بالایی برای دستمزد خود می‌گیرند برخی‌ها روی نقاشی خود ورق طلا را می‌چسبانانند و برخی دیگر به عنوان ماده بک گراند از آن استفاده میکنند و روی آن کار میکنند.

 

2) تابلو عکس: در فرایند ساخت تابلو های عکس بعد از چاپ یک تصویر آن را به وسیله چسب های مخصوص روی یک چوب یا فلز یا کارتون معمولاً قرار می‌دهند، خیلی از افرادی که سوال تابلو شیک از کجا بخرم را دارند سراغ تابلو عکس میروند.
در ایران بیشتر روی چوب این کار را انجام می‌دهند و در برخی از شهرها تصاویر با کیفیت بالایی غالباً چاپ می‌شود مانند تهران و در برخی از شهرها با کیفیت پایین‌تری ‌ها چاپ می‌شوند بنابراین حائز اهمیت است که بدانید فروشگاه مد نظر شما ‌عکس هایی که چاپ می‌کند کیفیت بالایی دارد یا پایین هر چقدر کیفیت چاپ بالاتر باشد جزئیات رنگ‌ها و تصاویر حفظ می‌شود و رنگ‌ها طبیعی‌تر و زنده‌تر  به نظر می‌رسد از جمله بهترین چاپ ها میتوان به چاپ امولسیون و سیلک نام برد.
تابلوهای شاسی عکس به عنوان یک وسیله دکوراسیونی محبوب و مدرن شناخته می‌شوند. این مدل از تابلوها در منازل، دفاتر کار، رستوران‌ها، هتل‌ها و فضاهای عمومی دیگر قابل استفاده هستند و احتمالا شما هم دیده اید، یکی از جذابترین مدل تابلو های عکس ، دیوارکوب هایی است که عکسهایی شخصی روی آن ها کار شده است و یادآور خاطرات و تلخی و شیرینی های بخصوص است

 

3) تابلو آینه کاری : آینه کار یکی از های قدیمی به شمار می‌رود که امروزه روی تابلوهای دکوراتیو هم اجرا می‌شود و از آینه به عنوان یکی از مواد اصلی اثر از آن استفاده می‌شود البته در کنار آن هم از مواد دیگری مثل تکسچر جواهرات و گلهای طبیعی و مصنوعی برخی از هنرمندان استفاده می‌کنند.

 

آینه کاری چندین مدل دارد برخی از افراد روی خود آینه طراحی‌های رنگ آمیزی شده انجام می‌دهند اما برخی از افراد ش‌های خاصی که روی آینه می‌زنند و آنها را کنار هم قرار می‌دهند یک اثر آینه کاری خلق می‌کنند مثلاً با قرار دادن آینه‌های شکسته کنار هم و با فاصله درست یک درخت زیبا را شکل می‌دهند مانند درست کردن یک پازل طرح درخت تابلو لوکس از کجا بخرم قطعا یک گزینه شما تابلو آینه ای است پس از جایی که این مدل ها رو داشته باشند.

 

 ضرورت تحقیق قبل از خرید

هر کاری نیاز به آموزش دیدن داره همونطور که اگر در اینستاگرام هم آموزش نبیند و تبلیغات کنید تا یک مدتی پولتون فقط هدر میره در خرید لوازم دکوراسیون منزل ازجمله مبل و تابلو و امثالهم هم همینطوره شما باید ابتدا از افراد دلسوز و صادق آموزش ببینید تا بعد از مدتی حسرت نخورید که چرا فلان جنس بهتر رو نخریدید.

 

در سفارش‌های اینترنتی مراقب کلاهبرداری‌های افراد سودجو باشید،که به دنبال فریب شما و مخاطبینی هستند که دنبال پاسخ پرسش تابلو شیک از کجا بخرم هستند اما هدف آنها کسب سود و خالی کردن جیب شماست .

 

خیلی از مردم و مشتریان بابت زمان و هزینه های مختلف تحقیقات سراغ آن نمی روند اما نکته اینجاست که اتفاقا کسانی نتیجه مطلوب میگیرند که سختی های درست بیشتری کشیده اند، پس نباید از تلاش کردن فرار کرد، امیدواریم از مطالعه این مطلب استفاده کرده باشید در صورت هرگونه ابهام و چالش میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید همچنین خوشحال میشویم هر پیشنهاد یا نقدی دارید در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید تا بقیه عزیزان هم استفاده بکنند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *